User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Chip tuning uygulamasi tavsiye ?

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Chip tuning uygulamasi tavsiye ?

    Bi arkadasim adina aciyorum konuyu sehir disindan istanbula gelicek araci 1.6 16v renault clio rs sanzuman port polish emme vs duz boru kat iptal k n hava filtresi vs. dyno sonucu 138 hp cikmis orjinali 110 hp yazilimla max ne kadar guc alabiliriz ? 138 hp ne kadar yukseltebiliriz.

  2. #2
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal beynine yazılım yapılabiliyormu o önemli.

    yapılılıyorsa eğer 3-4 hp en fazla 5 hp

  3. #3
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saglıklı olarak +20 hp alır dıye dusunuyorum motorun ve sanzumanın durumuna baglı turbo dızellerde bu durum daha fazla oluyodu sanırım standart bı aracta max +35-40 hp gıbı bısy alınıyodu okudugum bı makalede yanlıs hatırlamıyorsam belkı yanılıyor olabılrım
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  4. #4
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    141-143 gibi bir şeyler olur yazılımla. 3-5 hp için değmez verilen paraya. Daha farklı uygulamalar yapılabilir..

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sansar34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saglıklı olarak +20 hp alır dıye dusunuyorum motorun ve sanzumanın durumuna baglı turbo dızellerde bu durum daha fazla oluyodu sanırım standart bı aracta max +35-40 hp gıbı bısy alınıyodu okudugum bı makalede yanlıs hatırlamıyorsam belkı yanılıyor olabılrım
    20 hp atmosferik araçta çok fazla... Bazı dizeller bile o kadar güç alamıyor..

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim hatırladığım kadarıyla atmo.larda 10 hp veriyor çoğu chip tunıng cide bu uygulamayı yapmıyor

  7. #7
    bartubasot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    462
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik %10 dizelde de %30 civari tabi aractan araca degisir fakat atmosferik bir atacta 20bg yazilimla imkansiz gibi bisi olmasi lazim normal sartlarda
    34 HH 9458
    MK6 JETTA

  8. #8
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VioLee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi arkadasim adina aciyorum konuyu sehir disindan istanbula gelicek araci 1.6 16v renault clio rs sanzuman port polish emme vs duz boru kat iptal k n hava filtresi vs. dyno sonucu 138 hp cikmis orjinali 110 hp yazilimla max ne kadar guc alabiliriz ? 138 hp ne kadar yukseltebiliriz.
    daha fazla bişey alamazsın zaten araçta yazılım olmadan bukadar güç alamazsın, hatta sadece bu işlemlerle bu gücün çıkabilme ihtimalide yok. yazılımla alabileceğin net 10 hp dir daha fazlasıda alınamıyor.

  9. #9
    MazdaSpeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Sarıyer, İstanbul
    Mesaj
    514
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O specler ile 28 hp iyi rakam

  10. #10
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MazdaSpeed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O specler ile 28 hp iyi rakam
    o hesap öyle olmuyor işte

    ektraları yapmadan önce aynı dynoya çıksaydı 120-125 hp alırdı

  11. #11
    MazdaSpeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Sarıyer, İstanbul
    Mesaj
    514
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o hesap öyle olmuyor işte

    ektraları yapmadan önce aynı dynoya çıksaydı 120-125 hp alırdı
    Aracın durumuna göre de değişir tabii.Haklısınız

  12. #12

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sansar34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saglıklı olarak +20 hp alır dıye dusunuyorum motorun ve sanzumanın durumuna baglı turbo dızellerde bu durum daha fazla oluyodu sanırım standart bı aracta max +35-40 hp gıbı bısy alınıyodu okudugum bı makalede yanlıs hatırlamıyorsam belkı yanılıyor olabılrım

    35-40 hp yazılımla neredeyse ımkansız. dizel araçlarsa 20bg anca alınıyor. atmosferik motorda alınabılecek en yuksek rakamlar 10-15 arası bunu bi cok yazılımcı kendısı söylüyr zaten

  13. #13
    ulasoztas1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesin olmamakla birlikte atmosferik araçlarda %10, turbolularda %30 civarı güç artışı olur denir. Ama benim şahsi fikrim 6-7hp civarında olur

  14. #14
    tuvalrones_23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun süre kullanılacak bir araç ise ki yapılan ekstralara bakılırsa öyle görünüyor ; yazılım yaptırın derim . port polish hava filtresi egzos vs. sonrasında ( yanlışım varsa düzeltin )her devir aralığı için afr değeri değişmiş olacak , yazılımla olması gereken değere gelirse yürürü daha tatminkar olur .

  15. #15
    Le10ur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    2.000
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en fazla 10bg ama sanmam 7bg cıvarı alırsınız bırde o speclerle o beygıre ıyı ulasmıs daha fazla kurcalamasın bence

  16. #16
    c20let - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    2.907
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeF0rALL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    35-40 hp yazılımla neredeyse ımkansız. dizel araçlarsa 20bg anca alınıyor. atmosferik motorda alınabılecek en yuksek rakamlar 10-15 arası bunu bi cok yazılımcı kendısı söylüyr zaten
    Kardeşim bu kadar ezberci gitmeye gerek yok aynı marka model motor seçeneğindeki araçlardan bile alınan güçler fark ediyor. Kaldı ki tüm dizelleri bir tutmaya kalkmak yanlış. Yazılımla 40-50 belki daha fazla alınan dizelde vardır illa ki.

  17. #17
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha yeni daynoya çıktı bi megan tekkapı dizel 105 liklerden yazılımla +eksoz sistemiyle 136 hp verdi
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  18. #18
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha yeni daynoya çıktı bi megan tekkapı dizel 105 liklerden yazılımla +eksoz sistemiyle 136 hp verdi
    gürsel emmi işin içine turbo girince sonuçlar çok oynaşıyor, ben k4mde bu speclerden fazlası ve egzantrikle anca o degeri yakaladım. arkadaşımızın verdiği dyno değeri yanlış ölçülmüş. sonuçta oem pistonlar 9.8:1 sıkıştırma kapağı istediği kadar işlesin hatta sübapları oversize yapsın bu degeri egzantrik ve sıkıştırma olmadan alması imkansız. hard bir yazılım ile yakın bir deger alabilir ama allaha emanet gideri olur.

  19. #19

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı c20let Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bu kadar ezberci gitmeye gerek yok aynı marka model motor seçeneğindeki araçlardan bile alınan güçler fark ediyor. Kaldı ki tüm dizelleri bir tutmaya kalkmak yanlış. Yazılımla 40-50 belki daha fazla alınan dizelde vardır illa ki.
    haklısın abi ama geneli böyle ultra hard yazılımlarla belki o güçlerde alınır duman spec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •