User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Bmc hava fİltrelerİ hakkinda

  1. #1
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bmc hava fİltrelerİ hakkinda

    Arkadaşlar merhaba, yine sizlerin bilgilerine ihtiyacım var.
    Malumunuz 2012 model suzuki swift sport kullanıcısıyım ve aracım için filtre bakınırken bmc ye denk geldim ve dyno sonucunda +8,5 hp lik bir artış gösteriliyor.

    http://www.bmcairfilters.com/cgi-bin...est_suzuki.jpg linki burada zaten bmc nin anasayfasında en alt kısımda dyno ölçülen araçları görebilirsiniz.

    OTA - OVAL TRUMPET AIRBOX ACOTASP-21 | BMC AIR FILTERS

    Filtre ise bu.Fiyatları tam bilmiyorum ama bin lira civarıdır diye tahmin ediyorum.

    Sorularıma gelince;

    1- Öncelikle bu güç artışının şişirme olma ihtimali var mı sonuçta 1.6 atmosferik 136 beygir bir araç ?
    2- Eğer 1.sorunun cevabı evet ise sizce bu rakam bu beygir için makul değil mi ?(atmosferik için)
    3-Benim aracımın esas sorunu 4 vites sonrası devir çevirmekte zorlanıyor bu filtre yüksek devirde mi etki eder ?

    Yardımınızı bekliyorum.

  2. #2
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haftasonu 1 tane ota alacaktim bende. Takipteyim konuyu..
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  3. #3
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmc testlerınde aldatmaca olmaz Amerıkan sıtelerı gıbı. Avrupada bu ısler daha sıkı. Ayrıca Bmc bır cok otomobıl uretıcısının Oem lıstesınde,bu cok onemlı.
    Bu kadar guc vermesı,aracınızın hava alması cok ıyı olmayabılır,bundan dalayı fazla etkı alınmıs olabılır.
    Sonucta Bmc cıddı kalıtelı marka...

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    hatta diyeceğim o ki motorun orasındaki filtrenin dışında ne kadar kalkan olursa olsun iyi bir yere taşınırsa tampon arkasında 8,5 un üzerinde bi güç getirisi olur bence

  5. #5
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bmc testlerınde aldatmaca olmaz Amerıkan sıtelerı gıbı. Avrupada bu ısler daha sıkı. Ayrıca Bmc bır cok otomobıl uretıcısının Oem lıstesınde,bu cok onemlı.
    Bu kadar guc vermesı,aracınızın hava alması cok ıyı olmayabılır,bundan dalayı fazla etkı alınmıs olabılır.
    Sonucta Bmc cıddı kalıtelı marka...
    Murat abi bilgi için teşekkürler, peki bu filtrenin üst devirlerime mi etkisi olur ? Yani tam olarak katkısını nerde hissederim ?

  6. #6
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hatta diyeceğim o ki motorun orasındaki filtrenin dışında ne kadar kalkan olursa olsun iyi bir yere taşınırsa tampon arkasında 8,5 un üzerinde bi güç getirisi olur bence
    Almak istediğim filtre bolt-on olduğu için nasıl gösteriliyor ise öyle takacağım. Filtre karbonfiber belki borusu yalıtılırsa faydası artabilir. Teşekkür ederim.

  7. #7
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı eski polo sportline ların filitre yerleşimine benzemiş o zamanda aynı bu şekilde bmc cda takan bir arkadaşımız vardı ciddi etkilemişti gidişi ,,,ama cidden rakam yüksek buda bi gerçek

  8. #8
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki alt devirleri mi yoksa üst devirleri mi daha çok etkiliyor ? Ne yazık ki rakam yüksek olsada atmosferik aracım ve Yazılım da yok henuz cikmadi.şuan için mantıklı olan bu. Benim sıkıntım 180 ve üzeri hızlarda aracın çok nazlanmasi .

  9. #9
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Altlarda çok hava almaya ihtiyaç duymadığından çok bir oynama olmaz, değişiklik genelde üst devirlerdedir.

  10. #10
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burayada yazım hazır konu var

    BMC Kutu içi Filtre Arıyorum.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  11. #11
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi valla yazın ne varsa konu canlı kalır hem cevaplar için teşekkürler. Peki 1000 lira bu hava filtresine deger mi o konuda çok kararsız kaldım? Birde alınmış bir dyno çıktısının olması aklımı çok çeliyor.

  12. #12
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın 180den sonra nazlanmasının bir çok sebebi olabilir, kısa şanzıman gibi. Bende de 1.8 145hp bir araç var, o da 200'den sonra nazlanıyor, aracın üstünde de itg filtre mevcut. Benim aracın şanzımanı ziyadesiyle kısa. Yani demem o ki sadece filtre ile 180 sonrası nazlanmayı geçirmek bana pek mümkün görünmüyor. Araç daha atak olsun, motor daha rahat ve daha kaliteli hava çeksin diye alınıyorsa eyvallah
    öyle işte.

  13. #13
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi benim aracım 6 ileri 1.6 136hp zaten atik bir araç ama daha da atiklesirse çok daha iyi olur tabi 1.8 civic var sanırım sizde ? peki map sensorune felan bir zararı olur mu stock yazılım ile ? Sizde ki itg filtre universal mi ?

  14. #14
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1000 lirada ıyımıs yahu. Mal kalıtelı eyvallah ama 700 cıvarı olmalıydı bence
    Tabı euro 2 lıralardan 2.8'e cıkınca fena oldu hersey.
    Benımle konustugunu soyle,ındırım yapsınlar

  15. #15
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla bu euro kuru bende dahil baya zorluyor insanlari.. haftasonu ugrayip alicagim G-FORGE'dan Yilda abiyle konustuk. Suanki kura gore 980 kusur lira yapiyor. 1000 lira yani.. ama uzun sure sorunsuz kullanabilecegim ve kaliteli bi urun oldugu icin pek gozume gelmiyor acikasi.. sigarsa OTA takicam sigmazsa mecbur CDA takicam.. Kullanan 3 4 kisi ile konustum herkes cok memnun.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  16. #16
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1000liraya firlamasaymis iyiymis...
    Ahh euro ahh
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  17. #17
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1000 lirada ıyımıs yahu. Mal kalıtelı eyvallah ama 700 cıvarı olmalıydı bence
    Tabı euro 2 lıralardan 2.8'e cıkınca fena oldu hersey.
    Benımle konustugunu soyle,ındırım yapsınlar
    Teşekkürler Murat abi, inanin bu dolar ve euro yüzünden o kadar büyük zarar ettik ki artık kafama takmiyorum.Kismetse bir kaç ay sonra alacağım şuan kışlık lastiklerle değişimi pek farkedemem o yüzden bahar başında almayi düşünüyorum.

  18. #18
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bu euro kuru bende dahil baya zorluyor insanlari.. haftasonu ugrayip alicagim G-FORGE'dan Yilda abiyle konustuk. Suanki kura gore 980 kusur lira yapiyor. 1000 lira yani.. ama uzun sure sorunsuz kullanabilecegim ve kaliteli bi urun oldugu icin pek gozume gelmiyor acikasi.. sigarsa OTA takicam sigmazsa mecbur CDA takicam.. Kullanan 3 4 kisi ile konustum herkes cok memnun.
    Sizinde konunuzu takipteyim harika bir aracınız var kazasız belasız kullanın. Turbo araçlarda etkisi sanırım çok daha fazla okuyor.

  19. #19
    abdullahduymaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    TR
    Mesaj
    417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1000 lirada ıyımıs yahu. Mal kalıtelı eyvallah ama 700 cıvarı olmalıydı bence
    Tabı euro 2 lıralardan 2.8'e cıkınca fena oldu hersey.
    Benımle konustugunu soyle,ındırım yapsınlar
    Murat abi damping yapın hepimiz CDA'lara OTA'lara kavuşalımm
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama ilk kuralımızdır önce bunu öğren,ATATÜRK ü sev. Tanı Öğren.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •