User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
104 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d

  1. #1
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d

    Yakın arkadaşımla dostca bir iki deneme yaptık ikimizin de aracı stock cc de 2 kişiyiz 320d tek kişi ... Araçların boş ağırlığı 1560kg cc , 1600kg e93 .. CC de 100kg ben ve 80kg arkadaşım var ... e93 deki arkadaş 75kg ..

    2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d ROLL 1 - YouTube&fs=1" width="644" height="390">2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d ROLL 1 - YouTube&fs=1" />BORKED

    2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d ROLL 2 - YouTube&fs=1" width="644" height="390">2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d ROLL 2 - YouTube&fs=1" />BORKED

    Link olarak isteyenlere :
    2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d ROLL 2 - YouTube

    2012 VW CC 1.4 TSI DSG vs 2010 BMW E93 320d ROLL 1 - YouTube

  2. #2
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizden 65 kg hafifmiş 3.20 ve 24 hp fazla ancak yinede geçilmiş değişik bir deneme olmuş

  3. #3
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşin ilginci hacim olarak benden büyük ve yüksek hızlarda daha çok açtım arayı..

  4. #4
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CC sahibiyim,yazilimda var,cok keyifli o minicik motorla

  5. #5
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu hafta gelecem abi nasipse sizin oraya

  6. #6
    goldbergbrk
    Misafir
    valla tebrikler

  7. #7
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki,ben genelde olmuyorum ama Yilda mutlaka yardimci olucaktir...

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende 1.8cgi c var makyajlı ayrıca evde 1.4 cc var 2012 bluemotion. CC nin rodajı bitince deneyeceğim bende merak ediyorum. 0-100 de cc daha iyi gibi ama rolling de c alır gibi geliyor

  9. #9
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent-- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende 1.8cgi c var makyajlı ayrıca evde 1.4 cc var 2012 bluemotion. CC nin rodajı bitince deneyeceğim bende merak ediyorum. 0-100 de cc daha iyi gibi ama rolling de c alır gibi geliyor
    180 komp ile denedim makyajlı kasa filtre-booster var arabada hem 50 de bastık hem sıfırdan kalktık cc büyük farkla geçiyor. Tabi sizinki turbolu daha farklı olabilir ama ben oyumu cc den yana kullanıyorum

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beygir daha yüksek , tork daha yüksek, ağırlık daha düşük ama geçilmiş burda bi yanlışlık olmalı ya cc farkında olmadan fabrikadan yazılımlı çıktı ya da 320d aslında 316 ama bagaja 320d yazmışlar...

  11. #11
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beygir daha yüksek , tork daha yüksek, ağırlık daha düşük ama geçilmiş burda bi yanlışlık olmalı ya cc farkında olmadan fabrikadan yazılımlı çıktı ya da 320d aslında 316 ama bagaja 320d yazmışlar...
    İnanılacak gibi değil hani arabamda daha 10 günlük yazılım yok eminim 1000km yeni oldu daha bu hafta yaptırıcam inşallah. 320d de kondisyonu ölü bir araba değil 2010 25.000 e o gün geldi ve çokta titiz bir arkadaştır

  12. #12

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AlpEren Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    180 komp ile denedim makyajlı kasa filtre-booster var arabada hem 50 de bastık hem sıfırdan kalktık cc büyük farkla geçiyor. Tabi sizinki turbolu daha farklı olabilir ama ben oyumu cc den yana kullanıyorum
    Kompresore ben 2 boya yakın rahat fark atıyorum Kompresor bambaşka. 7 ileri gtronic plus var 1.8 turbo araç 250nm tork , diğeri 1.6 kompresor 5 ileri klasik otomatik

    İkiside bizim aracımız olduğu için en objektif testi yapacağımdan emin olabilirsin,
    CC de geçse benden c de geçse benden

  13. #13
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olması gerektiği gibi olmuş. CC gerçekten güzel gidiyor. Tüketim olarakta üzmüyor. Bandrol olarakta üzmüyor. Yazılım filtre egzoz 5.30 d'leri ayıklar atar Birde camı kapatsanız daha iyi gidermişsiniz.

    Olması gerektiği gibi olmuş diye şu yüzden söylüyorum. 160 lık manuel scirocco egzoz ve filtre ile 3-4 boy kazanması ile beraber 2010 E92 3.20 d 184 lük aracı 4 boy kadar geçmişti hadda forumda videolarıda vardı. Bu araç stock 160 lık rocco ile hemen hemen yakın yürüyebilecek kıvamda . Ama E93 olduğu için biraz daha ağır E92'ye nazaran. Olması gereken o yüzden budur..
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  14. #14
    GECE8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede olmasi gereken olmus benzinli ile dizel farki bence burda.tork dagilimi cok iyi tsi larin.
    TSI EcuFast Remap

    Alıntı EM-RE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka benide o kdr sökseler benim 0 100 üm 4 saniye altı çıkmazsa adam değilim...
    hırsız olsan çalıcak bişi bulamazsın o derece

  15. #15
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent-- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kompresore ben 2 boya yakın rahat fark atıyorum Kompresor bambaşka. 7 ileri gtronic plus var 1.8 turbo araç 250nm tork , diğeri 1.6 kompresor 5 ileri klasik otomatik

    İkiside bizim aracımız olduğu için en objektif testi yapacağımdan emin olabilirsin,
    CC de geçse benden c de geçse benden
    Objektif sonucunuzu bekliyorum ozaman istanbulda olsaydınız rodajım yeni bitti benim denerdik Eski arabam duruyor benimde satmadım henuz 184 lük e90 onlada deneyip burada paylaşırım fikir verir hiç yoktan

  16. #16
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olması gerektiği gibi olmuş. CC gerçekten güzel gidiyor. Tüketim olarakta üzmüyor. Bandrol olarakta üzmüyor. Yazılım filtre egzoz 5.30 d'leri ayıklar atar Birde camı kapatsanız daha iyi gidermişsiniz.

    Olması gerektiği gibi olmuş diye şu yüzden söylüyorum. 160 lık manuel scirocco egzoz ve filtre ile 3-4 boy kazanması ile beraber 2010 E92 3.20 d 184 lük aracı 4 boy kadar geçmişti hadda forumda videolarıda vardı. Bu araç stock 160 lık rocco ile hemen hemen yakın yürüyebilecek kıvamda . Ama E93 olduğu için biraz daha ağır E92'ye nazaran. Olması gereken o yüzden budur..
    Bu hafta yaptırıcam ama softnyazılımla bırakıcam.. Her ne kadar deliler gibi egzost yaptırmak istesemde cc ye yakışmaz gibi bir fikrim var.. Yazılım için çoğu netleşti fikirlerim ama tavsiyeniz varsa dinlemek isterim..

  17. #17
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AlpEren Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu hafta yaptırıcam ama softnyazılımla bırakıcam.. Her ne kadar deliler gibi egzost yaptırmak istesemde cc ye yakışmaz gibi bir fikrim var.. Yazılım için çoğu netleşti fikirlerim ama tavsiyeniz varsa dinlemek isterim..
    sadece güzel bir son susturucu ile tatlı bir ses alınabilir + simota filtre kiti

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana normal gelmedi... 320 nin rahat geçmesi lazımdı...

  19. #19
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olması gerektiği gibi olmuş. CC gerçekten güzel gidiyor. Tüketim olarakta üzmüyor. Bandrol olarakta üzmüyor. Yazılım filtre egzoz 5.30 d'leri ayıklar atar Birde camı kapatsanız daha iyi gidermişsiniz.

    Olması gerektiği gibi olmuş diye şu yüzden söylüyorum. 160 lık manuel scirocco egzoz ve filtre ile 3-4 boy kazanması ile beraber 2010 E92 3.20 d 184 lük aracı 4 boy kadar geçmişti hadda forumda videolarıda vardı. Bu araç stock 160 lık rocco ile hemen hemen yakın yürüyebilecek kıvamda . Ama E93 olduğu için biraz daha ağır E92'ye nazaran. Olması gereken o yüzden budur..
    cc yazılım filtre egzoz ile acaba hangi kasa 530 d leri ayıklayıp atıyor? gerçekten merak ettiğim için soruyorum..
    ayrıca 160 lık stock rocco,184'lük 320d yi geçemiyor.bir kaç kere denedik.hatta sciroccom formunda benzer konular var.

    burdaki 320d 2010 model yani 177 hp olma olasılıgı yüksek..ilk etapta 7 hp fark görünsede motor karakteri 184'lüğün daha farklı ve çok daha iyi gidiyor.
    ‘Ultimate Driving Machine’

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •