User Tag List

Sonuçlar: İstanbul Otodrag Kupasi (İstanbulpark) sizce neye gore siniflandirilmali ?

Katılımcı sayısı
459. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Yarış sınıfları motor hacimine göre düzenlenmeli .

    223 48.58%
  • Yarış sınıfları Zamana göre düzenlenmeli .

    207 45.10%
  • Drag yarisi ile ilgili yeterli bilgim yok o nedenle karara saygiliyim.

    29 6.32%
Sayfa 1/19 12311 ... SonSon
354 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: İstanbul Otodrag Kupasi (İstanbul Park Yarış Pisti start-Finish Düzlüğü) 2013

  1. #1
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation İstanbul Otodrag Kupasi (İstanbul Park Yarış Pisti start-Finish Düzlüğü) 2013

    öncelikle 2 hafta icinde ilan edeceğim yaris sezonumu sizlerin fikirleri ile netlestirmek istiyorum . Bu forumun uyeleri ben ve ekibim icin degerli.

    2013 sezonunda 3 yaristan olusan istanbul otodrag kupasini istanbulparkta sizlere sunacagiz.
    Bu 3 yarista alinan puanlara gore istanbul oto drag kupasi sahibi belli olacak .

    Tüm yarış resmi ve lisansli sporculardan oluşucak olup hem teknik kurallar acisindan hemde katilim kurallari acisindan katı olacaktır.

    Türkiyede otodrag yeniden canlaniyor !


    Anket sonucunu ciddiye aliyoruz bu nedenle laf olsun diye cevaplamamanizi rica ediyoruz.
    Anket dışı yorumlar ciddiye alinmayacaktir .

    Bu konuyu okuduysaniz 3 Seçenekten birtanesini mutlaka işaretleyiniz.



    Not : Anket 1000 kişi ile sınırlıdır.
    Bu anket Tarafimdan TOSFED'e sunulucaktır.
    üç secenek var :

    1:
    Sınıflar motor hacmine gore belirlenir ise gene sure olculecek ancak bu sure 1. 2. gibi siralamayi belirleyemeyecek .Herkez 402 metre zamanini bilecek.Yarışı izlerken kimin elendigini kimin kazandığını görebilecegiz.

    2:
    sureye gore belirlenir ise aracin hacmine ve besleme tipine bakilmaksizin yaptigi test & tune suresi sinifini belirleyecek . Yarış esnasinda zamanlara bakilacak önde bitirenden öte zamani iyi olan kazanacak.

    3:
    Otodrag izlemeyi seviyorum ancak yarisicak bir araci henuz hazirlayamadim önüzdeki sezonunda olmasını istiyorum.

    ilgilenen bu spora gonul veren herkeze şimdiden teşekkürler.

    K.Buğra YILDIRIM
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  2. #2
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bugra abi sen yap nasil yaparsan yap allahin izni ile senin imzanin oldugu her drag organizasyonunda variz CRM PERFORMANCE olarak

  3. #3
    meh66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul /ATAŞEHİR
    Mesaj
    1.174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi bence motor hacmine gore yapilsin

  4. #4
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki motor hacmine göre yapılmalı

    Bu rollinglerde ben üstünüm sen üstünsün kafaları son bulur artık typer 106 vtec fn2 clio astra ne varsa

    Savaş başlasın iyi modluyan kazansın iyi söken değil

    Aynı eski yıllardaki gibi
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  5. #5
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor hacmine göre yapılcak ama sürede olcak dimi ? eğer öyleyse en mantıklısı o hem haksızlık olmaz hemde herkez kendi hacminde süresini görür

  6. #6
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üç secenek var :

    1:
    Sınıflar motor hacmine gore belirlenir ise gene sure olculecek ancak bu sure 1. 2. gibi siralamayi belirleyemeyecek .Herkez 402 metre zamanini bilecek.Yarışı izlerken kimin elendigini kimin kazandığını görebilecegiz.

    2:
    sureye gore belirlenir ise aracin hacmine ve besleme tipine bakilmaksizin yaptigi test & tune suresi sinifini belirleyecek . Yarış esnasinda zamanlara bakilacak önde bitirenden öte zamani iyi olan kazanacak.

    3:
    Otodrag izlemeyi seviyorum ancak yarisicak bir araci henuz hazirlayamadim i
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  7. #7
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dönelim eski usule, hacim sistemine. Hem süreler yine ölçülecekmiş... Mis gibi işte.
    K.

  8. #8
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Eski zamanlardaki o ruh, cekisme, heyecan icin kesinlikle motor hacmi olarak yapilmasi taraftariyim siniflandirmanin. Sure olcumu ile zaten arac sahipleri kendi gelisimini takip edebilecek.
    Failure is not an option.

  9. #9
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1dk 1 Dk hacim e göre düzenlenicek ama Zaman olacak gene dimi


    ayrıyettten bence 2-3 katagori yapmamız lazım

    yani söyle 1.6-1.8 grupcunda isen hacim olarak saniyen önemli olacak o grup içinde 1.yi saniye belirleyecek
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #10
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgün zaten en hızlı olanında saniyesi en iyidir

    Niye birinciyi saniye belirlesin ki
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #11
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabiki motor hacmine göre yapılmalı

    Bu rollinglerde ben üstünüm sen üstünsün kafaları son bulur artık typer 106 vtec fn2 clio astra ne varsa

    Savaş başlasın iyi modluyan kazansın iyi söken değil

    Aynı eski yıllardaki gibi
    aynen katılıyorum, eski yılların tadını almak için kesinlikle hacme göre olmalı, ben de ona göre oy kullandım...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  12. #12
    deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Rumelihisarı
    Mesaj
    3.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yarış sınıfları Zamana göre düzenlenmeli .

  13. #13
    atabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    Shanghai/China
    Mesaj
    489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Centilmence ..kazasız belasız bol sans ve eglence dolu bır sezon dılerım

  14. #14
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesinlikle grubu belirleyen ön etken motor hacmi daha sonra süre olmalı. O yüzden 1 numaralı seçenek çok mantıklı. Yanlız motor hacmini nasıl ölçeceksiniz ruhsat mı geçerli olacak? Swapsız yada strokersiz araba kalmadı.

  15. #15
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence motor hacmine göre olmalı ve finishi ilk gecen kazanmalı Süre nasılsa tutuluyor...

  16. #16
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor hacmine gore olmasi bir cok hilenin onunu acik birakir. Adam 2 litre beyan edecek araci 2.4 cikacak. Surekli itirazlar fln olur bence. Kac aracin tespiti icin motor acilabilecek yada bu tespit maliyetlerine kim katlanacak? Eskiden guzeldi hacime gore cunku araclar yavasti ve soft tune lu idi. Yanlis anlasilmasin sako icin savunmuyorum, allah izin verirse awd 2 litre ile katilacagiz.
    Bence yine sure sistemi gecerli olmali

  17. #17
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor hacmine gore belirleme usulu olup finish cizgisini ilk gecen yarisin galibi olmali diye dusunuyorum. Ancak hacim tespiti zor is. Nasil kolay yoldan anlasilir?

  18. #18
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor hacmine gore olmasi bir cok hilenin onunu acik birakir. Adam 2 litre beyan edecek araci 2.4 cikacak. Surekli itirazlar fln olur bence. Kac aracin tespiti icin motor acilabilecek yada bu tespit maliyetlerine kim katlanacak? Eskiden guzeldi hacime gore cunku araclar yavasti ve soft tune lu idi. Yanlis anlasilmasin sako icin savunmuyorum, allah izin verirse awd 2 litre ile katilacagiz.
    Bence yine sure sistemi gecerli olmali
    Dün sanayide konuştuk bu konuyu.İtirazı olan atıyorum 3 bin artı itiraz ettiği aracın usta masrafını karşıladığı zaman itirazı kabul edilecek.Bu maddiyatı göze olarak itiraz etmekte fayda var He bu maddi tarafta kimseyi üçkağıt yapmaya yöneltmesin çünkü itiraz eden haklılığını ispat ederse karşı taraftan tahsil edilecek para

  19. #19
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ice Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün sanayide konuştuk bu konuyu.İtirazı olan atıyorum 3 bin artı itiraz ettiği aracın usta masrafını karşıladığı zaman itirazı kabul edilecek.Bu maddiyatı göze olarak itiraz etmekte fayda var He bu maddi tarafta kimseyi üçkağıt yapmaya yöneltmesin çünkü itiraz eden haklılığını ispat ederse karşı taraftan tahsil edilecek para
    Yürümez o sistem ya, simdi senin arabana biri itirax etti mesela. Supranin sokulmesi icin nasi bi maliyet cikacak? Rakibinin cebi buna musait olmayabilir o zaman sineye cekicek mecburen.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •