Aslında herşey stop parlatmayla başladıYaklaşık 10 günlük bi işlemin sonucunda araba bu hale geldi. Fazlaca akıntı, motor çarpmasından boya transferi ve deli gibi boya hatası vardı. Normal bir arabaya atılacak verniğin yaklaşık 2-3 katını attıklarından rahat çalıştım
Arabanın boyası aşırı sert ve yapışkandı, Dewalt bile baya bi ısındı.
Malesef üniv. gitmek zorunda olduğumdan tamamen istediğim gibi bitmedi (davlumbazlar ve lastikler temizlenip parlatılmadı). daha güzel fotoğrafları en kısa zamanda çekip paylaşacağım...
Kullanılan ürünler:
1200-1500 Bazı Paneller
2000-2500 zımparalar
AutoHDM Yün Ped
Meg Polishing ve Finishing Ped
M105 (yün pedle) ve m80 (finishing pedle)
Manzerna po 85r (demo üründü) (polishing pedle; kullanılmasının amacı boya çok sert olduğu için hologramları gidermek)
Plastiklere ag 07B
Fk 1000p Wax
Camlara Glassguard
Stoplardan başlayayım;
Sol yapılmış, sağ yapılmamış
Genel itibariyle boya hataları
Kaputtakiler
Kapı
Arka Çamurluk
Genel bakış
Zımparaya başlanır
Kaputa 1200-1500-2000-2500-3000 zımpa geçtim. m 105 den sonra hala portakal kabuğu vardı. Bu yüzden 2000-2500 bi daha geçtim.
50/50
![]()