port yüzeyleri evrim geçirmiş
emeğinize sağlık.
M50b20 kapağı sanırım ?
B25 kapağı ile arasında nasıl bir fark olur ?
kapak resmen evrim geçirmiş işcilik çok iyi bu arada![]()
m50b25 dir işlediğim kapak 1738 400 kodlu kapaktır...
m50b20 kapağını inceleme fırsatım olmadı , fakat aynı serinin kapakları genellikle yapı bakımından aynıdırlar , farkları portları daha küçük yapılı , emme eksoz subap çapları daha küçük , egzantirik farkı , kapak sıkıştıma oranı değişkenlik gösterir genel olarak böyledir...
eline sağlık kanka çok iyi olmuş![]()
Bu işlemin extra getirisi nedir, tamam hava giriş çıkışı rahatlamış ama hp olarak ortalama katkısı nedir acaba
Ne Mutlu Türk'üm Diyene....
aslında hava giriş çıkışını rahatlatmaklada pek bir ilgisi yok bu işlemi yapmaktaki amacımız havayı daha hızlı ve minimum kayıpla yanma odasına iletmek...yanma odasına giren hava ne kadar hızlıysa debisi o kadar hızlı , buna karşılık araç fakir karışıma dönüyor yani daha fazla benzin açabiliyorsunuz yani patlama şiddeti daha fazla oluyor ne kadar çok benzin , hava , ateşleme o kadar çok güç...
tabi proje araçlarda sadece port-polish in etkisini ölçemiyoruz , fakat sadece port-polish yaptıprıpta başka hiçbir işlem yapılmayan atmosferik araçlardan 3-4 araçta ölçüm alabildim ( dyno öncesi sonrası ) ortalama 1.6 lt , 1.8 lt 100 - 150 hp civarı araçlarda 12-18 hp gibi bir ortama var burada silindir kapağı , emme , kelebek işlenmiş şekilde...
markalara ve modellere göre ( +,- ) değişkenlik gösteriyor
emek harcıyorsun , karşılığınıda alıyorsun çağan helal olsun sana...
Honda Tech - Ankara
Honda Tuning & Service Garage
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)