User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Cut out hakkında bilgi.

  1. #1
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cut out hakkında bilgi.

    Selamlar, son susturucu varex koymak yerine, aracıma cut out yaptırmayı düşünüyorum.

    + ları ve - leri nelerdir.?

    Astra Gtc 1.6 Turbo.

    Şimdiden tesekkur ederim.

  2. #2
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ................................

  3. #3
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla cut out tan memlunum acıkcası
    Artısı
    trafikte egsoz olmadıgından polislerle pek ugraşmıyorsun zaten sakin kullanımda orjınal egsoz sistemin kullanıyor
    actıgın zaman direk beygir artışı ama önerim cut out a kadar 76 lık yaptırmanız ve 76 lık cut out koymanız
    eksi tarafi rolanti sesi kötü ve rollingte karşı tarafın korna zayıf sa duyamıyorsun bazen

  4. #4
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam olarak nasil bir sistem oluyor bu cut out ?

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biri ayarlı susturucu, birisi vana. Birinde egsoz var, diğerinde yok. Biri hardcore, diğeri daha soft bir tune...

    Varex açıkken bile kullanılabilir, şehiriçinde seyredilebilir seviyede. Ama cut-out açık gezilmez.

    Turbo arabada cut-out ihtiyaç halinde gayet verimli olur. Ama standart şehiriçi kullanımda açmaya korkarsın. Varex'in kullanılabileceği durumlar daha fazla.

    Bu yüzden ihtiyaca göre tercih yapmak gerekir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #6
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla cut out tan memlunum acıkcası
    Artısı
    trafikte egsoz olmadıgından polislerle pek ugraşmıyorsun zaten sakin kullanımda orjınal egsoz sistemin kullanıyor
    actıgın zaman direk beygir artışı ama önerim cut out a kadar 76 lık yaptırmanız ve 76 lık cut out koymanız
    eksi tarafi rolanti sesi kötü ve rollingte karşı tarafın korna zayıf sa duyamıyorsun bazen
    haha tesekkur ederım. Aracımda 70 lık downpıpe var + 70 lik gıden duz boru.
    Rolantı sorunu önemli değil. Fakat alt devir olu , ust devir guclu tarzı birşeymi olacak ? merak ettıgım bır olayda bu.

  7. #7
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alt üst fark etmiyor sonucta arabayı sıkan birşey yok yalnız cut out u takarken y seklinde yapmanız gerek
    performans net olarak artıyor
    resimdeki tip kaynak yaptırın sag sola bakmasın direk aşagı bakacak şekilde başlık andolu yakasındaysan berker le denk gelirsen farkı net olarak anlarsın


  8. #8
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbolu araçlarda backpressure ı tamamen sıfırladığından cutout önermiyorum. tecrübeyle sabit araç bildiğiniz ölüyor. onun yerine biraz daha paraya kıyıp güzel bir egzost yaptırmanızı öneirirm
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emir 1.6 ya 76 fazla gelir 70 lik yeterli. Backpressure iyice ölür 76 ile. Komple 70 lik boru varsa arkaya kadar zaten o zaman cutout ın size hiç bir + sı olmaz. Sadece daha sesli olur. Kapattığınız zamanda ses seviyesi düşmeyecek birinde ortadan diğerinde arkadan çıkacak ses. Cutout sonrası oem e dönerseniz ses mes kalmaz.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #10
    Görkem.Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende openpipe için cutout düşünüyorum.

    -34 BF 5098 06 S2000 (New)
    -07 DDL 55 08 CZT(Old)
    -35 CZT 03 06 CZT(Old)
    EKN GARAGE
    Görkem YERLİ

  11. #11
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısmetse yarına cut out u yaptırıyorum. 76 lık duz boru astra turbolara fazla 1.6 lar ıcın konusuyorum. 60 lık boru ılede ayar yapıldıgında aracta avans vuruyor. O yuzden hepten arası bısı yaptırdım. 70 lık duz boru sonda megan racıng oem vardı. Fakat hergun 100 -150 km yol yapıyorum. Cut outta evet backpressure un öldugunu bende duydum fakat bunun onune ayar ıle gecılemezmı ?

  12. #12
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emir 1.6 ya 76 fazla gelir 70 lik yeterli. Backpressure iyice ölür 76 ile. Komple 70 lik boru varsa arkaya kadar zaten o zaman cutout ın size hiç bir + sı olmaz. Sadece daha sesli olur. Kapattığınız zamanda ses seviyesi düşmeyecek birinde ortadan diğerinde arkadan çıkacak ses. Cutout sonrası oem e dönerseniz ses mes kalmaz.
    Abicim sonda megan racıng oem ım vardı fakat cıkarttım. Oem e dondum.

  13. #13
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cutout un bir eksisi ise, arabanın içinde felaket titreşim yapıyor. Müzik dinlenemiyor konuşulmuyor. Aracın içinde bozukpara yada ses yapabilecek bir unsur varsa cutout affetmiyor ve vibrasyon yaratıyor.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  14. #14
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cutout un bir eksisi ise, arabanın içinde felaket titreşim yapıyor. Müzik dinlenemiyor konuşulmuyor. Aracın içinde bozukpara yada ses yapabilecek bir unsur varsa cutout affetmiyor ve vibrasyon yaratıyor.
    Onlar cok sorun degıl. Kapandıgında sesı tamamen kısıyor. Merak ettıgım backpressure olayı.
    Tesekkur ederım yınede.

  15. #15
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ne gibi bir ayar ile geçilir bilmiyorum ancak alt devirlerde boğulmayı hissediyorsun
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  16. #16
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alt devirleride öldürüyor, evet
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  17. #17
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbolu araçlarda backpressure ı tamamen sıfırladığından cutout önermiyorum. tecrübeyle sabit araç bildiğiniz ölüyor. onun yerine biraz daha paraya kıyıp güzel bir egzost yaptırmanızı öneirirm
    bu doğrumu ? benim bildiğim hulk ve bircok yapili cupra vs cutout kullaniyor ...
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaw cutout ses için değil performans içindir. Gazlayan adamın alt devirle ne işi olur. Cutout açık gezmeyin zaten boşuna benzin israfı. Yazılımla afr ile oynayıp biraz gaz tepkisi iyileştirilebilir ama komple kurtarmaz.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #19
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu cut out işini yarın hallederım dıyordum fakat kardesım ve yıgenım saolsun bugun benım ıcın herseyı halletmısler Bitanede video cektım az once , vıdeoda ses pek bellı olmuyor fakat hem araba ıcıne hemde araba dısına ınanılmaz bır ses gelıyor. Alt devir evet cok az olu gıbı fakat guzel bı sekılde devirlenip hızlanıyor. Şimdi sona ayar kaldı...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •