sıkıştırması yükse karaçlarda oem buji kullanmak zarar verirmi acaba arastırdım karmasık cewaplar war bujı ıslatıp değiştirip tüketmekden egzantirik parası harcadık latifesi bir yana

Birde şöyle bir olaydan bahsediliyor. İridyum, Platinyum,Ultrasonic tarzı performans bujileri Ateşlemeyi arttırmak uğruna çok fazla akım çekerek sigorta ve bobine zarar veriyor deniliyor. ve iridium ateşlemesi biraz daha kuvvetli fakat normal kullanılan bujilere göre çok aşırı zengin formda çalışmayı sevmeyen bir karakteri var hatta cold startta boğulduğu zaman (ayar sırasında mesala) tekliyerek çalışmalar yapar.temiz bir ayar yapıldıktan sonra tercih edilmesi lazım da deniliyor fakat dısarıdan bakılınca sankı bkr7eıx mesela kesınlıkle olmaz olmaz havası veriyor bizlere peki

bobınler bru kalem kırmızı tfsi lerde jkullanılanlardan sıkıstırma 13 bu ölcü setup lara göre iridium sartmıdır tek farkı ömürmüdür performans artı eksi ne gibi değişkendir fikirlerinizi alabilirmiyim sozun sonunda

oem'mı ngk'mi




not:tecrübeli arkadaslardan farklı yorumlarda konularda mevcut

http://www.techturkey.com/forum/kars...nyum-buji.html

http://www.techturkey.com/forum/gene...8egv-buji.html

konu konular yıgılma bile olmus hatta umarım sonuc cıkarırız...