User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: b16 vti kaput altı temizlik ?????

  1. #1
    sagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    b16 vti kaput altı temizlik ?????

    Merhaba beyler motoru kaput altını komple bir temizliyim diyorum meguiars'a falan para vermiyim bosuna diyorum bunun icin ne önerirsiniz köpük ile kir akıtıp daha sonra basınclı su vurucam
    ayrıca aracın nerelerini kapatmam gerek su gelmemesi için ?
    1-Vinet
    2-Meg apc
    3-Detap
    4-EST

    hangisini kullanmalıyım toz kir ne varsa gitmesi için en son üzerine plak2 geciyim diyorum şimdiden teşekkürler
    35 KU 606- Outlander MT Turbo
    34 ENP 29 - TypeR
    34 VTE 64 - S2000
    34 VG 3670 - Type-R
    10 E 6622 - Civic vti

  2. #2
    mc pherson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motorda EST dışında bir ürün önermem çünkü içlerinde en iyi kir çözeni o. Elde APC varsa o da olabilir.

  3. #3
    sagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mc pherson Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorda EST dışında bir ürün önermem çünkü içlerinde en iyi kir çözeni o. Elde APC varsa o da olabilir.
    öleyse EST üzerine plak2 yaparım peki motorda hangi bolumlerı kapamam gerek acaba korumaya almam gerek biliyomusunuz ?
    35 KU 606- Outlander MT Turbo
    34 ENP 29 - TypeR
    34 VTE 64 - S2000
    34 VG 3670 - Type-R
    10 E 6622 - Civic vti

  4. #4
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BORKED

  5. #5
    sagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BORKED
    abi çok güzel ama bunu yaptırmak pahalı olucaktır ben nasıl yaparım blmıyorum ben kendim temizliyim diye sordum sen bilirsin distribitörümü kapatmak gerek ıslanmaması gereken yerler nereleri acaba
    35 KU 606- Outlander MT Turbo
    34 ENP 29 - TypeR
    34 VTE 64 - S2000
    34 VG 3670 - Type-R
    10 E 6622 - Civic vti

  6. #6
    mc pherson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracına göre değişir kapatma işi. Ben mesela honda jazz'da hiçbir yerini kapatmadan yaptım ancak bu aracın sigorta kutusu,ECU gibi parçaları su yalıtımlı zaten. Aynı zamanda Jazz'da distribütör yok, bobinler motordaki büyük kapağın altında ve yalıtımlı. Ben de basınçlı suyu yakından tutmadan durulama yaptım, yani sadece durulama amaçlı uzaktan tuttum. Distribütörlü araçlarda su geldiği anda araç teklemeye başlar ve distribütörü kapatmak gerekir. Sizin araçta distribütör olduğu için kapatmanız gerekiyor. Su geldiğinde de mutlaka distribütorü söküp hava ile kurutmak gerekli. LPG'li araçlarda LPG ECU'sunu ekstradan yalıtmak gerekli. Eğer göz önündeyse alternatörü de kapatmak faydalı. Benim bildiğim bunlar.

  7. #7
    sagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mc pherson Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracına göre değişir kapatma işi. Ben mesela honda jazz'da hiçbir yerini kapatmadan yaptım ancak bu aracın sigorta kutusu,ECU gibi parçaları su yalıtımlı zaten. Aynı zamanda Jazz'da distribütör yok, bobinler motordaki büyük kapağın altında ve yalıtımlı. Ben de basınçlı suyu yakından tutmadan durulama yaptım, yani sadece durulama amaçlı uzaktan tuttum. Distribütörlü araçlarda su geldiği anda araç teklemeye başlar ve distribütörü kapatmak gerekir. Sizin araçta distribütör olduğu için kapatmanız gerekiyor. Su geldiğinde de mutlaka distribütorü söküp hava ile kurutmak gerekli. LPG'li araçlarda LPG ECU'sunu ekstradan yalıtmak gerekli. Eğer göz önündeyse alternatörü de kapatmak faydalı. Benim bildiğim bunlar.
    çok teşekkürler olmadı risk almıcam köpük kiri söktükten sonra bez ile silicem yada hava tutucam
    35 KU 606- Outlander MT Turbo
    34 ENP 29 - TypeR
    34 VTE 64 - S2000
    34 VG 3670 - Type-R
    10 E 6622 - Civic vti

  8. #8
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondada bısey kapatmana gerek yok.takıl gıtsın.
    cogu arabada kapatmaya gerek yok bazı araclar var onlarında elektronık zımbırtıları ortada zaten gorunce anlasılan cınsten.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  9. #9
    sagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondada bısey kapatmana gerek yok.takıl gıtsın.
    cogu arabada kapatmaya gerek yok bazı araclar var onlarında elektronık zımbırtıları ortada zaten gorunce anlasılan cınsten.
    çok teşekkürler sonuçları burada paylaşırım
    35 KU 606- Outlander MT Turbo
    34 ENP 29 - TypeR
    34 VTE 64 - S2000
    34 VG 3670 - Type-R
    10 E 6622 - Civic vti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •