User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: k04 turbo bilmem gereknler yardımcı olurmusunuz

  1. #1
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    k04 turbo bilmem gereknler yardımcı olurmusunuz

    1.8t aeb kodlu bu araca k04 turbo direk hiç birşey değiştirmeden montaj olurmu....ve nerden alına bilir....

    hava filitresi sorunumuz var aem dry flow düşüyorum ama benim aracımda hava filitre yeri turboya ve egsoza yakın olduğu için sıcak havaya mağruz kalıyor bi çözüm üretemedim........

    komle egsoz yaptırmak istiyorum ama ses istemiyorum olsa bile polisin dikkati cekmeyecek ve ailemi rahatsız etmeyecek bişi istiyorum bunada cözüm bulamaadım........ne önerirsiniz?????

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Kalın, italik ve altı çizili yazmazsan seviniriz. Ceza alabilirsin bu sebepten dolayı.

    Egzoz çözümün Varex,

    Hava filtresi sıcak emecek yerde kalıyorsa ya onu turbodan tampona doğru uzatıcaksın Cai şeklinde veya en garantili yöntem olan kutu içi filtre takıcaksın.

    Montaş olmaz montaj olur, k03 ün manifoldu k04 ile de kullanılabiliyor diye hatırlıyorum. Daha detaylı bilgi sahibi arkadaşlar yazacaklardır elbet.

    Kolay gelsin.

  3. #3
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim...ama şuda var warex kapalı olunca hızlanmalarda sorun olmaz mı

  4. #4
    Sercan K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İST
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeri burası mı sence bu konunun ?

    http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 için yeni manifold yaptırman gerekecek. Eğer araç A4 ise orjinal emiş sisteminin kalmasını tavsiye ederim sadece KN kutu içi filtre yeter. N75 kesinlikle gerekli.

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 + manifold + cai mutlaka gerekli kutu içiyle kalma
    Dp ve devamında 76 mm egsozun olacak
    Son olarakta bi varex yaptın mı kapattıgın zamanda sessiz sedasız gezersin
    Yanlış anlamada varex acıkken gazlıyorsan varex i kapattıgındada gazlamayıver

  7. #7
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 için manifold şart değil. Manifold çıkışın çok yüksek ihtimalle K04 kullanan 1.8T'ninkiyle aynıdır. Tabi bu bahsettiklerim 225/260 hp'lik 1.8T'lerin K04'ünü takacaksan geçerli. Herhangi bir K04'ü alıp takacaksan, misal 2.0TFSI'ınkini, o zaman manifold yaptırman gerekir.
    Hava filtresini CAI veya kutu içiyle çözersin
    Egzoz konusunda da kat iptali veya downpipe, orta iptali yaparsan araban rahatlar. Orjinal son susturucuna elleme, yoksa sesten araç içinde duramazsın. Bendeki 1.8T'deki egzoz sistemi: 76lık downpipe, 60lık düz boru, orjinal son susturucu, her gün 10larca trafik polisinin önünden geçiyorum daha biri bile kafasını çevirip bakmadı. Ses yok denecek kadar az
    öyle işte.

  8. #8
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 ün modeline göre aracınıza hiç değişiklik yapmadan monte edebilirsiniz..
    Hatırladığım kadarı ile K04-023 modeli A4 e direk oturuyor..

    Onun dışındaki turbolarda da ufak değişikliklerle uyma ihtimali var. egzoz yada emme manifoldu yaptırmanıza gerek yok, emme manifoldu çok güzel zaten..

    Onun dışında filtre olarak direk AEM dry flow filtreyi oradaki bütün kutuyu flan söküp MAF ın kafasına takabilirsiniz. Araya da motordan sıcak gelmesin die bi firewall yaparsanız çok güzel ollur..
    Egzoz olarak K04 le kullanacaksanız 70 lik den büyüğüne gerek yok, komple 70 lik yapıp 2 tane direct flow güzel bi susturucu takarsanız zaten rahatsız edici bir sesi olmaz ve yeterli performansı alırsınız..

    N75 takıp takmama biraz size kalmış birşey, N75 ile kullanırsanız yazılımı daha güzel yaptığınız takdirde daha smoooth bir sürüş elde edebilirsinizi..
    Piyasadaki birçok MBC ile daha anlık basınç artışları flan yaşarsınız.. Bazı MBC ler basıncı sabit tutabilir ama piyasada bunları bulmanız biraz zor..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •