User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mercedes 2014 Formula 1 Motorunu Tanıttı

  1. #1
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mercedes 2014 Formula 1 Motorunu Tanıttı

    Mercedes Benz, 2014'te Formula 1'de kullanılacak olan V6 1.6 litre turbo motorunu bugün gazetecilere tanıttı.

    Brixworth'teki fabrikada Mercedes, yeni motoru dyno üzerinde gazetecilere tanıtımını yaptı ve bu etkinliğe katılan gazeteciler yeni motorun sesinin memnun edici olduğunu söylediler.

    Mercedes-Benz Yüksek Performanslı Motorlar Bölümü'nün Başkanı Andy Cowell "Motorlar yüksek ancak tatlı sesli olacak. Frekans daha yüksek olacak ve turbo beslemenin 125000 rpm olmasıyla yüksek sesli olacaklar. Dynoda yanında durduğunuzda sessiz olmuyor, kulak tıkaçı takmanız gerkeiyor."

    "Yarışlara da yeni bir kalite gelecek. Sürücüler araçtan maksimumu çıkarma konusunda daha sınırda düşünecekler ve yakıt enerjilerini hesaba katmak durumunda olacaklar."

    "Motorlar aynı zamanda çok daha fazla tork üretecekler, özellikle de viraj çıkışlarında. Yol tutuşundan daha çok motor gücüne sahip olan araçlar olacak. Bundan hep birlikte keyif alacağız." dedi.



    *trf1 den alinti.

    -

    Obur konu cok hosaf oldu burdan devam edelim .2009 daki gibi tum dengeler alt ust olucakmi ? Mercedes durmadan dile getirdigi 2014 bizim yilimiz olucak bunu gercege donusturebilcek mi ? vs vs vs bi suru ? heyecanli olucak . Bu arada detaylar geldikce paylasicam burda elbette ucak kacik bisi olucak biz hayal bile edemeyiz ama f1 icin tahmin edicek mi ? gorucez
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  2. #2
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Frekans daha yüksek olacak demek ki sesler artık homurtudan cırıltıya doğru gidiyor. İyi olur inşallah.
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  3. #3
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    125000 olan motor devri değil , turbo pali devri dimi

  4. #4
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    125000 rpm?
    RESPECT YOUR ELDERS

  5. #5

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet turbo devri

  6. #6
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildiğin hayabusa turbo gibi bir şey bu. 1600cc motosiklet motoru, çok da hafiftir.
    beygir gücü hakkında bir bilgi var mı?
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  7. #7
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferiklerle aynı hp mi olacak acaba ? Eski turbolar gibi 1500 hp olmaz herhalde
    セルカン+レーラ=愛

  8. #8
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2014 yılını iple çekiyorum artık 2014 yılında fren pit'de fren soğutmakdan daha çok turboyu soğutmak için uğraşacaklar sanırım sıcak pistlerde
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  9. #9
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yearone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferiklerle aynı hp mi olacak acaba ? Eski turbolar gibi 1500 hp olmaz herhalde
    abi eski turbolar gibi diyince içim bi hoş oldu

    neydi onlar yav

  10. #10
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    750-800hp deniliyor yeni turbo motorlar için ama pistte görmek lazım artık nasıl olacak, bu sezonu direk ileri saramıyormuyduk

  11. #11
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten eski turbo f1 motorlarında 1500 ve üstü olabilen bi bmw vardı, gerisi en fazla 1200 1000 falandı Hep bmw nin yüzünden kalktı turbo motorlar Pis kaka bmw O F1'de kullanılan bloğu aracımda taşımaktan gurur duyuyorum valla
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  12. #12
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    750-800hp deniliyor yeni turbo motorlar için ama pistte görmek lazım artık nasıl olacak, bu sezonu direk ileri saramıyormuyduk
    torque steer izleyelim biraz

    BORKED

  13. #13
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    güzel paylaşım kanka

  14. #14
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    125000 rpm? saniyede 2000 kez dönecek trübin.. Spool sesini hayal bile edemiyorum ama asıl merak ettiğim şey Ferrarinin ne yapacağı.. Keşke Ferrari yola v10 yada v8le devam etse neden tek tip motor zorunluluğu var anlamıyorum ki zaten zamanında turbo/na araçlar aynı pistte beraber yarıştılar şimdi neden olmasın?

  15. #15
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne olursa olsun v10 larin verdigi duyguyu vermiyecek gibi geliyor bana . Sanki gelen arac degil kasirga bi firtina geliyor gibi olurdu hele yanindan gecip gittikten sonra olan ses ortaligi yikip dokmus pesinde biraktigi ruzgar ile surekler gibi veridigi his

    BORKED
    Williams BMW V10 F1 Sound.mp4 - YouTube

    16. saniye ile 24 arasi anlatmak istedigim umarim burda hissetigimizi bize yasatir
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  16. #16
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar fanatik olmamak gerek bence f1'e biraz özgürlük gerekli.. Neden bazı takımlar atmosferik bazı takımlar turbo motor kullanamıyor? Zaten atmosferik motordan da hacmi yada silindir sayısı yada motor tipi farketmeksizin aynı gücü çıkaracak teknolojiye sahipler olmasalar bile boost vs. na çok iyi rekabet ortamı sağlardı.
    Sonra şu lastik olayı var.. Neden tüm takımlar aynı marka lastik kullanmak zorunda? Herkes aynı lastiğe sahip olursa hangi firma hangi firmayla mücadele içinde olup daha iyi lastik üretmeye çalışacak?
    Pirellilerin f1'e girdiği ilk sezonu hatırlarsanız lastiklerden herkes şikayetçiydi sonra da tutup yumuşak hamurlu lastikleri getirdiler, tek sefer yakıt alma olayını getirdiler..
    Eee ne anladık bu işten?
    Hareketli parçalar yasak neden? Herkes hareketli gövde parçaları kullanırsa bunun ne gibi bir zararı olacak?
    ....
    Neyse fazla uzadı aslında en çok merak ettiğim ferrari'nin ne yapacağı..

  17. #17
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ucuz olsada swap için alsak
    sesini duymayı bekliyorum f1 de..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  18. #18
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  19. #19
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muthis olacak bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •