User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 106 gti volant civatasi sorunu

  1. #1
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 gti volant civatasi sorunu

    Basliktada belirttigim gibi aracin volant civatalarini bugun kopardik 6 tisini birden hemde.
    Ciwatalar orj daha yeni aldik..
    Fazla devirde donmuyoruz..
    Volantta bi balansta yok..

    Cogu 106'ta meydana gelen bi sikinti kimileri civatayi 12.2 civata yaptirin falan dedi yada civatami yaptiralim varmi bu ise bi care bulan...

    gariban 106 gti....

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanki aşırı zorlanmadan kopuyormuş gibi bi durum var sert kalkış yapıyorsanız o da bu duruma yol açabilir

  3. #3
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bun tek cagresi Arp volan cıvatası kullanman gereklı
    oda civic b16 nınkılerı takman ıcın krang a ıslem yapman gerekıyor
    tek cozum budur

  4. #4
    Sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul-basaksehir
    Mesaj
    619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal altıkose civatalardan ne farkı var?

  5. #5
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bn yazıcaktım mertcan yazmıs ARP civata takıcan sewko

  6. #6
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bn yazıcaktım mertcan yazmıs ARP civata takıcan sewko
    aynen kanka

    ama arp takmak ıcın krangın sokulmecı yenıden cıvata yerı acılması gerekıyor
    masraflı bir iş ama kesın çözum

    http://realstreetperformance.com/sto...16a2-3281.html

  7. #7
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uqur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanki aşırı zorlanmadan kopuyormuş gibi bi durum var sert kalkış yapıyorsanız o da bu duruma yol açabilir
    Ayar yaparken kirildi uzunda kirildi yani yururken
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bun tek cagresi Arp volan cıvatası kullanman gereklı
    oda civic b16 nınkılerı takman ıcın krang a ıslem yapman gerekıyor
    tek cozum budur
    İslem icin civata yerimi buyuyor mertcan.... orj ne uyan arp civatasi yokmu acaba yada civatami yaptirayim kararsiz kaldim bayrama denk geldi bide
    gariban 106 gti....

  8. #8
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Percinli kaynakli bir mudahale olamazmi acaba

  9. #9
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayar yaparken kirildi uzunda kirildi yani yururken

    İslem icin civata yerimi buyuyor mertcan.... orj ne uyan arp civatasi yokmu acaba yada civatami yaptirayim kararsiz kaldim bayrama denk geldi bide
    diş farkı var diye bılıyorum bu işlem ıle ılgılı vts_power ahmet abıye pm yollarsan detaylı sekılde anlatır sana
    ne yazkki orjınal yerıne uyan arp yok
    ama orjınal cıvata alıp arp ye gonderıp yaptırırsan olabılır oda kac ayda yapılır bılmıyorum

    cogu turbo saxo ve 106 da vtec b16 arp volan cıvastı kullanıyoru
    tek sagalm secenek bu ne yazkkı

  10. #10
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu honda olmasa valla yandik
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  11. #11
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basliktada belirttigim gibi aracin volant civatalarini bugun kopardik 6 tisini birden hemde.
    Ciwatalar orj daha yeni aldik..
    Fazla devirde donmuyoruz..
    Volantta bi balansta yok..

    Cogu 106'ta meydana gelen bi sikinti kimileri civatayi 12.2 civata yaptirin falan dedi yada civatami yaptiralim varmi bu ise bi care bulan...

    106 saxo nun volant saplamaları kalın diş ve 10 mm dayanmıyor hiç bir şekilde.

    Honda fln şart deil teknik olarak ince diş civata daha zor gevşer ve herhangi ince diş volant saplaması kullanabiliriz. 10mm olan orj krank deliklerini 12mm ince dişe genişletmek en sağlıklı yöntem
    RACE WERKS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •