bır arkadaşımın kırılan k20 motorunun, kaynakla bir gözü doldurulan kapağının daha sonra sağlam gözleri tarayıp 3d cam data oluşturarak bozuk olan gözü cnc de işlediğim videodur
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
bır arkadaşımın kırılan k20 motorunun, kaynakla bir gözü doldurulan kapağının daha sonra sağlam gözleri tarayıp 3d cam data oluşturarak bozuk olan gözü cnc de işlediğim videodur
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
Başarılı bir operasyon geçişmiş kapak. Hayata geri dönmüş. Takılıp bir araçta kullanıldı mı?
yapılır neden yapılmasın ama ben sadece cnc de işlerim kapakçı değilim sonuçta
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Konu başlığını okuyunca yağ geri dönüşü anladım. Sizin olay bambaşkaymış. Elinize sağlık çok güzel bir olay. Genelle kaynak ile doldurmadan sonra elle tamir işlemi yapılıyor. Çoğu kapak tamir edenler performans motoru değil binek araç motoru yaptıklarından sıvı ölçümü felan da yapmadıklarından silindirler arası sıkıştırma farkı olabiliyor. Sizin olayda 3D tarama ile tüm yüzey örnek diğer silindir ile aynı olucağından bu farkın olacağını sanmıyorum. Bitmiş halinden bir fotoda koysaydınız çok güzel olurdu.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)