User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Sigorta Acentesi Maduriyeti...

  1. #1
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sigorta Acentesi Maduriyeti...

    Arkadaşlar geçtiğimiz ağustos ayında aracımın kasko ve sigortasını kendimin 5 yıldır babamın ise 20 yıldır yaptırmakta olduğu tanıdığımız olan bir acenteye, Ray sigorta acentesine yaptırdım. Sigorta ücretimi banka kartımdan nakit olarak tek seferde, kasko ücretimin bir kısmını kredi kartımdan tek seferde yaptım, geriye kalan son 500 TL'lik kısmını da hesap kesim tarihimden sonra yapmak üzere acenteden anlaşarak ayrıldım.

    Hesap kesim tarihi geldiğinde sigortacımla görüşerek geriye kalan 500 TL'lik kısmı alması için kredi kartı bilgilerimi kendisine verdim -verdiğime bin pişmanım- sorun buradan sonra başlıyor;

    Benim kart bilgilerimi verdiğim sigortacım aralarında nasıl bir alışveriş olduğunu bilmediğim Axa sigorta şirketine benim kredi kartı bilgilerimi bu 500 TL'yi çekmesi için veriyor -bana söylenen- fakat ne hikmetse oradaki şahıs toplamda yaklaşım 1800TL olmak üzere 3 farklı işlem yapıyor kartımdan, 2'si aynı 1'i 1 önceki gün olmak üzere. Ben de durumdan ekstremle birlikte haberdar olup, ekstrede axa ismini gördüğüm için tek sigorta alışverişi yaptığım yer olan Ray sigorta acentesi sigortacıma durumu soruyorum, bana yanlışlık olduğunu, bedeli bana iade edeceğini söylüyor, tabi bu lafta kalıyor...

    Olayın ardından ödemeyi alamadım haliyle, ilk işim kredi kartımı iptal ettirip yeni kart talep etmek oldu, akabinde kötüye kullanım şikayeti için Akbank merkeze durumu anlatan dilekçemi faks olarak çektim (kredi kartım akbanka ait olduğu için.)

    Şimdi sizlere sormak istediğim; benim sürecim nasıl izler, benim neler yapmam gerekiyor? Benim sigorta ile ilgili bütün alışverişlerim acentama ve Ray sigortaya ait, Axa sigorta ile hiçbir alışverişim, ticaretim, hizmet alımım yok. Dün bankama faks çektim, an itibariyle hala bir geri dönüş olmadı. Bu işlem ile ilgili benim ne bir şifre girmem, ne de bir onay verme durumum olmuştur. Konuyla ilgili yardımlarınızı, yönlendirmelerinizi talep etmekteyim...

  2. #2
    bugra_0101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.016
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mail order ile çekmişlerdir , senin bir ticaretin olup olmaması bankayı pek ilgilendirmicek muhtemelen kart bilgilerimizi korumak bizim sorumluluğumuzda olan birşey ayrıca sen ray sigorta ile çalışabilirsin ama acentanın 2-3 acentalığı vardır o an axa ya ödeme yapması lazımdır ordan çekim yapmıştır o yüzden axa raya pek takılma sen sigorta acentanla muhattabsın şu saatten sonra
    Örnek: Bende yeni kasko+sigorta yaptım ikiside Anadolu Sigorta ama kaskom kredi kartı extremde anadolu sigortamda axa olarak çıkıyor

  3. #3
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mail order olsa bile form doldurup imzalıyorsunuz boyle birşey yaptınızmı ?

    kart no tutar ne için çekildiği vs ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  4. #4
    bugra_0101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.016
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaş sadece bilgileri vermiş büyük ihtimalle çoğu kişi mail order formu bile doldurmuyor artık

  5. #5
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugra_0101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mail order ile çekmişlerdir , senin bir ticaretin olup olmaması bankayı pek ilgilendirmicek muhtemelen kart bilgilerimizi korumak bizim sorumluluğumuzda olan birşey ayrıca sen ray sigorta ile çalışabilirsin ama acentanın 2-3 acentalığı vardır o an axa ya ödeme yapması lazımdır ordan çekim yapmıştır o yüzden axa raya pek takılma sen sigorta acentanla muhattabsın şu saatten sonra
    Örnek: Bende yeni kasko+sigorta yaptım ikiside Anadolu Sigorta ama kaskom kredi kartı extremde anadolu sigortamda axa olarak çıkıyor
    Acentamın Axa acentalığı yok buna eminim hatta kart bilgilerimin 3. şahıslara verilip işlemin yapıldığından da eminim. Ne yani şimdi, bu Axa'ya kimse sormaz mı arkadaşım sen neye karşılık bu bedeli aldın diye, ortada hizmet yok ürün yok ???


    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mail order olsa bile form doldurup imzalıyorsunuz boyle birşey yaptınızmı ?

    kart no tutar ne için çekildiği vs ?
    Hayır Onur herhangi bir şey imzalamadım.

  6. #6
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte sorarlar o yüzden doldurup doldurmadığını sordum

    elindeki hizmet kısmı tamam ama diğeri için işlemi yapan yere banka sorar bu işlemi neye dayanarak yaptın diye

    şuan şifresiz kart işlemlerinde ben annemin kartıyla işlem yapısam annem itiraz etse ben yapmadım diye haklı işlemi alan yer suçlu durumda kalıyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  7. #7
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    Ankara / Çankaya
    Mesaj
    1.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cep telefonunuza neden onay için mesaj gelmiyo onu anlamadım o zaman isteyen istediği zamanda istediğini çeker
    ( 🔴🔴 VETTE 🔴🔴 )

  8. #8
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte sorarlar o yüzden doldurup doldurmadığını sordum

    elindeki hizmet kısmı tamam ama diğeri için işlemi yapan yere banka sorar bu işlemi neye dayanarak yaptın diye

    şuan şifresiz kart işlemlerinde ben annemin kartıyla işlem yapısam annem itiraz etse ben yapmadım diye haklı işlemi alan yer suçlu durumda kalıyor

    Herhangi bir evrak doldurmadım, herhangi bir şifre girmedim, herhangi bir onay vermedim, sadece kart numaramı, son kullanma tarihini ve kartın arkasındaki 3 haneli numarayı verdim. Benim yapmam gereken ne peki şu aşamadan sonra?

  9. #9
    honour35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer mail order formu doldurulmadıysa, ki doldurmamış, imza falan atmamışsınız itiraz sonucunda iade etmek zorundalar.

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun, acentanız sizin kartınız aracılığı ile borç ödemiş olabilir ilk aklıma bu geliyor, benimde çalıştığım sigortacım müşteri başka biryere gitmesin diye bütün sigorta şirketleri var diyor, kendi anlaşmalı olmadığı sigortaları dışardan başka acenteye kestiriyor, sizin kart numaranızı kullanarak borç ödemiş olabilir, Sigorta acentelerinin çoğu telefonla ödeme aldıkları için sanal pos kullanırlar, mail order felan değil, kart bilgilerinizi verdiğiniz takdirde her acenteden kartınızla işlem yapılabilir, buna benzer bir şey yaşamış olabilirsiniz kesinlike iyi niyet göstermeyin.
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  11. #11
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Axa acentesiyim


    Ekstrende hangi poliçeler için çekildiği yazıyor olabilir

    ekstrende axa ile ilgili yazan satırları bana tam olarak yazabilirsen yardımcı olabilirim
    ORDU SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ
    ZEY OTOMOTİV
    https://zeyotomotiv.sahibinden.com/

  12. #12
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun, acentanız sizin kartınız aracılığı ile borç ödemiş olabilir ilk aklıma bu geliyor, benimde çalıştığım sigortacım müşteri başka biryere gitmesin diye bütün sigorta şirketleri var diyor, kendi anlaşmalı olmadığı sigortaları dışardan başka acenteye kestiriyor, sizin kart numaranızı kullanarak borç ödemiş olabilir, Sigorta acentelerinin çoğu telefonla ödeme aldıkları için sanal pos kullanırlar, mail order felan değil, kart bilgilerinizi verdiğiniz takdirde her acenteden kartınızla işlem yapılabilir, buna benzer bir şey yaşamış olabilirsiniz kesinlike iyi niyet göstermeyin.
    sanal pos ta 3d olmak zorunda gene cep telefonuna mesaj geliyor ve işlem yapılıyor

    eğer 3d yoksa yazılı bilgi şartı sanal pos uygulamasındada var

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  13. #13
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun, acentanız sizin kartınız aracılığı ile borç ödemiş olabilir ilk aklıma bu geliyor, benimde çalıştığım sigortacım müşteri başka biryere gitmesin diye bütün sigorta şirketleri var diyor, kendi anlaşmalı olmadığı sigortaları dışardan başka acenteye kestiriyor, sizin kart numaranızı kullanarak borç ödemiş olabilir, Sigorta acentelerinin çoğu telefonla ödeme aldıkları için sanal pos kullanırlar, mail order felan değil, kart bilgilerinizi verdiğiniz takdirde her acenteden kartınızla işlem yapılabilir, buna benzer bir şey yaşamış olabilirsiniz kesinlike iyi niyet göstermeyin.
    Teşekkür ederim. Aynen böyle oldu, olayın tam özeti budur aslında. Sanal pos da olsa son onayı benim vermem gerekmez mi, şifre kod imza vs. Bu aşamadan sonra ne yapabilirim bilmiyorum, bütün hesaplarım karıştı.




    Alıntı turkerrr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Axa acentesiyim


    Ekstrende hangi poliçeler için çekildiği yazıyor olabilir

    ekstrende axa ile ilgili yazan satırları bana tam olarak yazabilirsen yardımcı olabilirim
    Ekstremde herhangi bir poliçe bilgisi vs. bulunmuyor, "AXA SİGORTA A.Ş." Olarak gözüküyor sadece, tarih ve meblağ var onun dışında, telde olduğum için foto koyamıyorum.



    Aramızda akbank çalışanı arkadaş var mıdır acaba?

  14. #14

    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL/Ümraniye-Avcılar
    Mesaj
    857
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mail önder formu doldurulmadıysa banka işlemin yapıldığı pos cihazı bankasındanişlemler ile ilgili olarak belge talebinde bulunacak. Bu belgelerde de herhangi bir imzanız bulunmadığı ve kart bılgılerınız tamamen yazılı degilse ücret iadesi tarafınıza yapılacaktır. Vista ve MasterCard kuralları gereği harcama itirazı taleplerinin sonuçlanması 30 ile 180 gün arasında sürmektedir. Aslına bakarsanız mail order formunda ayda sözleşmede kart bılgılerınız tamamen yer almıyorsa ımzanız olsa dahi tutar iadesi sağlanır
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide kazasız saçmalığı var, ''Aracımızda kaza yok 3 parça değişen 6 parça boya var '' soktugumun arabası zaten 10 parça. keyifnden mi değiştin 3 parçayı ?

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onur
    Dediğim gibi, kendi sigorta poliçemin ödeme işlemini yaparken arkadaşımın yanındaydım, kart bilgilerimi verdim bilgisayar ortamından ödeme işlemini gerçekleştirdi müşteriye herhangi bir onay mesajı veya güvenlik kodu sormadan, onay mesajı veya güvenlik şifreleri genelde internet üzerinden yapılan alışveriş ve ödemelerde soruluyor, kart bilgilerinizi verdikten sonra sanki fiziki bir alışveriş yapılmış gibi işlem yapılabiliyor,
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  16. #16
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi, kendi sigorta poliçemin ödeme işlemini yaparken arkadaşımın yanındaydım, kart bilgilerimi verdim bilgisayar ortamından ödeme işlemini gerçekleştirdi müşteriye herhangi bir onay mesajı veya güvenlik kodu sormadan, onay mesajı veya güvenlik şifreleri genelde internet üzerinden yapılan alışveriş ve ödemelerde soruluyor, kart bilgilerinizi verdikten sonra sanki fiziki bir alışveriş yapılmış gibi işlem yapılabiliyor,
    evet yapılıyorda evrak doldurmuyorsa 3d yapmak zorunda onu anlatmak istemiştim yani

    itiraz durumunda banka işlemi yapan yerden doldurulan formu istiyor eğer karşı taraf bir belge sunamazsa kart sahibine ucret iadesi yapılıyor yani form doldurmaması kendi zararına

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  17. #17
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilker_yusuf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mail önder formu doldurulmadıysa banka işlemin yapıldığı pos cihazı bankasındanişlemler ile ilgili olarak belge talebinde bulunacak. Bu belgelerde de herhangi bir imzanız bulunmadığı ve kart bılgılerınız tamamen yazılı degilse ücret iadesi tarafınıza yapılacaktır. Vista ve MasterCard kuralları gereği harcama itirazı taleplerinin sonuçlanması 30 ile 180 gün arasında sürmektedir. Aslına bakarsanız mail order formunda ayda sözleşmede kart bılgılerınız tamamen yer almıyorsa ımzanız olsa dahi tutar iadesi sağlanır
    Kart bilgilerimin tamamını ben verdim zaten şifrem dışında yalnız benim bilgileri verdiğim acentayla işlemin yapıldığı acenta farklı işletmeler ve benim işlemin yapıldığı yer ile alakam yok

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yapılıyorda evrak doldurmuyorsa 3d yapmak zorunda onu anlatmak istemiştim yani

    itiraz durumunda banka işlemi yapan yerden doldurulan formu istiyor eğer karşı taraf bir belge sunamazsa kart sahibine ucret iadesi yapılıyor yani form doldurmaması kendi zararına
    O kısmı anladım form doldurmamayı kendisi akıl edememiş, yada sürekli müşteri olmasının rahatlığını kullanarak böyle bir işlem yapmayacağını düşünerek böyle davrandıysa bir daha yapmamayı öğrenir
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  19. #19
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aramızda akbank çalışanı yok mudur?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •