User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: TU5JP4 vs. EW10J4

  1. #1
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    TU5JP4 vs. EW10J4

    Arkadaslar konuyu sesli düsünüyormus gibi degerlendirin. Özellikle ew serisi motorlarla ugrasmis arkaslar yardimci olabilirlerse sevinirim

    Gecen hafta kaportasi az masrafli, motoru kol cikartmis 2002 model 206 gti aldim.

    Motorun durumu 1. Göz kol cikartmis blok kullanilamaz durumda, krank 1. Göz kol biraz sarmis kurtarilabilir digerleri ii durumda , kapak 1. Göz hasarli digerleri saglam kurtarilabilir durumda motordan da birkac para eden malzeme sökülmüs veya kaybolmus ( gaz kelebegi , enjektörler , egr valve, akslar, bobin)

    Kaportaci ustam ile anlastik turbo şahin i var ben ona beyin yapicam oda arabayi ayaga dikicek ordan bi sorunumuz yok ama motorla ilgili daha karar veremedim.

    Simdi esimin arabasi var bu benim eglencelik binecegim arabam olcak hedef min 300hp turbo olucak satmalik vs. Herhangi bi sorunum yok haftada bir iki gün ve roll icin hazirliyacam genelliklede ici sökük olucak ( zaten gti arabasina o agir koltuklari koyanlari anlamis degilim )

    Aldigim fiyatlar su sekilde ew serisi

    Cikma faturali blok 1000 - 2000 arasi
    Cikma kapak 1000
    Cikma ciplak motor 3000 - 5000 arasi
    Cikma krank 900

    Tu icin
    Blok 750
    Kapak 600
    Motor 2500 - 3500
    Krank 500
    Sanziman 500

    Simdi ew ile devam etsem oem parcalar pahali yarin basima bisi gelse bi ton masraf egzost manifoldu arkada oldugu icin montaj ve iscilik zor sikinti cikartma ihtimali yüksek aluminyum blok oldugu icin biraz narin ve motor icinde yag jeti yok buda turbo icin önemli bi detay hacminin 2000 olmasi ve sanzimaninin be serisi olmasi haricinde bi avantaji yok gibi

    Tu daha önceden bildigim motor ( 6 yil turbo saxoya bindim ) parcalari ucuz ve bol blok pik closed deck ayriyetten oil squirter da mevcut hacim olarak biraz yetersiz olsada tr de ve dünyada 400 , 500 hp lik birsürü örnegi var sanziman zayif ama cözümü kolay

    Anliyacaginiz suan gönlüm gti olsun 2000 motora bineyim die ısrar ederken mantigim tu serisi motordan yana benzer bi durumda olsaniz siz ne yapardiniz veya beni ew serisine yönlendirebilecek benim bilmedigim büyük bi üstünlügü varmıdır?

    Son olarak aramizda daha önce 2000 motor yerine 1600 motor swap yapip ruhsata islettirebilen varmidir?

  2. #2
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EW devam
    Sanildiginin aksine cok daha saglam
    Hem sanziman hem blok
    Ben stok gomlek devam ediyorum +30000km oldu turbolu
    Her cesit turboyu da gordu.
    Yag pompasi belirli bir devir ve guc uzerinde biraz narin ama cozumu var.
    Listeden krankin fiyati biraz yuksek geldi, digerlerini bilemeyecegim.
    Kranki ucuz almak icin ufak bir trick var
    Sanziman gani gani ve ucuz zaten
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  3. #3
    106arts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapak ve krank var elimde almadıysan eğer

  4. #4
    cMg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EW kullanın bence, ben sıfır dolu blok ile dolu kapağı 3800 civarına aldım,
    GEC13 GTİ

  5. #5
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıfır derken bildiğimiz sıfır sandık motor mu faturalı ? Valla süper fiyatmış.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #6
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cMg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EW kullanın bence, ben sıfır dolu blok ile dolu kapağı 3800 civarına aldım,
    nerden aldınız o fiyata ???

  7. #7
    cMg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıfır derken bildiğimiz sıfır sandık motor mu faturalı ? Valla süper fiyatmış.
    Aynen abi, Emme manifoldu ve egzoz manifoldu yoktu üstünde geriye kalan sıfır..
    GEC13 GTİ

  8. #8
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nerden aldığınızı pm olarak bekliyorum
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  9. #9
    cMg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slowmotion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nerden aldığınızı pm olarak bekliyorum
    gönderdim, wrcsinan abi sizinde posta kutunuz dolmuş.
    GEC13 GTİ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •