User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
47 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: focus 1.6 tdci k03 hakkında?

  1. #1
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    focus 1.6 tdci k03 hakkında?

    dün aksam turbocu bi abimle uzun uzun konustuk abim k 03 takalım buna dedı ustunede remap yaparsın 200 net alırsın dedı ama sızlere danısmak ıstedım aramızda cok bılgılı abıler arkadaslar var... sızce 200 hp lere stock 1.6 tdci motoru dayanırmı bı sıkıntı cıkarırmı ıstanbulda 1.4 tdci yapmıslardı stock ınternal uzerıne suana kadar hıcbır sıkıntısını duymadım ama ınsan tereddut edıyo...bu arada turbo ustası 200 hp lerde hıcbır sıkıntı cıkarmıyacagını soledı...ben sızlerin goruslerını beklıyorum...saygılar

  2. #2
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 multijetler bildiğim kadarıyla 200hplerde sorunsuz stock internallarla tdci da da sıkıntı olacağını sanmıyorum

  3. #3
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,4 hdi dan 170 cikiyosa 1,6 tdci dan cikar 200 saglikli ama sadece turboya kalmaz debriyaja el atman gerekir

  4. #4
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen 200 k 03 le rahat gorcegını ve hıcbır sıkıntı cıkarmıcagını soledı...sadece baskı balatan dayanmaz onuda bronz yaparsın dedı...burdakı yorumlara gore sanırım dıger ay yapmaya baslıcam

  5. #5
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maliyet nedir? turbo manifolduna direk uyacakmı? uymazsa hangi malzemeden yaptıracaksınız?
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  6. #6
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slowmotion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maliyet nedir? turbo manifolduna direk uyacakmı? uymazsa hangi malzemeden yaptıracaksınız?
    dırek manıfolda tabıkı uymuyor turboya gore yenıden eksoz manıfoldu yapılıcak+turbo+ıscılık 1500 tl...sonrasında tekrar remap yapılcak oda 600 700 tl...

  7. #7
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Focus için uyumlumudur bilmiyorum ama elimde garrett 1749v var uygun fiyattan veriyorum

  8. #8
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snan1910 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Focus için uyumlumudur bilmiyorum ama elimde garrett 1749v var uygun fiyattan veriyorum
    1.6 hdi 307 ye uyar mı acaba ? fiyat nedir

  9. #9
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 luksa uyar ama flans kesılmesı lazım...

  10. #10
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K03 var k03 var hangisi takilcak ?
    1.8t motorlari bilmem ama tfsi zor olur cunku turbo manifold birlesik
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turboyu takıp aracı bir şekilde yürütün, mazotu açtığınızda direk debriyaj sıyıracak. Ona göre hazırlayın kendinizi. Enjektör, motor içi ilgili sıkıntı olmaz, üzerindeki enjektörler ile 200hp'ye yaklaşabilirsin (yüksek basınc basman gerekiyor 1.5 bar ile olacak şey değil)

  12. #12
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baskıyı bronz kendım yaptırıcam zaten sızın dedıgınız gıbı sasmazda cogu ustaya sordum konustuk muhabbet ettik 200 hp lerde hıcbır sıkıntı olmaz vs vs... uzerıne bıde nos basarız gayet guzel olacagını dusunuyorum ıns

  13. #13
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 hdi 307 ye uyar mı acaba ? fiyat nedir
    Bende ki turbo vnt li model 307 ler vnt siz sanirim
    Tam olarak bilmiyorum
    Olursa forumda ilani var zaten biseyler yaparim

  14. #14
    GTTD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K03 le aracın güç bandı çok fazla yukarı çekilmiş olmaz mı? Turbocunuz söyledi mi kaç devirde dolabilceğini ? 1.6 dizelden 200 beygir çok iyi rakam

  15. #15
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen 200 k 03 le rahat gorcegını ve hıcbır sıkıntı cıkarmıcagını soledı...sadece baskı balatan dayanmaz onuda bronz yaparsın dedı...burdakı yorumlara gore sanırım dıger ay yapmaya baslıcam
    Ferro max 5000rpm dönebilen 1600cc dizel dizel motora K03 takarsan 3500de anca dolar o turbo. O güçler için de min3 bar gibi basınclar lazım.

    Projenin verimli olması için Dizele dizel turbosu takılır.

    VNT(VGT) teknolojili olması gerekir.

    Hatta VNT teknolojisi Vnt1 Vnt2 Vnt3 Vnt4 diye kategorilere ayrılır.

    Senin arabandaki turbo VNT1 GT15, alt devirlerden ödün vermeden takabileceğin turbo VNT3-4 GT17, hadi 2500de doldursun dersen GT20 lere kadar çıkılır. GT17 ile 2.5 bar da 190hp çıkar, GT20 2.5 bar da 225 çıkartır.(yeterli yakıt basıldığı takdirde)
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #16
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    1.6 dizelden 200 üzeri de çıkar..

    ama bence de k03 ün hangi versiyon olduğu bu konuda daha önemli, spool bakımından. gt2056 diyorum hala ben 1.6 psa grubu dizelin ilacı olarak

  17. #17
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ferro max 5000rpm dönebilen 1600cc dizel dizel motora K03 takarsan 3500de anca dolar o turbo. O güçler için de min3 bar gibi basınclar lazım.

    Projenin verimli olması için Dizele dizel turbosu takılır.

    VNT(VGT) teknolojili olması gerekir.

    Hatta VNT teknolojisi Vnt1 Vnt2 Vnt3 Vnt4 diye kategorilere ayrılır.

    Senin arabandaki turbo VNT1 GT15, alt devirlerden ödün vermeden takabileceğin turbo VNT3-4 GT17, hadi 2500de doldursun dersen GT20 lere kadar çıkılır. GT17 ile 2.5 bar da 190hp çıkar, GT20 2.5 bar da 225 çıkartır.(yeterli yakıt basıldığı takdirde)
    Gazihan hocam bahsettıgınız turbo gt2056 mı?

  18. #18
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o değilde , debriyaj şart ankara şahin abiye işin düşecek

    araç dpf li makyajlı kasa ise enjektör yetecektir ama zenginde olmayacak zengin olması için benim
    birkaç projem var beni bekle bence hem fikir edinirsin, zaten focusun şanzuman aktarımda mükemmel fakat akslarımız sorun çıkaracaktır baştan söylim ayrıca 4-5 binde bir emme manifolt o-ring leri değişmek zorunda kalacak basınçtan ötürü kaçırıp duracak + intercooler

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımla 140 hp tamam güzel.

    Hevesini kırmak istemem ama 1.6 dizel önden çekiş bir arabayla neden bu güçlere ihtiyaç duruyorsun.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •