User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: 4AFE'ye 4AGE internal parçaları

  1. #1
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    4AFE'ye 4AGE internal parçaları

    Selamlar,
    4AFE üzerine 4AGE internal parçaları (piston,egzantrik,kol,krank) sorunsuz uyar mı ve ne kadar güç verir?

    Bildiğim kadarı ile 4AGE'nin çevirdiği devri çeviremiyor tamamen kapak olsada blok yüzünden, sorum ise 4AGE internal parçaları ile 114'lük corollanın kaç hp olacağı?
    RESPECT YOUR ELDERS

  2. #2
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4afe ile 4age blok yükseklikleri aynıdır internal kol piston krank birbiri yerine takılabilir altda sıkıntı yok istersen turbo yap istersen atmosferik sana kalmış ama genelde turbo için yercih edilir

    Kapak konusunda afe kapak ekonomi için tasarlanmıştır yani performans beklemek yanlış olur age kapaklada tamamen farklıdır komple swap yaparsan bloğa oturur onun haricinde parçalar değişmez illa arabaya age ile bişiler yapıcam dersen age kapak takıcaksın onuda takmak kolay gözüksede meşakkatli ve bulması oldukca zor en güzel age piston ufak turbo beyin ıbık zıbık vs. 160 hp yola devam

  3. #3
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    blokda da ufak farklar var diye biliyorum ben. parçalar uyuyor ama blok yapısı yüzünden yine de age nin devrini çeviremiyor sanırım. yanlış mıyım?
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  4. #4
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su kanallarının tipleri ve boyutları farklı, aynı yerdeler ama yamaha kapakta daha fazla kanal var.

  5. #5
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4afe 2 tip blok vardı 4rip 7 rip diye....belli bi zamana kadar 4rip sonrası 7rip blok....4age kapak 7rip olan bloğa takılıyor diye biliyorum bende....su ve yağ kanallarından dolayı.....ama kol piston krank sorun olmaz heralde her bloğa uyar....belki bi ihtimal tepeli pistonlarda sorun çıkabilir oda age ve afe kapakların yanma odası hacmi farklıysa ....
    eğer blok kapak swaplamaya uygunsa en güzel yol kapak+beyin olurdu...

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    age parçalarıyla güç almaya çalışmak yerine agze piston (forged dir) + turbo en sağlıklısı olur.

    harcadığın parayı alamazsın sadece internal değişimi ile.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •