User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Küçük motorlu dizel araçlarda blow off

  1. #1
    zpy26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    66
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Küçük motorlu dizel araçlarda blow off

    umarım konu açılmamıştır çünkü bulamadım... 1.4 hdi aracım var blow off takmayı düşünüyorum herkes farklı birşey söylüyor kimisi turbonun ömrünü yer kimisi devreye girme süresini uzatır net bir bilgi alamadım sizce taktırmalımıyım getirisi götürüsü nelerdir ?

  2. #2
    serqan23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul - bayrampaşa
    Mesaj
    1.424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski aracımda 1,6 tdci fiestaya takmıstım herhangı bır sorunla karsılasmamıstım.
    34 DF 2123 MEGGY COUPE
    34 BK 690 VTİ
    34 UHC 22 FİESTA S
    34 YM 0023 E46 3.18İ
    34 ECN 72 E36 3.16İ

  3. #3
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Takacak ustaya göre değişir ayarı iyi yapmazsa devirden düşünür cuff ladıgı zaman biraz düşüş yaşarsın sonra kendine gelir
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  4. #4
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustaya bağlı kimi iyi montaj yapar birsey olmaz ama aracın zaten hacımı düşük pek bi verim alamazsın kaçırırsa basınç kaçırır uzun vadede turbon yaglanir falan filan

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın dizel veya benzinli olmasına bağlı. Benzinliyse bov'un da amacına uygun şekilde her türlü faydasından, nimetinden istifade edersin. Dizelse bir şekilde ses alır, karşılığında basınç verirsin. Uygulamadan kaynaklanabilecek riskler de cabası.

    Çok yazıldı çizildi dizele blow off. Küçüğü büyüğü yok. Dizele bov lüzumsuz.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #6
    dieseland - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara / Bursa
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 tdci fiestamda kullanıyorum orj hks. blow offta montaj çok önemli. bukonuda güvendiğin bir ustaya taktırırsan bir sıkıntı yaşamazsın. sadece egsozdan attıgın dumanı blow off yag basıncı olarak atıyor buda motorunu biraz kirletebilir tek sorun bu sadece

  7. #7
    TANIL TIMORCI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha yenı 1.3 multıjet aracıma taktırdım Mehmet Gazihan işlem yaptı çok memnunum hıc bır sıkıntı yasamıyorum

  8. #8
    enesTI2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-SariyeR-Başakşhr
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 yıldır bendede mevcut TeamArt da takıldı sıkıntı yok

  9. #9
    serhat306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Hollanda
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 206hdi de kullandim iki yil hks marka ne yarari var ne zarari cuflamaktan baska hic bir ise yaramiyor gaz pedalinin altina ters switch taktim acip kapatmak icin okadar birde 406 serenoid takmistim kendim yapmistim montajini...

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serhat306 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 206hdi de kullandim iki yil hks marka ne yarari var ne zarari cuflamaktan baska hic bir ise yaramiyor gaz pedalinin altina ters switch taktim acip kapatmak icin okadar birde 406 serenoid takmistim kendim yapmistim montajini...
    Abi bu şekilde gaza basılmadığında sürekli selenoid açık kalmaz mı ? atıyorum yokuştan viteste inerken bov açık kalır gaza basınca kapanır ?

  11. #11
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Ah ah 2 senemi Yedi bu blow off Sırf Yag atar ve cekişten düsürür diye Erteledikce ertelemiştim..

    1 Sene önce İstanbul garaj TeamART'taki İsmail Abi taktı benim arabayada HKS Blow off, çuffladıktan sonra herhangi bi Çekişten Düşme yasamıyorum, Yada yasıyorum Tork ve beygir yüksek oldugundan Hissetmiyorum. Hele chip yaptırdıktan sonra Acayip cufflamaya basladı yakında Diyaframını patlatırım gibime geliyor Acıp kapamalı Yaptırdım bende Yani istedigim zaman Acıyorum İstedigim Zaman kapatıp pasif hale getiriyorum.

    İlk 1 2 ay Gece gündüz cafur cufur geziyordum Sonra sıkıldım Simdi kapalı konumda Çok nadir acıyorum Dizel'lere gerçekten herhangi bi faydası yok. Sadece Ses Cıkardıgı ses'te Benzinli turbolulardan Daha fazla nedenide Benzinli turbolularda Fazla basıncı atıyor, Dizellerde Komple bütün basıncı atıyor

    Mantık Olarak arabanın cekişten düşmesi lazım cünkü Turbo hortumu/borusu'nun içindeki tüm basıncı bırakıyor ve turbo tekrar basınc basmaya baslıyor buda kısa süreli gecikmeye sebep veriyor yani Mantık olarak böyle olması lazım lakin Ben hissetmiyorum düştügünü Yani yokuslarda Bile Düşermi düşmezmi cekişten diye Melodi yaparak cıktıgımı hatırlıyorum

    Montajına 200 Lira vermiştim, Simdi bakıyorumda gereksiz yere vermişim 200 lira Sesten baska bir Artısı yok Ve Dizel'e takıldıgı gerçekten Çok belli oluyor Zaten dizel arabaların Fındık kadar turbosu var bastıgı basınc belli Arabayı kaldırmaya zor yetiyor o basınc hele 1.4 70 75 beygirlik araba için Çok gereksiz..

    Son Olarak Ara Sıra Blowun ucunda Ufak minik yağ lekeleri görüyordum, Sıkıntı etmiyordum Normalmiş cünkü Dizelde Yag atması, Lakin Chip yaptırdıktan Sonra Blowun Etrafında Sürekli Yag goruyordum Kapalı Oldugu Halde, Gittim teamart'a İsmail abi baktı Chipten sonra turbonun bastıgı fazla basınc Blowun Baglantı sekmanını Attırmıs Blow Yag ve Basınc kacırıyordu Bende diyorum Neden bu araba Chipten sonra alt devirleri dahada öldü. Söktük blowu güzelce Tekrar Sekmanını taktık Simdi taş gibi Gram yag lekesi Yok cufffladıktan Sonra ve Araba kendine Geldi Alt devirler bi canlandıki Sorma Bu seferde Turbo hortumu fazla basınctan Yerinden cıkıyordu tek Kelepce Tutmaya yetmiyordu Aldım 2 liraya nalburdan Kelepce Onuda taktım simdi taş gibin Sıkıntım yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •