User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: türk telekom taahhüt ile...

  1. #1
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question türk telekom taahhüt ile...

    iş yerimi aksaraydan mertere taşıdım ve numaramı özel aldığımdan taşıdım hattımı fakat 2.5 aydır sıkıntı diz boyu paket servis ağırlıklı çalıştığımızdan dağıttığımız broşürlerden ve yemeksepetinden sipariş alıyorduk fakat biranda ne oldu ise ttnet ve hattımız kesildi 3 gün boyunca kapalı olunca işimizin 2 katını kaybettik ve halen aynı sorunları devamlı kesilmeleri yaşıyoruz.

    türk telekom arızadan tutun bölge müdürlüklerine gittim çözüm bulamadım. en sonunda BTK diye bir siteye girip şikayetimi yazdım ve geri dönüş olarak arızanız giderildi deniliyor. ve her hafta aynı sahne ve kendilerine maddi ve manevi zararımın karşılanmasını istiyorum dediğimde gülerek bizde öyle bir uygulama yok denildi ve şimdi aynı sıkıntıları yaşıyorum ne yapacağımı şaşırdım aslında.

    sizlerin arasında bu tip işlerle mutlaka karşı karşıya kalan vardır. hatlarımı iptal edin dedim taahhütünüz var zararrı karşılarsanız neden olmasın deniliyor. kısaca kitleme mevzusu.

    nasıl bir yol izlemem gerekiyor sizce
    GOT DİESEL&TORK

  2. #2
    Met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    KARŞIYAKA
    Mesaj
    7.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taahhüt bitince üyeliğimi iptal etmek istiyorum de bak gör olanları Ben 29 TL ye aylardır sınırsız internet kullanıyorum.

    Yani en iyisi taahhüdün bitmesini beklemek.

  3. #3
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Met Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Taahhüt bitince üyeliğimi iptal etmek istiyorum de bak gör olanları Ben 29 TL ye aylardır sınırsız internet kullanıyorum.

    Yani en iyisi taahhüdün bitmesini beklemek.
    onu şerefsiz ligtv de oldu. iptal edin dedim 2 ay ücretsiz verdiler. şimdi bir gerekçe kalmadı bana babanemin annesinin kimliğini istiyorlar. mail olmaz faks olacak, abone numarası yazın, dilekçe yazın, gün-ay-yıl yerine tersine yazın gibi bir sürü şey istedileri
    GOT DİESEL&TORK

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tüketici mahkemesi vs vs gibi yerlere şikayette bulun diyecem ama, internet ve telefonu ilk aldığın zamanda imzaladığın o sözleşme kağıdında 'çıkan arızaların sorunların vs vs meydana getirdiği maddi manevi zarardan dolayı türk telekom sorumlu değildir' gibi buna benzer bir ibare varise hiçbir halt edemezsiniz

  5. #5
    OnurGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Merter / İstanbul
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gıda sektöründemisiniz ? Merter'de oturuyorum, civardaki lokantalardan sık sık sipariş veriyorum.. Ne üzerine çalışıyorsunuz ?
    34 VV 2001 - Peugeot 106 GTi


    Alıntı BLuEBoY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hemen itfaiyeyi arıyorum...

    bu 106 yanıyo dostum

  6. #6
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tüketici mahkemesi vs vs gibi yerlere şikayette bulun diyecem ama, internet ve telefonu ilk aldığın zamanda imzaladığın o sözleşme kağıdında 'çıkan arızaların sorunların vs vs meydana getirdiği maddi manevi zarardan dolayı türk telekom sorumlu değildir' gibi buna benzer bir ibare varise hiçbir halt edemezsiniz
    Öyle bi ibare varsa.... Geçmiş olsun...

  7. #7
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tüketici mahkemesi vs vs gibi yerlere şikayette bulun diyecem ama, internet ve telefonu ilk aldığın zamanda imzaladığın o sözleşme kağıdında 'çıkan arızaların sorunların vs vs meydana getirdiği maddi manevi zarardan dolayı türk telekom sorumlu değildir' gibi buna benzer bir ibare varise hiçbir halt edemezsiniz
    iyide hep mi bize bu olay sözleşmeyide saklamamki hiç ne edicez bilmiyorum. santral eskiymiş yenilenmesi gerekiyormuş oda 3 ayı alırmış

    Alıntı OnurGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gıda sektöründemisiniz ? Merter'de oturuyorum, civardaki lokantalardan sık sık sipariş veriyorum.. Ne üzerine çalışıyorsunuz ?
    veysel karani camiinin altındayız hemen. siirt yemekleri ve kebap çeşitleri mevcut. beklerim burayada
    GOT DİESEL&TORK

  8. #8
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani eğerki mümkün ise önce bir avukatla görüş derim, sözleşmeyi bi gözden geçir, sizleşme kağıdını bulamazisen internetten araştır vs vs, ama buna benzer bi ibarede yoksa şayet adamlar öttürme ihtimalinde var yani

  9. #9
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    şöyle bir mevzu vardı yanlış hatırlamıyorsam; kullanamadığınız hizmet alamadığınız günlerin ödemesini yapmama gibi bir hakka sahiptiniz tam olarak emin değilim ama böyle birşeydi tabi araştırmak gerekiyor

  10. #10
    ondertopcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    444 1 444 ten şikayette bulunabilirsiniz
    EkN garage

  11. #11
    ozgurluk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun.

    Benimde benzer bir problemim oldu ve iptal ettirmek istedim. İptal ettirmek istediğimde şimdiye tek indirimli ve kampanyalı olarak kullandığım tüm hizmetlerin indirimini kaldırıp normale çeviriyorlar ve taahhütü bozmak için hepsini talep ediyorlar.

    Bu sebeple taahütü bozmazsın tahmin ediyorum.

    İlla kapatıcam falan diyosan,son faturanı öde ve sözleşme bitimine kadar dondur. Sözleşme bitiminde de ekstra para ödemekten kurtulmuş olursun böylece.

    Not: Probleminin internet olduğunu zannederek yazdım.
    Kuralları çoğunluğun koyması, çoğunluğun haklı olduğu anlamına gelmez. Bu sadece çoğunluğun kolay aldandığı anlamına gelir.

  12. #12
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3G uzerinden internet baglantinizi alin, telefonunuzuda GSM telefonunuza yonlendirin, gunu kurtarin.

    Biz boyle yapiyoruz olasi bir problem durumunda, servis saglayici ile tartisarak hem bir sonuc alamiyoruz hemde bunu yapmaya vaktimiz maalesef yok.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  13. #13
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesela diyelm interne faturasını ödemedik ve internet 3 ay kesik kaldı. kesik kalan bu 3 ayında parasını ödüyomuyuz ?

  14. #14
    ozgurluk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RafetAraç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesela diyelm interne faturasını ödemedik ve internet 3 ay kesik kaldı. kesik kalan bu 3 ayında parasını ödüyomuyuz ?
    Bildiğim kadarıyla 3 fatura üst üste geldiğinde önce internetin kesilir daha sonra avukata devredilir dosya. avukatla hallledersin. Yani o faturaları faiziyle tahsil ederler.
    Kuralları çoğunluğun koyması, çoğunluğun haklı olduğu anlamına gelmez. Bu sadece çoğunluğun kolay aldandığı anlamına gelir.

  15. #15
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence bir avukatla goruşup sozleşmenizi inceletin

    eğer açık varsa zaten verdiğiniz arıza kayıtları ve başvurular ortada

    gerekli zararın karşılanması için dava açılabliir gibi

    Alıntı RafetAraç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesela diyelm interne faturasını ödemedik ve internet 3 ay kesik kaldı. kesik kalan bu 3 ayında parasını ödüyomuyuz ?
    kullan veya kullanma kesikse bile benim bildiğim her ay faturan kesilir farketmez

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  16. #16
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    telekom sıkıştırdım ve kullanamadığınız günlerin parasını faturadan düşeriz diyorlar. sabit hattı cep telefonuna aktarmak istedik hat kesik olduğundan işlem olmuyor oluyor isede telekom cebi aradığından çok fazla maaliyete sebep oluyor
    GOT DİESEL&TORK

  17. #17
    ozgurluk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baymustang Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    telekom sıkıştırdım ve kullanamadığınız günlerin parasını faturadan düşeriz diyorlar. sabit hattı cep telefonuna aktarmak istedik hat kesik olduğundan işlem olmuyor oluyor isede telekom cebi aradığından çok fazla maaliyete sebep oluyor
    Valla dostum superonline da çok farklı değil aslında. Bi elektrik gidiyor geliyor interneti geri getirebilene aşk olsun. Tam 6 ay cebelleştim. En sonunda bir departman müdürünün özel olarak ilgilenmesi sayesinde ufak bir problemde bile direkt cepten arıyorum öyle çözüyorum.

    Allah booool bol sabır versin derdini çok iyi anlıyorum
    Kuralları çoğunluğun koyması, çoğunluğun haklı olduğu anlamına gelmez. Bu sadece çoğunluğun kolay aldandığı anlamına gelir.

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baymustang a özel mesaj da anlattım.
    3 ay kadar önce 24 ay taahutlu internet hattımı her hangi bir ceza ödemeden kapattım, ilgili şirketin hukuk burosunun da onayı ile.
    sizin durumunuz da asagı yukarı aynı. siz sözleşme imzalamışsınız abone olmuşsunuz ama onlar size olan kesintisiz internet taahutlerini yerine getiremiyorlar ki. ayrıca bu arıza da değil, bu olay santral yetersizliğinden dolayı hizmet sunamama, hizmet kusuru.
    teknik ekiplerinden bu problemin santral yetersizliğinden kaynaklandığına dair bir rapor alırsanız işiniz çözülür,.

  19. #19
    bluestain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİT
    Mesaj
    211
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dayı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baymustang a özel mesaj da anlattım.
    3 ay kadar önce 24 ay taahutlu internet hattımı her hangi bir ceza ödemeden kapattım, ilgili şirketin hukuk burosunun da onayı ile.
    sizin durumunuz da asagı yukarı aynı. siz sözleşme imzalamışsınız abone olmuşsunuz ama onlar size olan kesintisiz internet taahutlerini yerine getiremiyorlar ki. ayrıca bu arıza da değil, bu olay santral yetersizliğinden dolayı hizmet sunamama, hizmet kusuru.
    teknik ekiplerinden bu problemin santral yetersizliğinden kaynaklandığına dair bir rapor alırsanız işiniz çözülür,.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •