User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: SS Megane F7R Project

  1. #1
    Driver
    Misafir

    Thumbs up SS Megane F7R Project

    Konuyu projeler bölümünde açmıştım ama gözükmedi buraya açıyorum..

    İlk olarak yaratılış videomuz
    BORKED

    Stock Clio RS ve Egzantrikli Clio RS tecrübelerimizden sonra yapılmayanı yapmak için ve Türkiye'de ilk atmosferik proje niteliğinde yüklenebilecek araç olarak Megane F7R ı seçtim. İlk olarak aracı Bursa'dan satın aldık.Kafamızdakileri yapmak için artık yola koyulmuştuk. Bu işlemlerin hepsini Lüleburgaz sınırları dışına çıkmadan halledip başarmak gurur verici oldu bizim için tereddütlüydük ama gerçekten isteyerek yapınca oluyormuş başta beyin ayarında yardımını esirgemeyen bladerk Erkut abime sürekli bilgi alışverişinde bulunduğum her kademesinde yardımcı olan Kadir abime teşekkürler white rs teki tecrübesindende faydalanarak hatasız ve boş masraflardan kaçınarak farklı bir araç yapmayı başardık. Gerçekten maddi durumumuz herşeye müsade etmiyordu. Türkiye'de ilk defa bu araç üzerinde bu şekil bir proje denemek ve sorunsuz olarak ilerlemek gerçekten mutluluk verici oldu. Aracın şuanki speclerini aşağıda liste halinde belirtiyorum.(25/09/2013) Şuanlık kapak Portpolish işine girmedik aksilikler oldu aslında içimde uhte kalmadıda değil ama bu şekil toplamış bulunduk kısmet olursa ilerde kapağı açıp inceden bir girebiliriz. Tek eksiğimiz ve dezavantajımız oem den daha uzun bir şanzıman aracı aldığımda farkettim ve gerçekten şuan gerçek verimini şanzımandan ötürü alamıyoruz. Şanzıman işini en kısa sürede çözecez kısmet olursa.. Daha sonra rollere tekrar dönüyoruz kısmetse inceden bir askerlik arası vermiştik dönüşümüz olacak demiştik güzelde oldu sanırım dahada güzel olacak inş tekrardan destek olan tüm arkadaşlarıma Özellikle parça konusunda yurtdışı bağlantısı ile çok yardımcı olan Aytuğ abime ve Engine Dynamics İngiltere ekibine, Lüleburgazda bu işi birlikte başardığımız Barış ve ek.civic_spoon İbrahime ayrıca Lüleburgaz'ın en iyi ustası diyebileceğim birisi ustam Tuncay abime teşekkür ediyorum. bir tanesi bile olmasa bu kadar kısa zamanda böyle bir projeye imza atamazdık. Gelelim yapım aşamalarına


    Kullanılan Aftermarket Parçalar

    - 900RR Throttle Bodies (40mm Kelebek)
    - Ms2 v3.57 Beyin (Mapped by Bladerk)
    - Catcams Rally Tip 286/278 Egzantrikler (Oem Kasnaklar)
    - Wössner Forged 83mm Piston seti CR:12,5
    - Uzun Şanzıman Dişli ve Ayna Mahruti
    - 63mm Düz Egsoz
    - 70mm Custom Egzos
    - NGK BKR6EZ Bujiler
    - AEM Wideband


    OEM Parçalar

    - Standart Oem Ana Yatak
    - Standart Oem Kol Yatak
    - Standart Kapak Contası
    - Standart Oem Subap Lastikleri
    - Standart Oem Subaplar


    Ve projemizin gelişimini sırayla anlatmaya geçebiliriz.

    İlk olarak aracı aldığımız gibi üzerindeki lpg sistemini tabiki komple söktük ve stock olarak giderini görmek için inceden bir filtre kiti yapmıştık.



    Daha sonra aracın daha stabil olablmesi için hafiften yerle bir yaptık ve jantlarımızı 15" lastiklerimizi 45 yanak yaparak şanzımanı azda olsa kısaltmış olduk.



    Sıra projemize başlamak için parçalarımızı sipariş etmeye geldi ve yurtiçi ve yurtdışından gerekli bağlantıları kurarak kafamızdaki tüm parçaları hazır ettik.










    İTB miz için en önemli parça olan flanşımızıda Lüleburgazda değerli bir abimiz el işçiliği ile bize titizlikle yaptı.




  2. #2
    Driver
    Misafir

    Thumbs up

    Artık parçalarımızıda hazır ettikten sonra motorumuzu sökebiliriz.








    Oem Egzantriklerimiz yataklarımız ve pistonlarımız rafa kalkıyor..


    ve motorumuz rektefiyeden döndü. Gömleklerimiz 82.7mm den 83mm e yükseldi. Sıkıştırma oranımız ise 9.8cr den 12.5cr ye çıkarıldı.




    Catcams 5500213 286-278 egzantriklerimiz takılı ve ayarı yapılı şekilde bekliyor.


    Rektefiyecime kapak portlarını genişletebilirsen genişlet demiştim ama görüntüye göre sadece taşı sürtmüş subapların o taraflara değmemiş bile saolsun biraz kızdım o akşam portpolish işlemi bu nedenle o an artık kaldı diyerek yola devam ediyoruz.







    ve motoru toplama vakti..








    Oem headers ellerimle sardım


    motorumuz takılmaya hazır..





    Ve orjinal beyinle marşa basıp benzinliğe kadar gidip geldik.. Ayarsız biraz saçma çalışıyordu.


    Neyseki 2 gün sonra Erkut ve Kadir abimiz beyin takılması ve ayarı için hızır gibi yetiştiler..





    ve kaputumuzu hava alabilmek için delmek şart haşırttt die yardık :P





    ve rodaj için hazırız..



    Destek olan herkese teşekkürler. SS F7R..!

  3. #3
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaput jet tasını gorunce aklıma kadır abıyle kestıgımız benım kaput geldı
    masallah hacı
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  4. #4
    Driver
    Misafir
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaput jet tasını gorunce aklıma kadır abıyle kestıgımız benım kaput geldı
    masallah hacı

    valla arabanın hava almadığını görnce daldırdık direk taşı kaputa acımadık gerçi sonradan fibermi yapsaydık la falan der gibi oldukta iş işten geçti

  5. #5
    EFL_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    kırklareli/lüleburgaz
    Mesaj
    459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gercekten guzel bi calisma oldu istedigimz gibi ss herseyin hakkini verdi aracimiza kocaman masallah luleburgaz icin basarili bir proje...

  6. #6
    Serseri
    Misafir
    baya emek harcanmış

  7. #7
    Driver
    Misafir
    Alıntı 306 evo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gercekten guzel bi calisma oldu istedigimz gibi ss herseyin hakkini verdi aracimiza kocaman masallah luleburgaz icin basarili bir proje...
    hepimizin elimize sağlık broo

    Alıntı Serseri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baya emek harcanmış
    gecelerimizi sabahlarla birleştirdik

  8. #8
    guwen_ar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    LuleBurgaz
    Mesaj
    2.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Brayn okanir emeklerin karsiliini aldin hadi bakalim tekrardan SS in hayirli olsun
    Tuncay ustaninda sigara hep elinde be aga
    İnstagram:
    guven_arabacioglu

  9. #9
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Su an tahmini kac beygir civarlarinda arac ?
    CAN CEYLAN

  10. #10
    Driver
    Misafir
    Alıntı guwen_ar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Brayn okanir emeklerin karsiliini aldin hadi bakalim tekrardan SS in hayirli olsun
    Tuncay ustaninda sigara hep elinde be aga
    olm öyle o sigarasız toplayamaz sentesini falan tutturamaz krize girer

    Alıntı CRX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Su an tahmini kac beygir civarlarinda arac ?
    fabrikasyon f7r 147hp
    şuan tahmini güç 200+hp
    Hedeflediğimiz güç 230+hp
    Daha çok eksiğimiz var tabiki şanzıman,yeni beyin ayarı,mrs enjektör,headers,ayarlı kasnak,kapak polish vs.vs..
    ama yazılım ve şanzıman değişikliklerinden sonra bir dyno yaparız

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elinize emeğinize sağlık maşallah. Kazasız belasız.
    Kırklareli'den olması da ayrı bi güzel

  12. #12
    ozankaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elinize sağlık çok güzel bir proje allah yolunuzu açık etsin

  13. #13
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah trakyamızın en hızlı atmosferiği

  14. #14
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emeklerinin karşılığını alman dileğiyle eline sağlık.yapılmamış şeylerin yapıldığını görünce mutlu oluyorum açıkcası.

    kaputa direk dalma işi cesaret ister bana göre.yamuk yumuk kısımları düzeltip kenarlarınada fitil geçirdinmi görüntüde daha hoş olur kanısındayım.

    güzel günlerde kullan.

  15. #15
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guzel guzel masallah
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  16. #16
    Driver
    Misafir
    Alıntı KeremO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinize emeğinize sağlık maşallah. Kazasız belasız.
    Kırklareli'den olması da ayrı bi güzel
    Aslında memlekette potansiyel varda birazda cesaret ve maddiyat olması şart bizde cesaret vardı maddiyatıda zorlayınca böle bişi çıkarabildik inş dahada iyileşecek saolasın

    Alıntı ozankaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elinize sağlık çok güzel bir proje allah yolunuzu açık etsin
    eyvallah saolasın

    Alıntı canozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah trakyamızın en hızlı atmosferiği
    eyvallah broo bi hızlı daha yaratıoz inş sayende az kaldı yakında beraber güzel işler çıkaracaz uzaklaşmıştık ortamdan

    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emeklerinin karşılığını alman dileğiyle eline sağlık.yapılmamış şeylerin yapıldığını görünce mutlu oluyorum açıkcası.

    kaputa direk dalma işi cesaret ister bana göre.yamuk yumuk kısımları düzeltip kenarlarınada fitil geçirdinmi görüntüde daha hoş olur kanısındayım.

    güzel günlerde kullan.
    Yapılmamış birşeyi yapmak hep güzel hem gurur verici yapılanı yapmayı açıkçası istemedim isteseydim kafamdaki araç tabiki clio rs 172 idi. Ama kadir abi ve birkaç şuanda yapılan rs var onlar benden önce davrandı ah şu askerlik işte

    Kaput olayıda hava almadığına kanaat getirdik direk daldık ve otobana çıkınca farka inanamadık Şuan o farkı gördükten sonra 10 tane daha orjinal kaputu kesebilirim kenarlarına cam fitillerinden yerleştirdik zaten üstünede bir scoop uyduracaz güzel bi şekil verecez şuanki gibi kalmıcak tekrardan saolasın

    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    guzel guzel masallah

    Eyvallah izo sıkı bir reno daha yollarda

  17. #17
    Driver
    Misafir
    Trakya ve çevresinde deneme talebi olan varsa her şekilde deneriz.
    uzun şanzımanlı halimle yakın gidebilen bir araç olursa sevinirim. Oem şanzımana geçtikten sonra farkı da daha iyi görme açısından banada fikir verir

    Denemek isteyen varmıdır ?

    Edirne,Keşan,Kırlareli,Lüleburgaz,Çorlu,Tekirdağ,Ç erkezköy

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •