User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: platin niye yapisir ?

  1. #1
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation platin niye yapisir ?

    83 model mk1 golf

    Motor yeni bobin yeni tevzi yeni meksefe ve platin sifir bosch benzin otomatigi yeni şarj dinamosu bakımları yeni yapıldı

    Sorun su

    Rolantide 3saat calissa sorun yok ama 2 km yol gidince basliyor teklemeye gaz yemiyor stop ediyor calismiyor

    Distribitoru sok platin yapisik ayir zimpara yap 2 km daha gidiyo sonra gene ayni

    Sorun ne olabilir

  2. #2
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platin mememi yapiyor
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #3
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seninkiler kadar olmasada yapıyor

  4. #4
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kimsenin platini meme yapmıyormu yaw

    3 gündür yolda kalıyorum sanayideki ustaların çoğunun spor gazetesi

  5. #5
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    platin kanseri olmuş olm senin araba tek platinin alınması gerek
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  6. #6
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buji elektrot aralıklarını kontrol et. Olması gerekenden fazlaysa yapar bunu. Biraz daraltabilirsin.

    Yine buji kabloların eski veya direnci yükselmiş ise yapar bunu.

    Distribütöre veya distribütörün bağlandığı yere ilave geçici bir şasi(negatif kutup) bağlantısı çek. Oksitlenmede azalma varsa motorun şasilemesini kontrol et.

    Eğer azalma yoksa distribütör kapağının havalandırması var mı, varsa tıkalı mı kontrol et. Yoksa delinip havalandırma açılabilir alt tarafına. Hava alması oksidasyonu azaltabilir.

    Dielektrik gres ile tevzi makarasının ucu ve distribütör kapak uçları greslenebilir.

    Son olarak, motor içinde yağ buharı veya su buharı açığa çıkan, kaçıran bir yer var mı kontrol edilmeli. Isınınca buhar da oksitlenmeye sebep olabilir.

    Gelişmeleri paylaşırsan yine yardımcı olmaya çalışırız.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  7. #7
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platin ayarını yükseltin.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #8
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sabahtan tekrar cekecem sanayiye hepsine bakicam

  9. #9
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada bisi sorayim

    Sarj dinamosundan bobine giden voltaj ne olmali bobinden distribitore giden ne olmali bizim ceyran fazla olmasin yaw

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ceryan meselesi değil abi %90 ihtimal platin aralığını az veriyorsun.Platin kontak aralığı az olunca yüksek devirlerde platin kontaklarının açılıp kapanma süresi yetersiz kalır bir sn den sonra iki kontak arasında sürekli ark oluşur bu hem ateşlemede zayıflık olarak görülür hemde platin kontaklarının kısa vade de meme yapmasına yanmasına neden olur.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Numarani yazsana sen bana derdimi anlatayim

  12. #12
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı sorunu yaşamıştım elektronik ateşleme bobini takılıymış megerse değiştirip kurtulmuştum, bobindede bi sorun olabilir, yada kontak kapalıyken platine akım gidiyoda olabilir, takipteyim merak ettim neden yapmış diye..
    bbm pin :2B244451

  13. #13
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ceryan meselesi değil abi %90 ihtimal platin aralığını az veriyorsun.Platin kontak aralığı az olunca yüksek devirlerde platin kontaklarının açılıp kapanma süresi yetersiz kalır bir sn den sonra iki kontak arasında sürekli ark oluşur bu hem ateşlemede zayıflık olarak görülür hemde platin kontaklarının kısa vade de meme yapmasına yanmasına neden olur.
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı sorunu yaşamıştım elektronik ateşleme bobini takılıymış megerse değiştirip kurtulmuştum, bobindede bi sorun olabilir, yada kontak kapalıyken platine akım gidiyoda olabilir, takipteyim merak ettim neden yapmış diye..

    şu 2 seçenek baya mantıklı geliyo

    çünkü rölantide sorun yok ama yola çıkınca sorun var şimdi elektrikçi ile çıkacam arabanın yanına bakalım

  14. #14
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi numaram 0 532 131 95 90
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  15. #15
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Numarani yazsana sen bana derdimi anlatayim
    Pm attım abi numaramı.Sen önce platin aralığını kontrol et 0.9 yada 1 mm. olarak ayarla dene, olmaz ise çıkma bir bobin bulup bobini değiştirip birde öyle denersin.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •