herkese saygılar çok aşırıya kaçmamak şartı ile b16 vtec için bir setup düşünüyorum konuya müdavim olanlardan yardım istiyorum..düşündüğüm güç 190.200 hp civra şimdiden teşekkürler..
herkese saygılar çok aşırıya kaçmamak şartı ile b16 vtec için bir setup düşünüyorum konuya müdavim olanlardan yardım istiyorum..düşündüğüm güç 190.200 hp civra şimdiden teşekkürler..
VHM V-Vtec VAV Type-R- HAG Crx- K CRX
MSG Power Mustafa GENÇ
PPR Motorsport Kaan GÜVENİR
[COLOR="Black"][B]Ayhan ŞEN Motor YENİLEME
MAPPED BY SPEED
wiseco 11.5 cr piston
skunk2 prp stage2 ekzantik
skunk2 tıtanyum yay sapka
4.40 kısa dişli
dc 2.5 inch headers
60 lık ara boru
60 lık son susturucu
skunk2 pro emme manıfoldu
skunk2 58 gaz kelebegı
neptune veya hondata beyın
boyle bır set up ıle ıstedıgınız guclerı alabılırsınız
vtec için set up ların tartışıldıgı bir konu vardı, kaldırılmadıysa cok faydası olur.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
mertcan yazmıs zaten olması gerekenı pıston ıcın bı secenecek daha oem b16b kullanıp 12.0:1 cr ye sahıp olursunuz
gerekli listeyi mertcan yazmıs .piston olarak CP11.7 cr düşünülebilir daha hafif oluyor cp ler wisecolardan atmosferik oldugu için hafiflik önemli diye düşünüyorum .
bu tarz setuplarda ateşlemeyide düşünmek gerekiyor. msd external coil, msd kapak ve tevzi makarasınıda listeye ekleyebilirsiniz.
edit: ayrıca crower flat ve oversize subab ile bu setup desteklenebilir.
MErtcan abinn yazdığı setup'ta iyileştirme koruma amaçlı
ACL yatak
İtr yağ pompası
ARP sağlamalar olabilir
Yay şapka olarak Crower egz.'de crower stage2 tarzında olabilir.
sizin istediğiniz güçlere yakın bir araç var zaten forumda CVC 55 Bursa'dan
http://www.techturkey.com/forum/atmo...ik-dyno-d.html
Onurcan Korkmaz
Bemaps Chiptunıng
ben vtec'im de wiseco yu denedim je yi denedim ama en agresifi cp piston kesinlikle tavsiye ederim
SONGÜR PERFORMANCE GAREGE
MAPPED BY US GARAGE
11.5 sıkıştırma için skunk2 pro stage 2 egzantrik fazla agresif kalır. tuner stage 2 veya pro stage 1 daha doğru seçim olabilir.
Skunk2 58mm gaz kelebeği yanlış yazılmış sanırım. 66mm denmek istenmiş.
Failure is not an option.
crower yada jun stroker hazır kit tak. hem beygirin hemde torkun 200 üstü olur. vtec torkla yürür. her vites dolu dolu gider. maliyet aynı olur hatta kısa,emme,ateşleme takman gerekmez.
Aslında abı bız crover stage2 kullanmıstık
ama artık kımse crover ı pek onermıyor
ekzantık kafaları kopuyor
bende pro2 yazdım ama pro1 veya tuner2 daha ıyı olur herhalde senın dedıgın gıbı
kelebek yanlıs yazmısım evet 66 mm guzel olur
set up olarakta guzel bır beyın ayarı ve tımıng ıle 195-200 hp ler alınabılır
B16B Nippon 81.5 piston
Cometic ince conta
Crower Stage2 egzantrik
Crower yay+şapka
Crower ayarlı kasnak
Ferrea Subap
4.785 final drive
Fidanza hafif volant
Simota Carbon tube
Hytech 4-2-2-1 rep. hıdır
60lık podsuz düz boru
Neptune rtp + p28
bu setupla 201 hp alındı
Mapped By E0041 (OKAN YILMAZ)
Powered By PRO STOCK GARAGE
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
190 - 200 hp bir vti dan almak gibi bir düşüncen varsa aşırıya kaçmak gibi bir endişen olmamalı. O güçler vti dan kolay alınmıyor gerekli malzemeler ve işçilik arkadaşların bahsettiği gibi 5-6 bin TL civarında tutuyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)