User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: Egzantrik Seçimi

  1. #1
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Egzantrik Seçimi

    Arkadaşlar Merhaba..
    7.2 Low compresyon motorun içine daha çok hava girişi sağlamak ve sıkıştırma oranını arttırmak için sadece emme egzantriğimi dereceli egzos egzantriğimi standard yapmıştım.
    Dereceli Emme Egzantrik : 260 derece 8.91 Lift 16-64 emme
    Standard Egzost Egzantrik : 240 derece 8.56 Lift 52-8 egzos

    Şimdi gelelim merak ettiğim soruya:
    7.2 Low compresyon motor için sadece emme egzantrik dereceli egzos egzantrik standard olursa mı daha çok temiz hava girer
    Yoksa Hem emme Hem Egzos ikiside dereceli egzantrik olursa mı daha çok temiz hava girer.

    Saygılar..

  2. #2
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motora giren havanın, dışarıya çıkmasıda önemli olduğundan elbette her ikisininde değişimi daha çok efektif olacaktır.

  3. #3
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende öyle düşünüyorum fakat beni tedirgin eden iki şey var
    1- Overlap bindirmesi çoğalıp egzosdan geri içeri yanmamamış hava dolması.
    2- Sıkıştırma oranını düşürüp alt devirin zayıflaması gücün üst devirlere doğru kayması.

  4. #4
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shkodra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende öyle düşünüyorum fakat beni tedirgin eden iki şey var
    1- Overlap bindirmesi çoğalıp egzosdan geri içeri yanmamamış hava dolması.
    2- Sıkıştırma oranını düşürüp alt devirin zayıflaması gücün üst devirlere doğru kayması.
    2. madde egzantirik taktığınızda kaçınılmaz bi şekilde oluşcak durumlardan birisi bildiğim kadarıyla,,,ama zaten egzantirik takılan bir araçtada amaçlanan bir durum olarak düşünüyorum güç bandının üst devirlere kaydırılmasını ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •