User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: BMW M50 cylinder head port-polish by ÇAĞAN

  1. #1
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BMW M50 cylinder head port-polish by ÇAĞAN








































































































  2. #2
    immortalboss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Soma/Manisa
    Mesaj
    2.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel olmuş.Mis gibi.

  3. #3
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık güzel olmuş

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    port yüzeyleri evrim geçirmiş

    emeğinize sağlık.

  5. #5
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50b20 kapağı sanırım ?

    B25 kapağı ile arasında nasıl bir fark olur ?

    kapak resmen evrim geçirmiş işcilik çok iyi bu arada

  6. #6
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aşıyorsun kendini kanka

  7. #7
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi dilekte bulunan herkeze teşekkürler...

  8. #8
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M50b20 kapağı sanırım ?

    B25 kapağı ile arasında nasıl bir fark olur ?

    kapak resmen evrim geçirmiş işcilik çok iyi bu arada
    m50b25 dir işlediğim kapak 1738 400 kodlu kapaktır...

    m50b20 kapağını inceleme fırsatım olmadı , fakat aynı serinin kapakları genellikle yapı bakımından aynıdırlar , farkları portları daha küçük yapılı , emme eksoz subap çapları daha küçük , egzantirik farkı , kapak sıkıştıma oranı değişkenlik gösterir genel olarak böyledir...

  9. #9
    bond777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    ANK
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu motorun kmsi neydi acaba, lpglimiydi?

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık kanka çok iyi olmuş

  11. #11
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu işlemin extra getirisi nedir, tamam hava giriş çıkışı rahatlamış ama hp olarak ortalama katkısı nedir acaba
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene....

  12. #12
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bond777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu motorun kmsi neydi acaba, lpglimiydi?
    o kadarını bilemiyorum , ankaradan swap center dan daha detaylı bilgi edinebilirsiniz araçla ilgili fakat turbo projesi için hazırladım kapağı...

  13. #13
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sde30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu işlemin extra getirisi nedir, tamam hava giriş çıkışı rahatlamış ama hp olarak ortalama katkısı nedir acaba
    aslında hava giriş çıkışını rahatlatmaklada pek bir ilgisi yok bu işlemi yapmaktaki amacımız havayı daha hızlı ve minimum kayıpla yanma odasına iletmek...yanma odasına giren hava ne kadar hızlıysa debisi o kadar hızlı , buna karşılık araç fakir karışıma dönüyor yani daha fazla benzin açabiliyorsunuz yani patlama şiddeti daha fazla oluyor ne kadar çok benzin , hava , ateşleme o kadar çok güç...


    tabi proje araçlarda sadece port-polish in etkisini ölçemiyoruz , fakat sadece port-polish yaptıprıpta başka hiçbir işlem yapılmayan atmosferik araçlardan 3-4 araçta ölçüm alabildim ( dyno öncesi sonrası ) ortalama 1.6 lt , 1.8 lt 100 - 150 hp civarı araçlarda 12-18 hp gibi bir ortama var burada silindir kapağı , emme , kelebek işlenmiş şekilde...

    markalara ve modellere göre ( +,- ) değişkenlik gösteriyor

  14. #14
    krc_63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    53
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emek harcıyorsun , karşılığınıda alıyorsun çağan helal olsun sana...
    Honda Tech - Ankara
    Honda Tuning & Service Garage

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •