User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Scirocco @ Istanbul Park - 11 Mayıs 2014 K ve L Seansları

  1. #1
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Scirocco @ Istanbul Park - 11 Mayıs 2014 K ve L Seansları

    11 Mayıs videolarını youtube'a ekledim.

    Scirocco Bonus Video :
    Pist aktivitesi sırasında çekilmiş dış çekim videolar. Scirocco, Octavia RS ve Mini Cooper JCW ile birlikte start finish düzlüğündeki yürüyüşümüz ve ilk viraja girişimiz de mevcut

    BORKED

    Scirocco @ istanbul park Bonus Video - 11.5.2014 - 34 ZH 6934 - YouTube

    2:36.91 - En Hızlı Tur :
    ozans GF8'i takip etmeye çalışırken helen en hızlı tur, 2:36.91. Harry's Lap Timer Pro ile kaydedildi.

    BORKED

    Scirocco 1.4 TSI @ istanbul park 2:36.91 (11.5.2014) - 34 ZH 6934 - YouTube

    K Seansı - 11 Mayıs :
    Pistin ıslak, lastiklerin de zayıf olması nedeniyle birçok kez çizgi hataları mevcut. Islak bölümlerde yaşadığım tereddütler çok vakit kaybettirdi. Octavia RS ve Cooper JCW ile de güzel turlar attık.

    BORKED

    Scirocco @ istanbul park - 11.5.2014 - K Seansı - 5 Tur - 34 ZH 6934 - YouTube


    L Seansı - 11 Mayıs :
    Güne yarım depo ile başlayınca 2. seans 4. tur sonrasında benzinin bitmek üzere olduğunu farkettim Hemen akabinde virajlarda araba kesiklik yapmaya başlayınca 1 soğutma turu atıp erken girdim. 3 tam turda önce Mini Cooper S Countryman ve sonrasında ozans Impreza Turbo GF8 ile keyifli turlarımız oldu.

    BORKED

    Scirocco @ istanbul park - 11.5.2014 - L Seansı - 3 Tur - 34 ZH 6934 - YouTube

    Gün Sonu :

    2 seans sonrasında frenler uğuldamaya başladı. EBC diskler ile 1000km yol sonrası ilk pist katılımımdı. Ferodo DS2500 balataların da yarı ömrü gitmiş. Vakit bulup frenle ilgilendiğimde disk mi balata mı su koyverdi anlayacağım ama tahminim EBC'lerden yana.

    Mini JCW'yi takip ederken bir ara pistin kirli bölümünden taş ve lastik parçaları fıralattı. Yıkama sonrası ortaya çıkan ön tamponun hali de pek iyi değil. 70-80 adet beyaz nokta mevcut. Sabah ufak rötüş yaptırdım ama içime sinmedi, bir ara ön tamponu boyatmak gerekecek.

    K seansı videosunun sonunda JCW'nin spini ve ucuz atlattığımız an olacaktı ama JCW sahibine seans sonrası verdiğim söz doğrultusunda videoyu önce ona göndereceğim, uygun görürse youtube'da yayınlayacağım

    Selamlar
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Keyifli geçmiş bence, K seansının videosunda JCW spini öncesi turda arkasında kalarak attığı tüm taşları mıknatıs gibi çekmişsiniz abi resmen, geçmiş olsun sonu ise heyecanlı olmuş ciddi anlamda. JCW sahibine de geçmiş olsun, arkasını kerb ucundaki çime kaptırmış gibi göründü açıdan dolayı..

  3. #3
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    xsara vts den 5 saniye iyi yaptığınıza göre araç 200 hp+ olmalı

  4. #4
    Velter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende onu soracaktım araçta neler var?

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

  6. #6
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çekimler güzel olmuş
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  7. #7
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wrcsinan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    xsara vts den 5 saniye iyi yaptığınıza göre araç 200 hp+ olmalı
    Alıntı Velter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende onu soracaktım araçta neler var?
    http://www.techturkey.com/forum/otom...zh-6934-a.html

    yukarıdaki konuda belirtilenler üzerine değişen egzos sistemi. şu anda supersprint DP, 63mm orta boru ve HKS'nin 1.4 TSI'lar için geliştirdiği özel son susturucu ( çift tüplü) var. İskender usta yaptı, alt devirlerde sıfır uğultu çok hafif hırıltı var, yük altında çok kaliteli sesi var.

    KU36'lar ve daha konsantre bir sürüşle arabanın 2:33 seviyesini yakalayabileceğini düşünüyorum. Xsara bir sonraki organizasyona hazır olmazsa Scirocco ile transponderlı bir deneme planım var
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  8. #8
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz daha agresif kullanimla gayet dusundugunuz sureler gelir, elinize kesenize saglik

  9. #9
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keyifle izledim, ellerinize sağlık

  10. #10
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz daha agresif kullanimla gayet dusundugunuz sureler gelir, elinize kesenize saglik
    eyvallah. ıslak pistin yaşatabileceği problem ve kasım ayında xsara ile katıldığım son organizasyonda attığım spin nedeniyle tam anlamıyla asılamadım. katılımcı sayısının düşük olması ve pistin de boş olması avantajına rağmen yeterince konsantre de olamadım. artık önümüzdeki maçlara bakacağız

    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keyifle izledim, ellerinize sağlık
    eyvallah. senin turlar kadar sıkı olmadı ama nasip bir dahakine inşallah
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  11. #11

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistin sakin olması iyiymiş aslında biraz daha agresif kullanım ve düzgün çizgi ile güzel süreler yapma imkanı varmış.geç ve sert fren seviyosunuz sanırım ebc yanlış seçim,ds2500de yetersiz kalır kullanım tarzınıza.daha competition bi balata lazım size.ferodo'nun ds1.1 gibi tam modeliğni hatırlamıyorum şuan yada bulabilirseniz pagid rs29 gibi bi balata çok iyi iş yapar orda.
    INFINITE PERFORMANCE

  12. #12
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pistin sakin olması iyiymiş aslında biraz daha agresif kullanım ve düzgün çizgi ile güzel süreler yapma imkanı varmış.geç ve sert fren seviyosunuz sanırım ebc yanlış seçim,ds2500de yetersiz kalır kullanım tarzınıza.daha competition bi balata lazım size.ferodo'nun ds1.1 gibi tam modeliğni hatırlamıyorum şuan yada bulabilirseniz pagid rs29 gibi bi balata çok iyi iş yapar orda.
    yorumlar için teşekkürler. bundan önceki 2 organizasyonda ilk tur gazlamıyordum, 11 mayıs ilk seansta octavia rs ve gp ile birlikte yürüyünce 7 tur tam gaz ve sert frenaj hem diskleri hem de lastikleri epey zorladı.
    fotoda disklerin hali gözüküyor



    diskleri haftaya standart sıfır diskler ile değiştireceğim, balata olarak 1 takım daha sıfır ds2500 var, şimdilik bunları kullanacağım. bir sonraki organizasyona xsara hazır olmazsa scirocco ile çıkmayı ama 3 tur sonrası mutlaka 1 tur soğutma atmayı düşünüyorum

    ilk seans gp'yi takip ederken gp'nin spini sonrası kazaya ramak kaldığından ve 8'de xsara ile spin tecrübesi nedeniyle özellikle 8. virajı genelde yavaş döndüm. genelde vites geçişlerinde de çok haşin olmamaya çalışıyorum, daha agresif sürüşü xsara'ya saklıyorum.

    Scirocco 1.4 TSI @ istanbul park 2:36.91 (11.5.2014) - 34 ZH 6934 - YouTube

    en hızlı turu izleyip çizgi konusunda daha net yorum paylaşırsan sevinirim.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  13. #13

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hepkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorumlar için teşekkürler. bundan önceki 2 organizasyonda ilk tur gazlamıyordum, 11 mayıs ilk seansta octavia rs ve gp ile birlikte yürüyünce 7 tur tam gaz ve sert frenaj hem diskleri hem de lastikleri epey zorladı.
    fotoda disklerin hali gözüküyor



    diskleri haftaya standart sıfır diskler ile değiştireceğim, balata olarak 1 takım daha sıfır ds2500 var, şimdilik bunları kullanacağım. bir sonraki organizasyona xsara hazır olmazsa scirocco ile çıkmayı ama 3 tur sonrası mutlaka 1 tur soğutma atmayı düşünüyorum

    ilk seans gp'yi takip ederken gp'nin spini sonrası kazaya ramak kaldığından ve 8'de xsara ile spin tecrübesi nedeniyle özellikle 8. virajı genelde yavaş döndüm. genelde vites geçişlerinde de çok haşin olmamaya çalışıyorum, daha agresif sürüşü xsara'ya saklıyorum.

    Scirocco 1.4 TSI @ istanbul park 2:36.91 (11.5.2014) - 34 ZH 6934 - YouTube

    en hızlı turu izleyip çizgi konusunda daha net yorum paylaşırsan sevinirim.
    Diskler yanmış resmen.tavsiyem ön tamponun altından kaliperlere doğru bi boru çekip önden giren havayı frenlere verin direk,soğutmada epey faydası olucaktır.çokta kolay bi işlem.bende ilk tur gazlamıyorum pitten çıkınca ama millet sanki yarış başlamış gibi tam gaz çıkıyo dediğiniz gibi hem çok soft vites takıyosunuz hemde 8i epey bi yavaş döndüğünüz için virajı tek bi sabit direksiyon hareketiyle değilde her dönüşte ayrı hareketlerle geçmişsiniz.Ordan baya zaman kazanabilirsiniz.9. Virajıda mesela biraz daha dıştan girip daha hızlı kesebilirmişsiniz curb'ü.biraz daha agresif kullanım lazım scirocco içinde.o zaman gf8 ile başabaş çekişme olurmuş gibi sanki
    INFINITE PERFORMANCE

  14. #14
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vıraj numaralarını hatırlamıyorum ama genel yorum yapayım;
    Ya erken yada gec gırıyorsunuz.
    Cızgınız her defasında degısıyor,sanırım tam konsantre degılsın.
    Frene daha erken oturursan,cızgın daha stabıl kalır.
    Kerblerı dogru kullanmak gerek,erken degmek aracı zıplatır,gec degmek cızgıyı bozar. Ve ılla her vırajda degmek zorunda degılsın
    8 ın son kombınesınde cok erken dısarı cıkıyorsun.
    Vıteslerı boyle atman cok ıyı cunku hızlı degısım balataya gereksız yuk bındırır ve senkromeclerı zorlar.
    Zamanla dogruyu net bulacagından emınım yanı pıst ustunde ne kadar cok zaman gecırırsen okadar ıyı olursun...

  15. #15

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buda Scirocco önümüzdeyken döndüğümüz turlar.Çizgi konusunda kendi aracını görme bakımından yardımcı olabilir Kemal abi..

    BORKED

    11.05.2014 İstanbul Park Octavia RS vs Stage 2 Scirocco - YouTube

  16. #16
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vıraj numaralarını hatırlamıyorum ama genel yorum yapayım;
    Ya erken yada gec gırıyorsunuz.
    Cızgınız her defasında degısıyor,sanırım tam konsantre degılsın.
    Frene daha erken oturursan,cızgın daha stabıl kalır.
    Kerblerı dogru kullanmak gerek,erken degmek aracı zıplatır,gec degmek cızgıyı bozar. Ve ılla her vırajda degmek zorunda degılsın
    8 ın son kombınesınde cok erken dısarı cıkıyorsun.
    Vıteslerı boyle atman cok ıyı cunku hızlı degısım balataya gereksız yuk bındırır ve senkromeclerı zorlar.
    Zamanla dogruyu net bulacagından emınım yanı pıst ustunde ne kadar cok zaman gecırırsen okadar ıyı olursun...
    11 mayıs'da çok konsantre olmadığım doğrudur. kerblerle özel bir bağım yok ama 11 Mayıs'da birçok kez erken kesip gereksiz süre kaybettiğim doğrudur 8'i geliştirmem gerekiyor, farkındayım. yorumlar için teşekkürler. gp ile attığınız turlardan video paylaşırsanız sevinirim.

    Alıntı Octavia RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buda Scirocco önümüzdeyken döndüğümüz turlar.Çizgi konusunda kendi aracını görme bakımından yardımcı olabilir Kemal abi..
    merhaba Kerem, video için teşekkürler. ilk tur fena değil gibi ama 2. turda 7'de güzel dışarı çıktım ve 1. viraja kadar da arkanızda kaldım
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  17. #17
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Kerem'in eklediği videoda, Octi 8 ve 9. virajlarda daha iyi bir çizgi yakalamış abi senle kıyaslayınca

    Deneye yanıla daha da gelişecektir süreler

  18. #18
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GP nın cekımı var,yuklıyecek bırını bulmam gerek yıne
    Mesela bugun Korfezde Track Day vardı,Gp ıle 51,8 yaptım,onden cekıs rekorunu gelıstırdım vs ama kamerada hafıza kartı yoktu ve benım ıcın cok kotu oldu...

  19. #19
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kerem'in eklediği videoda, Octi 8 ve 9. virajlarda daha iyi bir çizgi yakalamış abi senle kıyaslayınca

    Deneye yanıla daha da gelişecektir süreler
    octavia ile gittiklerimiz k seansı ilk turlar. k seansında daha iyi süreler JCW arkasında geldi. en iyi tur ise L seansında GF8 arkasında geldi. 8'deki tereddüt ve 9da ds3 olmasa daha iyi olabilirmiş ;

    Scirocco 1.4 TSI @ istanbul park 2:36.91 (11.5.2014) - 34 ZH 6934 - YouTube

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GP nın cekımı var,yuklıyecek bırını bulmam gerek yıne
    Mesela bugun Korfezde Track Day vardı,Gp ıle 51,8 yaptım,onden cekıs rekorunu gelıstırdım vs ama kamerada hafıza kartı yoktu ve benım ıcın cok kotu oldu...
    yüklerseniz çizgiyi geliştirmek açısından mutlaka faydası olacaktır.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •