mc pherson Nickli Üyeden Alıntı
Aracına göre değişir kapatma işi. Ben mesela honda jazz'da hiçbir yerini kapatmadan yaptım ancak bu aracın sigorta kutusu,ECU gibi parçaları su yalıtımlı zaten. Aynı zamanda Jazz'da distribütör yok, bobinler motordaki büyük kapağın altında ve yalıtımlı. Ben de basınçlı suyu yakından tutmadan durulama yaptım, yani sadece durulama amaçlı uzaktan tuttum. Distribütörlü araçlarda su geldiği anda araç teklemeye başlar ve distribütörü kapatmak gerekir. Sizin araçta distribütör olduğu için kapatmanız gerekiyor. Su geldiğinde de mutlaka distribütorü söküp hava ile kurutmak gerekli. LPG'li araçlarda LPG ECU'sunu ekstradan yalıtmak gerekli. Eğer göz önündeyse alternatörü de kapatmak faydalı. Benim bildiğim bunlar.