EK kasalarda sanırım hepsi aynı inerkende yavaş kaldırırkende cok yavaş kalkıyor 4 camda aynı özellikle arkalar daha yavaş panzilotları söküp baktım herhangi bir sıkıntı göremedim neden kaynaklanır bilen varsa yardımcı olursanız cok sevinirim.
EK kasalarda sanırım hepsi aynı inerkende yavaş kaldırırkende cok yavaş kalkıyor 4 camda aynı özellikle arkalar daha yavaş panzilotları söküp baktım herhangi bir sıkıntı göremedim neden kaynaklanır bilen varsa yardımcı olursanız cok sevinirim.
biraz wd40 sik kardesim vlla bnim sofor tarafi cami ucak.gbi kalkiyo okdar hizliki
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
gökhan ım onuda denedim ama fayda etmiyor öyleki kaldırdığımda voltajda düşme oluyor elektriksel bir sıkıntı olabilirmi diye düşünüyorum.
Aynı sorun bendede mevcut... camlar kalkerken dier elektrik aksamların lambaları loşlaşıyor farlar dahil... konuyu takipteyim =)
•06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •
Voltajda düşme oluyorsa şarj dinamosuna baktırmanız iyi olur, bakım olarak . Daha sonra daha büyük arızalara sebep olabilir
sanırm kronik sorun hondalarda filitler kendimi övmek gibi olmasın benim araç kadar temiz araç yokturher pazar ince ayrıntısına kadar temizlenir.
sanırım motorlarda sorun araştırdıgıma göre voltaj kaybı tüm hondalarda var toplaklama sistemi şart onuda alıcam inş. motorların adet fiyatını bilen varmı?
su voltaj olayını nasıl çözucez
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
eg lerdede aynı şekilde kalkarken yavaslıyo
yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
Kanka cam fitilleri çok aşırı kirlendigi için meydana geliyor
cam,cam motorlarını zorladıgı ıcın hem cam motoruna zarar verır hemde voltaj düşmesi olur..
Bunun en saglıklı yontemı cam fitilini degistirmek ama pahalı bır parca
en kolay ve basıt yontemını anlatıyım
unutmadan sakın WD40 fln sıkmayın daha fazla kirletirsiniz ve fitiller kullanılmaz hale gelebılır..
ılk olarak bır kutu balata spreyı ıle camlarını fılıtterı ıyıce yıka
ufak parca bez ıle ıc kısımları temızle zaten sımsıyah kır cıktıgını goreceksın
hatta bu ısı 2-3 kere tekrarlıya bılırsın
bezı tornavıda yardımı ıle araya sokabılırsın.
daha sonra silikon sprey diye adlandırılan bır temızleme ve kaydırıcı bır sprey var onun ıle fıtıllerı guzelce sık
3-4 kere camları acıp kapa hıc bır sey kalmayacak
SILIKON SPREY 500ML. - Würth Türkiye - Profesyonel Montaj
mertcanın söylediğini uygula sorun kalmicaktır motoruna problem olmadıysa aynı problem bendede vardı silikon sprey denediğim en etkili çözüm))
07 TT 475
mapped by speed
Mertcan güzel anlatmış ne sarj dinamosu ne kömür hiç biri ile ilgili değil..ben 0 motor taktım aynıgenelde pislikten oluyor çok nadirde olsa cam fitili camlar zor kalktığından yukarı doğru çıkmaya başlıyor ve camları kasıyor..yapabiliyorsan sök kapı pandizotunu fitilin en altından tut biraz aşağıya çek.sakın wd40 - sıvıgress - yağ vs sıkma..fitillerin içini çokçok iyi temizle aşağıdakini tavsiye ederim..kullanmıştım zamanında
http://shop.wurth.com.tr/hhs-2000-yagi-500-ml
ya bende temizlik hastalığı var bu bahsettiklerinizden sıkınca kirliğe sebep oluyormu toza yag birinkintisine falan.
ne kadar hasta olursan ne kadar temizlersen gerçek var en az 15 yaşında araçlarımız ya sıkıntılı parça değişicek yada belirli periyotlarda bazı araç ve gereçlerden destek alıcaz..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)