User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: TSI Twincharger da P2006 Hata kodu

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    TSI Twincharger da P2006 Hata kodu

    TSI Twincharger motorlarda hava emiş hattında ; 3000 devire kadar havanın önce kompresöre gelmesi için kapanan ,3000 devirden sonra da kompresör hattını bypass için açılan havanın direk turboya gelmesini sağlayan bîr klape var.
    P2006hata koduyla klape kapalı kalıyor uyarısı alıyorum.

    VW servisi direk olarak klapenin(regulator veya kelebek) komple değişmesi lazım teşhisi koydu.

    Bu hatayla karşılaşan arkadaşlar varsa problemi nasıl çözdünüz?

  2. #2

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Degisim malesef temizleme vs ise yaramiyor..

    Fiyati servisde 600 lira ..

  3. #3
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araba arıza ısığı yakıyor mu ? Birde hata loglarında arıza bırakıyor olması lazım ve korumaya alır.
    Bu şekilde ise 3000 deviri geçirtmez , turbo geleceği devirde ve keser.

    Eğer sorunlar bunlar ise değişmesi şart.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  4. #4

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Degisim malesef temizleme vs ise yaramiyor..

    Fiyati servisde 600 lira ..
    Tşkler bilgi için

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komple değişmemesini temenni ediyorum

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba arıza ısığı yakıyor mu ? Birde hata loglarında arıza bırakıyor olması lazım ve korumaya alır.
    Bu şekilde ise 3000 deviri geçirtmez , turbo geleceği devirde ve keser.

    Eğer sorunlar bunlar ise değişmesi şart.
    Şöyle oluyor

    1-Işık yanması ile farkına varma
    2-Bosch KTS ile diagnoz
    P2006 :emme borusu hava hareket klapesi B1.klape kapanıyor.

    P0562: besleme gerilimi.sinyal çok düşük

    P2015: emme manifoldu konum sensörü.sinyal uyumsuz

    3- silme

    4- ışık sönüyor.

    5-tekrar diagnoz
    P2006 yı hala görüyoruz

    Fakat motor kendini koruma moduna almıyor.her devire çıkıyorum.tahminim hata her zAman değil bazen anlık oluyor

  7. #7
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki aracınız bu arıza olurken performans kaybı yaşıyor musunuz ?
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki aracınız bu arıza olurken performans kaybı yaşıyor musunuz ?
    Olunca düşüş hissetmiyorum
    Sürekli ve yüksek devirde olsa hissederdim sanırım veya dediğiniz gibi korumaya alırdı kompresörü.

  9. #9
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rcbrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olunca düşüş hissetmiyorum
    Sürekli ve yüksek devirde olsa hissederdim sanırım veya dediğiniz gibi korumaya alırdı kompresörü.
    o zaman değiştirmeyin ne diyim
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman değiştirmeyin ne diyim
    Müdahale şart bunu min maliyetle yapmak için yazdım buraya yoksa değiştirmek zaten çantadaki çözüm.

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VDO marka klapeyle ( VW etiketsiz aynı parça servise göre daha ucuz) değiştirdim. problem şimdilik gözükmüyor

  12. #12
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne kadara aldınız peki ben 330 tl ye almıştım

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne kadara aldınız peki ben 330 tl ye almıştım
    Parça fiyatı 375 idi

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırılıyor olabilir çünkü plastik anlık hatalarda olsa sakat bence değiştirin
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #15

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu regulatorun kodu j808 sanırım. Bende hafta içi değiştirdim. Fakat sorunumu hala cozebilmiş değilim. Kilometrede 9lt yakıyor aracım. Ayrıca 3000 devir civarında aracım sanki boğuluyor ve gaz yemiyor. Fakat vites ufaltırsanız sorun ortadan kalkıyor. Aracımda s3 cooler, yazılım ve forge dv var. Aracım dsg li 160 lık rocco...

  16. #16

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracinizin 3000 devirdeki bogulmasiyla bu sorunun alakasi pek olmayabilir.Orijinal yazilimda denediginizde sorun varmi?Yazilimsal bir sorunda olabilir ama once teshisi dogru koymak lazim.
    R

  17. #17

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılım ilk yapıldığında boyle bir sorunum yoktu. 1000 km dir böyle bir sorun çıktı. Arıza kodu da almıyoruz. Nasıl çözeceğiz bilmiyorum.

  18. #18

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Log alirsaniz ariza yoksa bile sorunun kaynagini bulabilirsiniz.
    3000 devirlerde boguluyorsa araciniz misfire oluyorda olabilir Veya afr cok zengindir bir cok sebebi olur en guzeli yazilimcinizla yardimlasarak cozmenizdir.
    R

  19. #19

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afr zengin olduğunu Quattro bekir usta söyledi log alarak. Kendi tunerim ise herseyin normal olduğunu belirtiyor. Hem afr durduk yere nasıl bozulabilir?
    Bu arada bobin ve bujileri de yeni ve orjinalleriyle değiştirdim. Değişen bir olmadı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •