User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: düşük devirler çok baygın

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    düşük devirler çok baygın

    merhaba arkadaşlar sorunum 3 silindir 3000 cc 72 hp turbo intercooler traktörüm var biraz garip oldu ama hep taksi türevi araçlar var maximum 2200 çeviriyo bu motor 1600 devire kadar motorun aşırı baygın gaza geç cevap veriyor maximum devire çıkıp vites büyültüyorum vites arası bin devir turbo devreye girmeden motor bayılıyor tekrar vitesi geri alıyorum turbomda wastegate yok switzer s100 turbo var motorda ne yapabilirim arkadaşlar turboyumu değiştirsem acaba

  2. #2
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha önceden böyle bir sorun varmıydı? Üzerinde zaten ahım şahım bir motor yok, turbo dolana kadar baygın gitmesi normal bence ama daha önce böyle değildiyse biryerlerde kaçak olabilir, turboda yada motorun içinde bir sıkıntı olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hep boyle turbo alt devirlerde dolsa daha iyi olmazmı zaten motorda fazla devir yok bu turbo denen meret benzinli arabada bile kullanabiliyorsa demekki en az iki uç bin devir verimli kullanılabiliyor ben turbodan sadece 600 devir yararlanıyorum çok az acaba westagate ki erken dolan bi turbo veya daha küçük bir turboyu bunun ustune montalasam veya daha farklı birşeyler yardım lütfen

  4. #4
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    traktörün marka ve modeli nedir, kaç gazda turbo devreye girmeye başlıyor?
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  5. #5
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Traktorun marka ve modeli nedir? Belki yazilim yapilabilir.

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    same tiger75 model bu ama yazılım felak yok bunda tamamen mekanik ayarlamalı motor turboda wastegate yok gaz pedalı direk pompaya çıbıkla bağlı yani elektronik bi motor değil turbo 1600 de devreye giriyor 1600 çıksın diye dua ediyorum bazen motorun son deride 2200 gibi bişey

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun model numarası:sdf 100.3 wti tier3 bu motor 40 beygirden 88 beygir aralığında kullanıyor fabrika motorun her pistonun da ayrı yakıt pompası var regüleli

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üzerindeki turbo nedir bilmiyorum ama daha ufak bisey takabilirsen, "teori olarak" istedigini alirsin gibi geliyor.
    Batuhan M. Ince

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    garret gt1241 turbo bu turbo nun ekzos girişi benimkiyle aynı westgate li. bu turbo nasıl bide motorun ekzoz gazı ölculebiliyomu ne kadar basınç veriyo kaç devirde hangi turbonun çalışacağı filan belirleyebiliyormuyuz bu turboyu 1.4 90 hp dizel araçlara takılıyor benim motor 3.0 cc 72 hp nasıl olur acaba

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açık filtre ve ekstra bir sustrucu iş görmez mi ?
    ...

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtreyi söktüm öyle gidiyorum bişey fark etmedi zaten bizim filtreler kocaman öyle sıkmıyo motoru pek

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "kaç devirde hangi turbonun çalışacağı filan belirleyebiliyormuyuz " derken , umarim biturbo gibi bisey düsünmüyorsundur?


    3lt motor ama 2200 de kesiliyor , 1.4 90 ps turbosu tahmini 4500 e kadar rahat hava basmasi lazim,

    tahminim olur gibi ama genede arastirmak lazim.
    Batuhan M. Ince

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düşük devirlerde yakıt arttırmak için mekanik pompada LDA ( turbodan gelen basınca göre yakıt arttıran sistem) ayarlarıyla artabilir.içinde yaya bağlı bir diyafram ve ön yayın ön gergisini ayarlayan bir cırcır vardır.yumuşak yay ve cırcırla oynayarak yakıt ,performans artar..
    Bu işlemlerin ehil bir pompacı tarafından yapılması şarttır

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •