User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: günlük kullanılan araçda ideal kamber kaç derece olmalı

  1. #1
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    günlük kullanılan araçda ideal kamber kaç derece olmalı

    arkadaşlar dün aracıma 5 cm yaylarımı ve arkalara ebay malı kamber kiti taktım basıklık ve görüntü gayet tatminkar oldu ama merak ettiğim bi konu var acaba -5 derece kamber ile aracımın lastikleri beni nekadar götürür

    günlük araçlarının arka lastiklerinde kamber kullanan arkadaşlar kaç derece ile kullanıyolar

  2. #2
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -1 di galiba standart kamber.tabi nereye kadar normal sayilir bilemedim

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende tam bilmiyorum şuan aracımda 195 45 15 lastik 8 offset jantlar var lastiğin tabanı yere tamamen basıyo ama ömrü mutlaka azalıcaktır

  4. #4

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    195 50 15 lastiklerle 15.000 km -1 camberler gezdim.
    lastikler içeriden çok fazla yedi camber i 0 yaptım ondan sonra.

  5. #5
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    195 50 15 lastiklerle 15.000 km -1 camberler gezdim.
    lastikler içeriden çok fazla yedi camber i 0 yaptım ondan sonra.
    senin toe acında bı sıkıntı vardır ben yaklasık 20 bın 4-5 dereceyle gezdım hıc oyle ahım sahım bı lastıkte asınma olmadı.
    suan 2 derece kullanıyorum ne goruntude garıplık var ne yol tutusta.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  6. #6
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede -1 kamber lastik yedirmis olsa cogu aracta sikinti yasanir.mesela bmw 7 serisi goruyorum durdugu yerde bile kafadan -2 kamber var arabada

  7. #7
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    onden ceker

    arkadan iterlerin camber toe in toe out degerleri zaten birbirinden farkli

    onden ceker arac icin arkalar max -2 bana kalirsa,fazlasi gereksiz gibi geldi..

    genelde arkadan iterlerde 1.2-1.7 deger veriyo fabriaksyon...

    tabi aarac bilgisi girildigi zmn rot makinesine cikiyo zaten hersey ne nedir degildir.

    simdi kim burda sana deseki -7.5derece kamberle hicbisey olmaz ,yalan soyler.
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Camberi toe yi rotcu yaptı ben yapsam yanlış olurdu
    Lastikler michelin yumuşak belki o sebeptendir bilemem kazasız belasız sürüşler

  9. #9
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı orido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Camberi toe yi rotcu yaptı ben yapsam yanlış olurdu
    Lastikler michelin yumuşak belki o sebeptendir bilemem kazasız belasız sürüşler
    rotcu yapti diye dogru olmak zorunda degil,o zmn daha iyi bir rotcuya ihtiyacin var
    kazasız belasız sürüşler
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  10. #10
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Camberi toe yi rotcu yaptı ben yapsam yanlış olurdu
    Lastikler michelin yumuşak belki o sebeptendir bilemem kazasız belasız sürüşler
    arka lastıklerın toe acısı her aracta ayarlanabılır deıldır ne yazıkkı .o işte bı yanlışlık var bana kalsa.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben -1,8 kamberde kullaniorm ama toeyi -1,4 yaptikki lastik tam bassin ayrica arkadan kayma olmasin
    0 toe degeriyle arabanin arkasi yolda durmuodu,,

    onlerde 1,5a kadar normal kabul edilebilir, ama dedigim gibi toeylada oynanmali yoksa dalma yada kafadan kayma yapar arac.

  12. #12

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka lastıklerın toe acısı her aracta ayarlanabılır deıldır ne yazıkkı .o işte bı yanlışlık var bana kalsa.
    Aracım corsa c arkalarda bırak toe yi camber bile ayarlanmıyor)) kendinen -1 derece var yeter

  13. #13
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -5 çok yüksek bi değer.. hem lastik ömrü için hem de yol tutuş için.. arka taraf bağımsızlığını ilan eder valla yolda
    genel bir önden çeker için ideal değer bence -1 - 2 derece civarı olmalı arkada..
    YouTube
    DR.ECU

  14. #14
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde
    Standard ayar: Önler -1,5 Arkalar -2
    Pist yarış ayar: Önler -3 Arkalar -3

  15. #15
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastiğin yere basmasıyla toe ne alaka anlayamadım ?

  16. #16
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde bi golf 5 vardı.-5 derece vermiştik(fazlada olabilir şaside işlem yapılmıştı)Epey açıktı yani.Arkası viraj çıkışında bağımsızlığını ilan ediyordu.Arkadaş patladı zaten.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •