User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: dizelde eksoz sorunsalı?

  1. #1
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dizelde eksoz sorunsalı?

    dizelde eksoz nasıl olmalı komple duz borumu daha ıyı olur yada ne bılım sonda bı susturucu mu daha ıyı olabılır mesela benım aracımda dp sona kadar orjınal borusu var sonlara dogru hıc gıtmıyo dıyebılırım bu sorunu nasıl halledebılırım sona bı susturucu koysam duzelebılırmı?orjınal boru capı 55 lik...

  2. #2
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonlara dogru gitmemesinin sebebi torkun bitmesi , turbo araclar icin en iyi si hic susturucu olmamasidir. Dpden sonra 60 lik boru cektirin biraz daha rahatlar arac

  3. #3
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim arabada susturucu yok.katın içi boşaltıldı komple sökülmedi.hazır konu açılmışken sorayım katın içinin boş olması performansı etkiler mi negatif yönde?komple söktürüp yerine düz borumu kaynattırmak gerek?muayene olayından dolayı içini boşalttırdım ben.şuan araba katın boşaltılmasından dolayı biraz daha rahatladı fakat birkaç konuda katın içinin boşaltılmasının turboya negatif yönde bir etkisinin olduğu felan yazıyordu.
    ///MPower

  4. #4
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim arabada susturucu yok.katın içi boşaltıldı komple sökülmedi.hazır konu açılmışken sorayım katın içinin boş olması performansı etkiler mi negatif yönde?komple söktürüp yerine düz borumu kaynattırmak gerek?muayene olayından dolayı içini boşalttırdım ben.şuan araba katın boşaltılmasından dolayı biraz daha rahatladı fakat birkaç konuda katın içinin boşaltılmasının turboya negatif yönde bir etkisinin olduğu felan yazıyordu.
    Kat. in içini boşalttiğinizda gaz cıkışı rahatlar.
    Ama şöyle de bişey var kat. in içi boşaldi ama bu sefer eksoz gazi birikicek orada sonra cıkacak bu da gaz sıkışmasi yapar az da olsa yerine dp yaptirmakta fayda var zaten kat in içini boşalttiğinizda TÜV muayenesinden geçmiyormuş sıkıntı oluyor.

    İlk mesaj a gelince komple DP den sonra düz boru yapin araya da freeflow bi tüp ile gazın geri gitmesini önlemiş olursnuz fark bariz anlaşilir.

  5. #5
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en güzeli sona kadar düz boru sonda oem susturucu
    son sustucuyu da sökmüştüm sesten dolayı çok rahatsız olup taktım

  6. #6
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben dp ortada resımdekı gıbı bı susturucu sonrasında dumduz boru yaptırdım ses çok az rahatsız etmıyor performansıda ıyı ustlerde tıkanmıyor. bı zararını gormedım.yurtdısı bı kac forumdada bu sekılde fotolar gormustum o şekilde yaptırdım memnunum.


  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Kamerinki gibi en ideali ancak zaten dizel limitöre yaklaştıkça kösülür, tabi yağ pompanız ve egzantrikleriniz upgraded deilse

  8. #8
    EmreS13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en iyisi düz boru ama federaller hemen enselerler
    06 WTF 36 Corsa 1.7 ///06 FA 9273 İbiza cupra CTH SOLD..
    06 JZ 556 200SX S13 Forged , Drift Car Project

  9. #9
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düz boru yapıp en uca hks yuvarlak son susturuculardan koysak peki nasıl olur ? Ben tok ve yüksek ses istiyorum. Hani gaza oturunca homurdanma, tıslama değilde kükreme gibi ses için.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düz boru her zaman iyi değildir aslında ve boru çapı çok önemli
    RACE WERKS

  11. #11
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım borularım orjınal 55 lık sona bı susturucu koymayı düşünüyorum bakalım

  12. #12
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    206 hdi için dp ve duz boru yaptım ses cok guzel ve etkılı oldu hıc susturucunun olmamamsı mantıklı turbolu arabalar ıcı ama sona freeflow bı son koyarsanızda sekıllı olur
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın özelliklerine göre değişir aslında sadece yazılımlı bir araçta komple düz boru iş görmeyebilir, sona 51'lik bir susutucu iş görecektir bence sizde..
    ...

  14. #14
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın özelliklerine göre değişir aslında sadece yazılımlı bir araçta komple düz boru iş görmeyebilir, sona 51'lik bir susutucu iş görecektir bence sizde..
    bende ole düşünüyorum orjınal turbom kucuk herkes bılır focusun turbosunu yanı sadece yazılım var bıde cok bos kaldı eksoz sıstemı sona güzel bı susuturucu koyarsam duzelıcegını düşünüyorum... inş duzellır sonlara doğru aptallığı

  15. #15
    akgnemre
    Misafir
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kamerinki gibi en ideali ancak zaten dizel limitöre yaklaştıkça kösülür, tabi yağ pompanız ve egzantrikleriniz upgraded deilse
    usta yağ pompası ışığı çipten sonra arada karşıma çıkar oldu sebebini bana açıklarsanız çok sevineceğim çipi 9. seviyede açtığımda sıkıştırınca hemen bir silkme ve yağ ışığı yanıyor geri ayarını düşürüp devam ediyorum. gerçekten acil desteğe ihyiyacım var bunu nasıl çözerim araç 1.3 mtj

  16. #16
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düz boru her zaman iyi değildir aslında ve boru çapı çok önemli
    2002 model pd 130 stok araç , boru çapı ne olmalı?

  17. #17

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akgnemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta yağ pompası ışığı çipten sonra arada karşıma çıkar oldu sebebini bana açıklarsanız çok sevineceğim çipi 9. seviyede açtığımda sıkıştırınca hemen bir silkme ve yağ ışığı yanıyor geri ayarını düşürüp devam ediyorum. gerçekten acil desteğe ihyiyacım var bunu nasıl çözerim araç 1.3 mtj
    o yağ pompası arıza lambası değil, yakıt püskürtme basıncı aşırı fazla gelince araç kendini korumaya alıyor sebebi o 9.cu kademede kullanma hiçbir zaman 6 idealdir max 7 ye çık, çok fazla açtığın zaman mazot pompası oringlerden kaçırmaya başlayacaktır

    bu arada aracındaki chip değil powerbox'tur
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •