User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: IstanbulPark Track Day 19.05.2013 Astra Coupe Turbo

  1. #1
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    IstanbulPark Track Day 19.05.2013 Astra Coupe Turbo

    Kamera ne oldu ise 16. dakikada kendi kendine durmuş, halbuki pili de hafızası da daha çok vardı

    Piste sondan 2-3 araba önce çıktım, ilk çıkışta biraz oyalandım ama sonra yavaş yavaş ön gruba dahil oldum kendi çapımda

    Çok zevkli idi gerçekten, öyle kendimi çok kasmadım, gayet keyifli oldu...

    bu arada aracımın fotoğrafını çeken arkadaş var ise paylaşırsa çok memnun olurum

    BORKED

    Link: Astra Coupe Turbo Z20LET @İstanbulPark - YouTube
    Loading...

  2. #2
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kamera HDD ( Hard Diskli ) ise belli bir sarsıntıdan sonra kesiyor bende yaşamıştım aynı sorunu

  3. #3
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kamera HDD ( Hard Diskli ) ise belli bir sarsıntıdan sonra kesiyor bende yaşamıştım aynı sorunu
    16GB SD kart ile çalışıyor kamera
    anlamadım gitti bende...
    Loading...

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gayet başarılı bence ama oturma pozisyonu azizliğine uğramışsın abi bazı yavaş ve sert virajlarda

  5. #5
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah abi sesi de çok güzel hayvanın Levent'in dediği gibi oturma pozisyonu seni zorlamış abi bir de direksiyonu hiç bırakma hep iki elin üstünde olsun, hiç bir viraj aslında iki elini çekmeden dönemeyeceğin viraj değil ama bazı yerlerde panikleyip çok fazla çevirmişsin o da kafadan kaydırmış. Zenginlik de zor heryerden para sesi geliyor
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  6. #6
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahahaa

    çok sağolun,

    aslında oturuş pozisyonum dik ama 100kg olduğumdan koltuk güzel sarmıyor beni, sola virajlarda çift el tutarken direksiyonu sağa virajlarda hep tek el kullanmışım ve kapıdan destek almışım ki hiç farkında değilim
    demekki koltuğun biraz daha sarması için kilo vermek lazım anlaşıldı he doğru bir hareket değil tabiki, deneyim oldu bir dahakine dikkat edilecek noktalar açısından...

    kültablasındaki bozuk paraların şangırtısını kasktan ben duymuyordum tabi, kamera kaçırmamış
    Loading...

  7. #7
    Kadett_gsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hahahaa

    çok sağolun,

    aslında oturuş pozisyonum dik ama 100kg olduğumdan koltuk güzel sarmıyor beni, sola virajlarda çift el tutarken direksiyonu sağa virajlarda hep tek el kullanmışım ve kapıdan destek almışım ki hiç farkında değilim
    demekki koltuğun biraz daha sarması için kilo vermek lazım anlaşıldı he doğru bir hareket değil tabiki, deneyim oldu bir dahakine dikkat edilecek noktalar açısından...

    kültablasındaki bozuk paraların şangırtısını kasktan ben duymuyordum tabi, kamera kaçırmamış
    deri koltuk sıkıntı

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    direksiyonda derinlik ayarı var mı veya 1 hatta 2 tık öne alabilirsen abi koltuğu bir dahaki sefere, daha iyi olur diye düşünüyorum. direksiyona erişimde sıkıntı var çünkü esas olarak gördüğüm kadarıyla

    ama devamını bekliyoruz

  9. #9
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel gitmişsiniz.

    benim trabzonda kartalım var(kuzenle ortak aldık) onuda böyle kullanıyorum sağa dönerken sürücü kapısı açılıyor

  10. #10
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah keyıflı olmus sabahtan berı sızın vıdeolarınızı ızleyıp bunalıma gırıyorum valla

    bende aynı fıkırdeyım koltuk gerıde kalmıs bıraz.azcık önde olsa bıraz daha hakım olabılırsın.dogusun dedıgı gıbı dıreksyonuda bırakma yapıştr gitsin

  11. #11
    kadir_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İST
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah keyfini sürmüşsünüz çok fazla limitleri zorlamadan

  12. #12
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    koltuk daha öne gelmez ayaklar anca sığıyor zaten de direksiyonun derinlik ayarı ne yalan söyliyim aklıma gelmemişti, koltuğu özel olarak ayarladım çünkü

    Arkadaşların dediği gibi direksiyonu biraz kendime doğru çekmekte fayda var gibi duruyor
    sonuçta direksiyonla sevişmede bir problem olduğu kesin zaten

    edit: yokmu fotoğrafımızı çeken
    Loading...

  13. #13
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah. PerformanceBox ile ölçüm yapmışsınızdır pistte. Tur zamanınız nedir. Yada logu paylaşmanız mümkün mü?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #14
    cagri erdem
    Misafir
    https://www.youtube.com/watch?v=7VMjsZC6UEg

    https://www.youtube.com/watch?v=7VMjsZC6UEg

    17.seans da önümde çıkan rs6 s4

    1.turda 2.

