User Tag List

3 sonuçtan 1 ile 3 arası

Konu: Şanzuman oranları ve surat hakkında bilgi?

  1. #1
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Şanzuman oranları ve surat hakkında bilgi?

    Sorum aslında cok basit fakat ben işin içinden cıkamadım ve tecrubeli arkadaslardan yardım istiyorum. öncelikle fiat eperde sasi numaramı girdigimde cıkan oranlarım

    son dişli:3,562
    1. vites:3,545
    2. vites:2,238
    3. vites:1,520
    4. vites:1,156
    5. vites:0,945

    bu oranlara gore 7200d/d kesici olugundan hızlar (lastk ebatı 195/50/15)
    1. vites:62
    2. vites:98
    3. vites:144
    4. vites:190
    5. vites:232

    cıkmakta. buraya kadar hersey normal fakat aracım dynoda 5. viteste 258km/h da kesiciye girdi ve bu dynonun verisi kadran deil. kadranda yaklasık 260-270 arasına falan denk geliyodu sanırım kabaca bakılıgında. Aracın 232de deilde 258de kesiciye girmesinin nedeni ne olabilir? Aklıma gelen en basit cevap 5. vitesin önceki sahibi tarafından değiştirilmiş olabilcegi. Bunun baska acıklaması var mıdır? Cvplar için şimdiden teşekkürler umaraım acıklayabilmişimdir.

  2. #2
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzımanla birlikte difransiyel oranıda önemlidir diye biliyorum...
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #3
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sole bir durum var dier hızlar tutuyor sadece 5. vitesteki teorik hız pratikle tutmuyor. 4 bitirip 5e attıgım zmn sanki 3. vitesten direk 5 atmıs gibi oluyor o sekilde fark ediyor yoldada. bunun sebebinin 5. vites dişlisinin farklı olmasından baska acıklaması olabilir mi? mrk etiiğim konu bu.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •