Araı 1 hafta önce izmir / hatay dan aldım.. Motoru 3500 km civarında. Conta yandıgı için eski sahibi, üst kapagı ilk defa kendisi açtırıp yataklar, pistonlar ve üst kapakta degismesi gereken butun parcaları degistimis. Aracın sadece ön tamponu değişik. O da modifiye amaçlı takılmış. Ön paneli dahi orjinal. Bayagidir del sol bakiyordum ve gerek motor, gerek kasa gerek kondisyon olarak böyle bi arabaya denk geldigim için mutluyum..
Aracın Sağ arka tekerindeki dışa kamberin sebebi: Sag ve sol ufak viraj çubukları, söylenene göre 99-00 hondalarınki takılmış. o da cok az daha uzunmus. Fakat ben oem lerini takacagım..
without 5 CM SPRINGS
Honda's garage. Without 5 cm springs..
Aracı aldıgımdan beri te37 jant + sıfır lastik ve 5 cm eibah yay taktım.. Headers orjinal. 60lık düz boru ve ss susturucu ve sıradan bi filtre var. Buna rağmen çok ciddi bi yürürü var. Subarulardan typerlardan sonra 160 hp bi arabanın hızlı gelecegi aklıma gelmezdiArabanın kaporta boya masrafı da yok. boyası yeni. İçinin resmi yok ama çok iyi durumda diyebilirim. orjinal deri koltuklarda, ön konsolda, direksiyonda çoğu yer hatasız.. sadece sol kapı kolu biraz eskimiş. onunda takımını siparis verecegim..Tamamen binme amaclı aldım ve cok uzun sure bınmeyı planlıyorum. hergun ufak tefek şeyler yapıyorum.. bugun klima gazı basılacak ve elektrikli dikiz aynaları tamir olacak.. İsmet uçar hafta içi prof foto çekecek..
Öyle süper keyifli bi araba ki, bence herkes yaşamalı. 20 yaşında olmasına rağmen, sadece japon yapmış dedirtiyor.. bu basıklığa ragmen, 50 yanak lastikle güzel bi konfor var.. yıllardır s2000 hayali ile bosuna yasamısım. Bence hiç o paralara gerek yokson günlerde bunu anladım. normal insanların gözünde s2k dan farkı yok
normal sokaktaki insanları geçtim, porche lerin, e90 ların, e60 ların içindeki saplı sapsız butun kızların nası uzun uzun dikkatini cekio, komedi
bu paraya, bu derece ego tatmini bedava
mekanın önüne yanasıyorum, tam önündeki yeni fluence kaldırılıyor ve yerine benim park etmem isaret ediliyor
![]()