    2.turda 1. oldum ;

    fakat virajda geçme yasağı olmasına rağmen öndeki araçları çok sıkıştırdım ama virajlarda geçme yasağından dolayı geçmedim bu da insan da öndeki şöförlerde baskı yapıyor bunu 1.olduğumda(ya da önden çıkmalarına rağmen onları geçtiğimde anladım) hissettim insanı virajlarda hataya,yanlış hareket etmeye yönlendiriyor bunu da öğrendim fakat video daki görüntüden sonra mutlaka 2-3 dakika içinde geçilicekdim çünkü o pistte insanın geçme dürtüsü o kadar ağır geliyorki diğer abilerim (belki yol verdiler belki ben geçtim bilemem rs6 ve s4) virajlarda beni sıkıştırmaya başladı(kör nokta da kaldıkları için frenledim) hatalılar demiyorum çünkü bende sıkıştırdım arkalarından çok yakın giderek sonuç da oluşabilecek bir kazada büyük maddi hasar ortaya çıkıcakdı sonuç olarak aracım bu görüntüden sonra yandı bir çok kişi resimledi video ladı bir sonraki yarışçıların tur atmasına engel oldum bunun içinde çok üzgünüm herkezden özür diliyorum ama eminim bir sonraki pist günü daha güzel olucak bunlar bir tecrübe oldu katılan herkeze.

    aracımla ve benimle ilgilenen pist görevlilerine organizatörlere aracımı upgrade edenlere yanımda olanlara video çekenlere hatta selam verdiğim herkezden özür dilerim ve teşekkür ederim.

  15. #15
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Koyduğun videolar gizlilik ayarından dolayı gözükmüyor

    Bu arada çok geçmiş olsun

  16. #16
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ufak tefek gördükleri eksiklerden bahsetmişler zaten ,,,dediğiniz gibi pistin keyfinide arabanın keyfinide çıkartmışsınız ayarlayabildiğim ilk zamanda bende katılıcam inşallah bu güzel organizasyona ...

  17. #17
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri erdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=7VMjsZC6UEg

    https://www.youtube.com/watch?v=7VMjsZC6UEg

    17.seans da önümde çıkan rs6 s4

    1.turda 2.

    2.turda 1. oldum ;

    fakat virajda geçme yasağı olmasına rağmen öndeki araçları çok sıkıştırdım ama virajlarda geçme yasağından dolayı geçmedim bu da insan da öndeki şöförlerde baskı yapıyor bunu 1.olduğumda(ya da önden çıkmalarına rağmen onları geçtiğimde anladım) hissettim insanı virajlarda hataya,yanlış hareket etmeye yönlendiriyor bunu da öğrendim fakat video daki görüntüden sonra mutlaka 2-3 dakika içinde geçilicekdim çünkü o pistte insanın geçme dürtüsü o kadar ağır geliyorki diğer abilerim (belki yol verdiler belki ben geçtim bilemem rs6 ve s4) virajlarda beni sıkıştırmaya başladı(kör nokta da kaldıkları için frenledim) hatalılar demiyorum çünkü bende sıkıştırdım arkalarından çok yakın giderek sonuç da oluşabilecek bir kazada büyük maddi hasar ortaya çıkıcakdı sonuç olarak aracım bu görüntüden sonra yandı bir çok kişi resimledi video ladı bir sonraki yarışçıların tur atmasına engel oldum bunun içinde çok üzgünüm herkezden özür diliyorum ama eminim bir sonraki pist günü daha güzel olucak bunlar bir tecrübe oldu katılan herkeze.

    aracımla ve benimle ilgilenen pist görevlilerine organizatörlere aracımı upgrade edenlere yanımda olanlara video çekenlere hatta selam verdiğim herkezden özür dilerim ve teşekkür ederim.
    çok geçmiş olsun,
    videolar gözükmüyor bu arada gizlilik ayarından dolayı, bir de ana konuya yazsaydınız daha çok kişiye ulaştırabilirdiniz mesajınızı...

    Alıntı Görkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ufak tefek gördükleri eksiklerden bahsetmişler zaten ,,,dediğiniz gibi pistin keyfinide arabanın keyfinide çıkartmışsınız ayarlayabildiğim ilk zamanda bende katılıcam inşallah bu güzel organizasyona ...
    inşallah, gerçekten çok keyifliydi (:

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah. PerformanceBox ile ölçüm yapmışsınızdır pistte. Tur zamanınız nedir. Yada logu paylaşmanız mümkün mü?
    maalesef performancebox ı başlatamamışım, o kadar da uğraştım piste çıkarken, süre kısmı başlamadı bir türlü... lap timing moduna aldım ama start veremedim alete bende lanet olsun dedim bıraktım belki kendi alır diye

    tribünde oturan arkadaşlarım, her start finish düzlüğünde süre almışlar sağolsunlar, 2,47 ile 2,50 arasında değişmiş sürem hep...
    Loading...

  18. #18

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.516
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    genel olarak guzel, bazı vırajlarda 3. viteste kalınmıs, start fınıse öncesı vırajlardada cizgı tam kullanılmamıs dıreksıyon fazla cevrıldıgınden dolayı kafadan cok kaymıs
    lastıkler nedir orjınal ebatsa 225 tabanla daha guzel sonuc alınabılır.

  19. #19
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genel olarak guzel, bazı vırajlarda 3. viteste kalınmıs, start fınıse öncesı vırajlardada cizgı tam kullanılmamıs dıreksıyon fazla cevrıldıgınden dolayı kafadan cok kaymıs
    lastıkler nedir orjınal ebatsa 225 tabanla daha guzel sonuc alınabılır.
    hava sıcaklığından mütevellit gözüm devamlı soğutma suyu sıcaklığı, yağ basıncında idi, çok devir dönmeden çok kasmadan dönmek istedim, hatta bazen 3 ten 5 e attım tatlı tatlı bastım gaza sıkıştırmamak adına...

    nitekim soğutma suyu sıcaklığı hep 100 derece civarlarında geziyordu, o yüzden gerekmedikçe devir dönmedim, kastırmadım aleti (:

    lastikler evet orjinal ebat, 215 / 40 / 17

    teşekkürler yorumlar için, bir dahaki sefere daha iyi olur umarım, hava da biraz serin olur inşallah (:
    Loading...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •