User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ACİLL .. bimeks ve note 2 ıcın yardımii

  1. #1
    GRKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ACİLL .. bimeks ve note 2 ıcın yardımii

    Arkadaslar dun bimeks den note 2 aldım ve kullanmaya basladım yanlız cıhaz kendı kendıne reset atıor yada kapanıor. note 2 kullanan arkadslarımın basına boyle bısey geldımı geldıyse nasıl cozduler ..


    bimeks deN almıs oldugum urunu ayıplı mal oldugundan dolayı drek bırebır urun degısımı mumkunmu daha once benzer durum yasayan varmıı....

  2. #2
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum

  3. #3
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam çok büyük ihtimalle fatura tarihi yeni olduğu için sorun çıkarmadan değişim olacaktır sorun ypacak gibi olurlarsa azıcık atar mağaza müdürü vs sıfırı ile değiştirirsiniz

  4. #4
    GRKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum
    sen ne cok bılıosun buranın konu planlıyıcısımısın kendıne boyle bır mısyonmu yukledın cok gerreksz buluosan yorum yapma . ...

  5. #5
    GRKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phoenixs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam çok büyük ihtimalle fatura tarihi yeni olduğu için sorun çıkarmadan değişim olacaktır sorun ypacak gibi olurlarsa azıcık atar mağaza müdürü vs sıfırı ile değiştirirsiniz
    tesskrler ... yarın o sekılde yapmayı dusunuyorum yanlız forumlardan arastrdıgım kadaryla o kadar kolay olmuyor sanırımm...

  6. #6
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bimeksde çalışıyorum.

    birebir değiştirebilirsiniz kullanıcı hatası yok ise.

  7. #7
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servis raporu istense bile samsung bu durumlarda 1-2 güne birebir değişim için rapor veriyor

    en kotu samsung yetkili servisine gider raporunu alırsın o şekilde değiştirirsin

    çoğu firmanın anlaşması servis raporu ile değişimdir

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  8. #8
    cembasmaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende de note 2 var. Yaklasık 2 aydır kullanıyorum. Asla oyle bir sorun yasamadım. İş yerinde arkadasım var 1 seneden fazladır kullanıyor. Sadece bir kez kurdugu bir programdan kaynaklı reset atmıs. Programı kaldırmıs sorun cozulmus. Bence vakit kaybetmeden aldıgın Bimekse git derim.

  9. #9
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum
    adam senden 7 yaş büyük.
    önce sayıgıyı öğren,sonra eleştirirsin.


    Alıntı GRKN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar dun bimeks den note 2 aldım ve kullanmaya basladım yanlız cıhaz kendı kendıne reset atıor yada kapanıor. note 2 kullanan arkadslarımın basına boyle bısey geldımı geldıyse nasıl cozduler ..


    bimeks deN almıs oldugum urunu ayıplı mal oldugundan dolayı drek bırebır urun degısımı mumkunmu daha once benzer durum yasayan varmıı....
    bikaç işlem var fakat herhalde androidde yenisiniz hiç uğraşmayın,direk aldığınız yere verin.

    yada telefonu kapatın.
    ses açma + home + power tuşuna basılı tutun.
    10 - 15 saniye sonra bir menü gelicek.(mavi yazılar)

    ses açma kapama tuşu ile bu menüde aşşa yukarı hareket edebilirsiniz.
    o menüde " wipe data , factory settings " e gelip güç tuşuna basın.
    telefon fabrika ayarına bida geri dönücektir.
    bu seferdede aynı sorun olursa artık aldınığınız yere vermekten başka çare yok.
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  10. #10
    ENG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangi program o? Bizde aynı hataya dusmeyelim
    Alıntı cembasmaci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende de note 2 var. Yaklasık 2 aydır kullanıyorum. Asla oyle bir sorun yasamadım. İş yerinde arkadasım var 1 seneden fazladır kullanıyor. Sadece bir kez kurdugu bir programdan kaynaklı reset atmıs. Programı kaldırmıs sorun cozulmus. Bence vakit kaybetmeden aldıgın Bimekse git derim.
    ENGİN HOCA

  11. #11
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin telefona bir chip atalım performansı artısın batarya tüketimi düşssün ne dersin?

    Alıntı ENG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi program o? Bizde aynı hataya dusmeyelim

  12. #12
    cembasmaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ...telefonu kapatın.
    ses açma + home + power tuşuna basılı tutun.
    10 - 15 saniye sonra bir menü gelicek.(mavi yazılar)

    ses açma kapama tuşu ile bu menüde aşşa yukarı hareket edebilirsiniz.
    o menüde " wipe data , factory settings " e gelip güç tuşuna basın.
    telefon fabrika ayarına bida geri dönücektir.
    bu seferdede aynı sorun olursa artık aldınığınız yere vermekten başka çare yok.
    O soylediklerin yanılmıyorsam rootlu telefonda oluyor. Bu daha yepyeni telefon hiç kurcalamasın bence...

  13. #13
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hemen gidip degistirin servis falan derlersede yeni aldıgım cihaz 1 e 1 degistirme hakkım var diye baskı yapın

  14. #14
    lncdlt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bimeksten logitech direksiyon almistim gaz pedalinda sikinti vardi.
    geri goturdum denediler ve direk yenisini verdiler sorgusuz sualsiz.
    BU UYE DUNYANIN EN PAHALI BENZININI KULLANMAKTADIR.

  15. #15
    GRKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S3 kullaniyorum yaklasik 1 yildir ama standartları disinda kullanmadim klasik uygulamalar kurup dewam ettim ve s3 de benzer bir problem yaşamadım. . Birazdan gidecegim bimekse bakalim ne olacak ......

  16. #16
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cembasmaci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O soylediklerin yanılmıyorsam rootlu telefonda oluyor. Bu daha yepyeni telefon hiç kurcalamasın bence...
    abicim yanılıyorsun
    telefonum rootsuz,o menüye girerek yazdım,yazdıklarımı.
    hiç bir sıkıntı olmaz.
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  17. #17
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok can sıkıcı bir durum, heves edip o kadar para verdikten sonra böyle bir şey... Moralinizi bozmayin bimeks bu tarz konularda gayet hızlı değişim yapiyor.

  18. #18
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Garantili mala mudahale edilip olmayinca servis kullanici hatasi derse mal elde patlar bilginize yeni almissiniz magazaya gidin ben bu urunden su konuda sikayetciyim yenisi ile degistirin servise gonderilip hakli iseniz kullanicadan oturu bir hata yok ise zaten degisim yapilir

  19. #19
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Arızalı ürünler için iade ve değişim hakkım var mı?



    3 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda kanun kapıdan ve mesafeli satışlarda satış tarihinden sonraki 7 günlük süreç dışında) koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını cayma hakkı vermemektedir.
    Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili teknik servisin arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. Yönetmeliklerde ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günü olarak belirlenmiştir. Bimeks teslim alınan ürünün yetkili teknik servisi değildir.

    İade edilecek ürünlerin aşağıdaki koşulları sağlaması işlemlerinizi hızlandıracaktır.

    Satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz olması
    Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, köpüklerin, yazılım cd'lerin ve orijinal kutusunun teslim edilmesi
    Ürününü Bimeks mağazasına bırakarak, internet sitemizden ya da müşteri hizmetlerimize başvurunuzu ileterek işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Ayıp olduğunu tespit ettiğinizde yurt dışında olmanız durumda dahi başvurunuzu yapmanız önemlidir.

    Bu iade politikası kaza, hatalı kullanım, kullanımdan kaynaklanan deformasyon gibi kullanıcıdan kaynaklanan nedenlerle oluşan ayıpları kapsamaz.

    Telif hakları nedeniyle iadesi mümkün olmayan DVD, VCD (Yazılım, Oyun, Film) gibi ürünlerin aynı ürünle değişimi yapılacaktır.

    Bimeks'e ait bu iade politikası sizin 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.

    http://www.bimeks.com.tr/musteri_hiz...rizali_urunler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •