User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Hava filtre ve kabını çıkarmak yakıtı fakirleştirir mi?

  1. #1
    delmanicomio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Hava filtre ve kabını çıkarmak yakıtı fakirleştirir mi?

    Başlıkta da dediğim gibi karbüratör üzerindeki hava filtre ve kabını söksem karışım fakirleşir mi ?

    Hava filtresi havayı çok az geçiriyor, bu yüzden de yakıtım zenginleşip çok yakıyorum, benim teorim bu

    Hava kabını sökünce daha çok hava girip motor daha iyi hava alacak, daha çok hava gelip yakıtım fakirleşecek yada zenginden normale dönecek

    Doğru muyum ?

  2. #2
    Slipshod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    09
    Mesaj
    636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğini daha önce denemiştim. aracın lpgli mi bilmiyorum ben lpgde denedim gaz filtreli ayar halinde merak ettim hava filtresinin üst kapağını söktüm yani tamamen açık boğaz oldu filtre ortadan kalktı ses harikaydı ama çekiş bana düştü gibi gelmişti. belki o şekilde ayar yapılsa çekiş düzelirdi ama hava yakıt karışımını ayarlamak için tahminim gazı açmak gerekir ve fazla yakardı. bu arada benim karbüratör tek boğaz olduğu için direk karbüratör delinip gaz ordan verilmiş durumda. senin boğazın üstünde mikser varsa aracın stop eder yüksek ihtimalle. çıkan sesle hevesimi alıp bikaç tur attıktan sonra kapağı takmıştım gene

  3. #3
    delmanicomio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim karbüratör çift boğaz ve delinmiş durumda üstten besleme falan değil

    çok araştırdım bu konuyu en iyisi filtre takılı gezmek

  4. #4
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın aşırı yakmaya başlar..
    E30 - 3.18is supercharged...

  5. #5
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski nesil lpg sistemini söküp blos a geçiş yapmadıkça çok sorun yaşarsın.İllaki lpg diyorsan blos sana şart geç blos a rahat et hem aracın daha ekonomik olur hemde daha performanslı.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  6. #6
    Slipshod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    09
    Mesaj
    636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski nesil lpg sistemini söküp blos a geçiş yapmadıkça çok sorun yaşarsın.İllaki lpg diyorsan blos sana şart geç blos a rahat et hem aracın daha ekonomik olur hemde daha performanslı.
    aynen. eski sistem lpgde en verimli sistem blos. niyetim var ama memnun olduğum bi sistemi oturtmuşken kurcalamıyım diye ellemiyorum.

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karburator sistemi vakuma dayali calistigindan filtre kabi cikip vakum artsa bile orantisal olarak giren yakit artacaktir.. karisim orani degismez bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •