User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Dar egsoz'un AFR 'e etkisi ?

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dar egsoz'un AFR 'e etkisi ?

    sormak istediğim tam olarak yazılımlı , orjinal 68lik düz boruya sahip bir 1.8T de 76lık egsoz ideal oluyor. 68lik egsoz araçta afr nin altta kalmasına yada üste çıkmasına sebep verirmi. Araç sanki biraz fazla egsoz patlatıyor ve bazen alev attığı oluyor. Bu durumun egsoz çapıyla alaklı olup olmadığını merak ediyorum. sizlerin düşüncesi nedir

  2. #2
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzoz çapıyla alakalı bir durum olduğunu sanmiyorum sonuçta çap orjinal demişsiniz geriye yazılım kalıyor orjinal yazılım atıldığında aynı sorun varsa ozaman arıza aramak gerekir ama şuanda sorun yazılım gibi gözüküyor

  3. #3
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BreatHTaKinG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sormak istediğim tam olarak yazılımlı , orjinal 68lik düz boruya sahip bir 1.8T de 76lık egsoz ideal oluyor. 68lik egsoz araçta afr nin altta kalmasına yada üste çıkmasına sebep verirmi. Araç sanki biraz fazla egsoz patlatıyor ve bazen alev attığı oluyor. Bu durumun egsoz çapıyla alaklı olup olmadığını merak ediyorum. sizlerin düşüncesi nedir
    tam anlayamadım demek istediginizi , orjinalden 68mm egzozlu 1.8t mi var ? yoksa 68mm yani muhtemelen dıstan 70mm egzoz yapılmıs araca 76mm son susturucu mu ideal oluyor demek istediniz ? egzoz rahatladıkca yani cap arttıkca (turbo araclar icin) arac fakire dogru kayar ufak ufak ,bu sebeple aracın hava yakıt haritasında update yapılır.free flow egzozlarda özelikle devirli kullanımlardaki vites gecislerinde patlama sesi ve alev fazla olabilir normaldir.extra susturucu ekledikce yada son susturucunun kazanı büyütüldükce bu patlama ve alev durumu azaltılabilir.

  4. #4
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egsoz capı ile alakalı olacagını sanmam önemli olan üstündeki turbo ne
    yazılımsal veya atesleme yada benzin sistemi hatta maf i bile gözden gecirin

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam anlayamadım demek istediginizi , orjinalden 68mm egzozlu 1.8t mi var ? yoksa 68mm yani muhtemelen dıstan 70mm egzoz yapılmıs araca 76mm son susturucu mu ideal oluyor demek istediniz ? egzoz rahatladıkca yani cap arttıkca (turbo araclar icin) arac fakire dogru kayar ufak ufak ,bu sebeple aracın hava yakıt haritasında update yapılır.free flow egzozlarda özelikle devirli kullanımlardaki vites gecislerinde patlama sesi ve alev fazla olabilir normaldir.extra susturucu ekledikce yada son susturucunun kazanı büyütüldükce bu patlama ve alev durumu azaltılabilir.
    araç bam s3 üstündeki egsozun 68lik orjinal olduğunu biliyorum. kat orta iptal ve son susturucunun içi boş. son susturucu orjinal. bu egsoz patlamalarının egsoz çapıyla alakası olup olmadığını merak etmiştim sanırım sorunu başka yerlerde arıcaz. ancak bu durum normalmi onuda bilmiyorum gerçi. afrsi normal çıkıyor fakat normal hızlanırken gazı tokatlayıp vites atıldığında her defasında sağlam bir egsoz patlaması meydana geliyor bu durum normalmi peki sizce

  6. #6
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 60mm diye biliyordum s3leri ögrenmis olduk patlama olayı dedigim gibi , vites atarken yada dediginiz gibi gazı tokatladıgınızda o an yakılamayan benzin cig olarak egzozdan cıkar ,cıkarkende sıcagın eskisiyle patlar.tabiki devirli boostlu kullanımdan bahsediyorum.normal giderken tekleme patlama yada sakin vites atarken asırı bir patlama varsa sorun olabilir.roll videolarını izlemissinizdir ,turbo hatta na modifiyeli araclar bazen alev atar arkadan bu sırada patlamada olur ama videodan pek duymayız sesi.sizdekide bu sekilde patlama yada alevlerdense problem yok diyeyim kısaca zaten yazılımlı demissiniz ,bu sekilde patlatması normal.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •