User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Manifold kaçağı nasıl anlaşılır

  1. #1
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Manifold kaçağı nasıl anlaşılır

    merhaba arkadaşlar aracımda rölanti zayıflığı düzensizliği var ve hırıltılı çalışıyor özellikle hafif gaz verdiğimde hırıltı bariz, yüksek devirlerde zorladığım zaman da yanık kokusu geliyo içeriye.

    Ben rölanti zayıflığı ve düzensizliğinin gaz kelebeğinin pislendiğinden, kokunun ise katalizör'den(dolumu bilmiyorum araç 181.000km'de) yada manifold kaçırdığından yaptığını tahmin ediyorum hırıltı neden hiç bilmiyorum sizce neden yapabilir bu sorunları bi fikriniz varmı yada s40 2.0t kullanan ?

    manifold kaçırıyorsa nasıl anlaşılır ?

  2. #2
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzozcuya gitmediniz mi? Egzozcu anlar. Anlayamazsa baska yollarida var.
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  3. #3
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güçlü bir fener ile manifolda bakın. Dış kısımda kararan yer varsa bilin ki oradan kaçırıyordur.

  4. #4
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi yere gittim öylesine bi baktı altına yok kaçak bunda dedi ama hakkaten sadece baktı böyle uzaktan gaz verdik
    bide katalizörün dolu olduğunu nasıl anlarım aracın çekişinde devirlenişinde bi sorunyok ama bence yok yeni olduğundan bende emin konuşamıyorum

  5. #5
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Katı sökmeden anlamak zor. En fazla km ye gçre tahminde bulunabilir. Katı sökün aydınlık bir yerden içine bakın. İçi bal peteği gibidir. Arkayı ne kadar iyi görüyorsanız o kadar iyi durumdadır.

  6. #6
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki kat iptali yapıp düz boru çeksem seste rahatsızlık verecek kadar bi değişme olurmu ?

  7. #7
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hırıltı çok can sıkıyor düşük devirlerde camlar açıkken içeri kadar geliyor

  8. #8
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hayır. Hatta tahmini konuşursam 2000 2500 devirlere kadar hiç fark hissedilemez. o devirlerden sonra kibar bir homurdanma olur en fazla. Oda dediğim gibi en fazla.

  9. #9
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yüksek devireri rahatlattığını duydum ama bi boşluk yaratma durumu olurmu ? yoksa sabah gidip iptal ettiricem

  10. #10
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BATAK-RC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek devireri rahatlattığını duydum ama bi boşluk yaratma durumu olurmu ? yoksa sabah gidip iptal ettiricem
    Söktür gitsin Atla deve değil yahu. Altı üstü kat sökülecek. Çok düşünmeyin böyle şeyleri

  11. #11
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah razı olsun yardımınız için yarın sanayiye gidicektim zaten uğrar söktürür bagaja koyarım
    ama hırıltıyı bi şekilde çözmem lazım sinir edici bişey
    bide araç 2700 civarıyken turbo ıslığı geliyo devri sabit tutarsam sürekli devam ediyo gaza yüklenirsem ses azalarak kesiliyo ve turbo dolup çekmeye başlıyo bu ıslık sesi normalmidir ?
    çok soru sordum kusura bakmayın

  12. #12
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egsoz manifoltunu söküp contasına baktınızmı hersey ortaya cıkar.. kararmalar digerlerinden fazla olan kollarda digerlerine gore kacak vardır, contanın en dısına kadar ilerleyebiliyorsa karartılar ozaman tamamen ordan kacırıyordur.

    ıslık sesi normal olabilirdeee olmayabilirde.. genelde son demlerini yaşayan turbolarda yada herhangi bir kaçak olan araclarda o ses geliyor. ama filtre fln varsa vakumda o şekilde yapabilir gibi.. sonuç olarak sesin yogunluğu ve ne şeklide olduğu önemli..
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •