User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: dyno hakkında

  1. #1
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dyno hakkında

    arkaşlar kuzenin araca ufak tefek ayar çektirip dyno ya soktuk 108 kw yani 146 hp güç üretti tekerde.. motorun ürettigi güce nasıl çevircez bunu.. kurdugum bazı orantılara göre 176 hp çıktı ama bunun daha profesyonel biri tarafından çevrilip açıklanmasını rica ediyorum
    araçta olanlar
    dc sport 4-1 header 60 mm düz boru kat orta susturucu felan yok sebring silencer lı son susturucu..filtre borusundaki sensörü yanıltıcı ufak bi çip aem v1 cold air intake (tamponda).. bide motora bor katkısı attık güç egrisini 3.6 kw yükselttigini gözümle gördüm... birazdan dyno verisini ekliyorum buraya

  2. #2
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç vti mı benin araç tamamen standart iken 135.7 verdi paşaoğlu dyno'da. Yanlız 1.4 ile çarpıyor o dyno. Normali 1.3636

  3. #3
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


  4. #4
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç vti mı benin araç tamamen standart iken 135.7 verdi paşaoğlu dyno'da. Yanlız 1.4 ile çarpıyor o dyno. Normali 1.3636
    veri burda buyrun
    hp ile ilgili hiçbirşey yazmıyo araç vti.. ben de 1.36 yla çarparak hesaplamıştım

  5. #5
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    siyah çizgi ilk veri
    kırmızı çizgi egsozdaki silencer ı söktügümüzde aldıgımız veri
    yeşil çizgi yanıltıcı çip ten sonra ki veri
    pembe çizgi hassa bi avans ayarından sonraki veri
    mavi çizgi ..en son bor katkısı attık ondan sonraki veri

  6. #6
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bakın afedersiniz ama o yenıltıcı çip deil direnç o direnç in anlamı intake temp sensorunu yanıltmak doal olarak soğuk görüpbeyinin avans açmasını sağlıyor bunu distiributıordende yapabilirsin ÇOK daha sağlıklı olur yanıltııcan sonra ile yeşil ç izgide iğreç bi kırılma var ki belli avans vurmuş hasssas avansı nasıl ayarladınız öğrenebilirmiyim ?


    şöle söleyeyem çipi öküp avansı 19- yada 20 derece yaparsan aynı gücü alabilirsin bence
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #7
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    awansı distırbitörden ayarladı usta.. yanıltıcıdan kastım da o çipti

  8. #8
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakın afedersiniz ama o yenıltıcı çip deil direnç o direnç in anlamı intake temp sensorunu yanıltmak doal olarak soğuk görüpbeyinin avans açmasını sağlıyor bunu distiributıordende yapabilirsin ÇOK daha sağlıklı olur yanıltııcan sonra ile yeşil ç izgide iğreç bi kırılma var ki belli avans vurmuş hasssas avansı nasıl ayarladınız öğrenebilirmiyim ?


    şöle söleyeyem çipi öküp avansı 19- yada 20 derece yaparsan aynı gücü alabilirsin bence
    Benim avansım şuan 19 ayarlı mesela cip falan yok ama.

  9. #9
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu gücü sadece distırbitörden ayar yaparak alabilecek biri varsa en az 20 tane vti getireyim ayara hemde yarın...

  10. #10
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nicomedia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s
    headers egsoz düz boru ve ufak bi çip.. sadece filtre ve egsoz deil ..
    ölçtürdügüm yer bosh servisi.. ve pasaoglunda da ölçtürücem
    belki dyno fazla göstermiştir..
    ama burdaki cevaplar benim aradıgım cevap deilki
    tekerlege 145 hp veren bir aracın motoru kaç hp üretir.. sadece bu kadar
    belki benim bile bilmedigim başka bişey vardır araçta

    168 hp ~ civarı üretir. Bu araçtan araca kayıp oranında değişir.
    Vtecde aşşağı yukarı bu civarda güç alınır.Dyno parametrelerinde girilen
    degerler sonucundada teker ile krank beygirleri arasındaki farklarda değişiklikler
    olabilir, ortalama deger budur.Teker gucu hesaplanırken krank hpsine göre bazı
    katsayılar, kayıplar carpılarak hesaplanır bunların ufak bir değişkenlik göstermesi
    sonucu elde edilen sonucu değiştirir,aktarmadaki sorunlar teker gücünü etkileyebilir.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  11. #11
    nicomedia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    597
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    168 hp ~ civarı üretir. Bu araçtan araca kayıp oranında değişir.
    Vtecde aşşağı yukarı bu civarda güç alınır.Dyno parametrelerinde girilen
    degerler sonucundada teker ile krank beygirleri arasındaki farklarda değişiklikler
    olabilir, ortalama deger budur.Teker gucu hesaplanırken krank hpsine göre bazı
    katsayılar, kayıplar carpılarak hesaplanır bunların ufak bir değişkenlik göstermesi
    sonucu elde edilen sonucu değiştirir,aktarmadaki sorunlar teker gücünü etkileyebilir.
    budur yaa .. çok teşekkür ettim hocam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •