User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: K20 Şanzıman ?

  1. #1
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    K20 Şanzıman ?

    EKK20 yapmaya karar verdim. Güzel bir kasaya sahip 1.4 is alıcam , sonraki ilk iş servisten sıfır komple motor ve şanzıman almak. Bununla ilgili olarak ilk kafama takılan
    EP3 ile FN2 Şanımanları arasında fark varmı varsa hangisini almam daha mantıklı. Bir süre NA kullandıktan sonra turbolama ihtimalim var.

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni iyidir FN2 almak sanki daha mantıklı.

  3. #3
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fn2 final drive daha kısa, oranı hatırlamıyorum hatta gns typer kullanmıştı.

  4. #4
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlker abi, dişli oranı olarak aralarındaki tek fark FN2 nin son dişlisi %10 daha kısa EP3 e göre.

    FN2 tr de ben kullandım 5.06 oranı EP3 şanzımanında evet, ama şimdiki aklım olsa 2 ve 3 ü hiç kısa tutmazdım, sadece 4 5 6 üzerinde yoğunlaşırdım.

    Benim şu anda önerim 4.764 oranda kalıp 6. vitesi JDM alman olur İlker abi, EG-EK kasalar zaten yeterince hafif kısaltmaya gerek yok. Ayrıca jant lastik oranında EP3 ile aynı olmayacağı için zaten yeterince kısa olacak, o yüzden 4.7 iyidir.

    İleride turbolayacam dersen 4.38 uzun son dişli alman olur, 4,5 ve 6. vitesi de JDM takarsın.

  5. #5
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim merak ettiğim bir şey var neden genelde f serisi yerine k serisi swaplanıyor?

    Linkteki gibi bir şey yapmak daha mı zor?

    F20C swapped EK : Hatch Life

  6. #6
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K serisinde VTC var, alt devirlerde F serisine göre çok daha başarılı.

    Bir de K serisi yatay pozisyon olduğu için yerleştirmek F e göre çok daha kolay, F serisini önden çekiş bir şanzımanla kullanabilmek için bell housing yapmak lazım. Son olarak, K swap için piyasada bir sürü aftermarket parça oluşmuş durumda. F serisi swaplamak için K ya kıyasla çok daha fazla şeyi custom üretmek gerekir.

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden servisten sıfır alıyorsunuz ?

    Nerden baksanız 3 katı maliyetine gelir

    Çıkma komple motor almanız daha mantıklı olur fazladan servise vericeğiniz para ile swap yapark motorunuzu modlarsınız
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlker abi, dişli oranı olarak aralarındaki tek fark FN2 nin son dişlisi %10 daha kısa EP3 e göre.

    FN2 tr de ben kullandım 5.06 oranı EP3 şanzımanında evet, ama şimdiki aklım olsa 2 ve 3 ü hiç kısa tutmazdım, sadece 4 5 6 üzerinde yoğunlaşırdım.

    Benim şu anda önerim 4.764 oranda kalıp 6. vitesi JDM alman olur İlker abi, EG-EK kasalar zaten yeterince hafif kısaltmaya gerek yok. Ayrıca jant lastik oranında EP3 ile aynı olmayacağı için zaten yeterince kısa olacak, o yüzden 4.7 iyidir.

    İleride turbolayacam dersen 4.38 uzun son dişli alman olur, 4,5 ve 6. vitesi de JDM takarsın.
    Çok saol abicim , ep3 şanzımanı mantıklı gözüküyor. Dediğin gibi turbolarsak şanzıman üzerinde değişiklik yapıp uzatmak en iyisi.

  9. #9
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden servisten sıfır alıyorsunuz ?

    Nerden baksanız 3 katı maliyetine gelir

    Çıkma komple motor almanız daha mantıklı olur fazladan servise vericeğiniz para ile swap yapark motorunuzu modlarsınız

    Dediğin çok doğru ama benim durumum biraz farklı Hilmi. Swap yapmak aklımın ucunda yoktu. Honda da çok ciddi bir indirimim var , %10 nakit , %20 servis indirimi gibi bişey değil. Bir atımlık barutumu bu şekilde değerlendirmenin mantıklı olduğunu düşünerek böyle bir projeye girdim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •