User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Subaru Boxer Dizel motora güçlendirmek için yapabileceklerimiz nelerdir?

  1. #1
    Hakan_Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Subaru Boxer Dizel motora güçlendirmek için yapabileceklerimiz nelerdir?

    Merhaba arkadaşlar, arama motorunda Subaru'nun Boxer dizel EE20 motoruyla ilgili bir konuya ulaşamadım.
    Daha önce bu motor ile uğraşan arkadaşlarımız varsa bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim
    Fabrikasyon verisi 110Kw @ 3600rpm ve 350nm @ 1800-2400rpm olan motorla ilgili
    merak ettiklerim 200bg leri görebilmek için neler yapabiliriz?
    Yazılım + dpf iptali +dump valve+ düz boru + kutu içi filtre gibi değişikliklerle bu değere yaklaşmamız mümkün olur mu?
    Ya da daha sağlıklı olması için turbo + intercooler değişimine de gitmeli miyiz?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

  2. #2
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dpf iptali de yazilim da yapilabiliyor. Guc olarak 200 hp cok zor degil ama uzerindeki ecu o kadar da mukemmel oldugu soylenemez. Video icin google a booster performance forester diye yazarsan once sonra videosunu da izleyebilirsin

  3. #3
    Hakan_Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dpf iptali de yazilim da yapilabiliyor. Guc olarak 200 hp cok zor degil ama uzerindeki ecu o kadar da mukemmel oldugu soylenemez. Video icin google a booster performance forester diye yazarsan once sonra videosunu da izleyebilirsin
    Cevabın için teşekkürler hemen izliyorum,
    edit: izledim sanırım kısık ayarda bir yazılım var araçta.Gidişi bana çok agresif gibi gelmedi .

  4. #4
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subarularin dpf si biraz hassas oldugundan dpf varken cok fazla acma imkani olmuyor malesef. Dpf iptali sonrasinda dumanli yapilabilir ancak

  5. #5
    Hakan_Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki motor içine girmeden turbo+intercooler+ enjektör olarak değişikliğe gitsek aktarmada problem çekermiyiz? ***** aracın şanzımanı baya kemikli,baskı balata işine de girmemiz gerekir mi?

  6. #6
    Hakan_Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizelci arkadaşlar nerelerdesiniz?

  7. #7
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 cok utopik,duzgun bir yazilimla +20hp lerde bir rakam ile basinda agrimaz,cebinde...

  8. #8
    Hakan_Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler cevabınız için , sanırım boxer dizel yeni bir sistem olduğu için detaylı ilgilenen kimse yok benim aklımda daha yuksek güçlere ulaşmak vardı aslında erh nickli arkadaşımız ecu nun çok kaliteli olmadığını yazmış. +20 HP az değil ama biraz daha güç elde etmek istiyorum açıkçası. yazılım + dpf iptali + downpipe +cooleri büyütmek veya öne alma gibi işlemlerin getirisi fayda/maliyet hesabına değer mi diye düşüncelerdeyim

  9. #9
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel bir aractan %35 guc artısı imkansız değildir dpf iptali eksoz vs gibi uygulamalarla biraz hard bir yazılım bu gucu cıkarır. en temizi dpf sıkıntısı cıkarmayacak bir yazılımla kullanmaktır. fakat istedikten sonra bahsettiginiz seylerde yapılabilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •