User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Type R Dip basma formulu

  1. #1
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Type R Dip basma formulu

    Arkadaslar gecen hafta BVP Type R ı aldım cok sukur , YTP 106ya veda ettik. Ufak bir sorunum var cozumunu bulamadı m. Aracımda onlerde custom coilover var arac su an dip basık ama akslarda sıkıntı olmus dil basık olması sebebi ile . Su an 80-120 arası dip gaz yaptıgımda titreme oluyor ya i akslar (muhtemelen sag aks) gitmis ve degisecek.

    Aracı 2 cm kadar kaldırınca sorun kalmıyormus titreme vs yok . Şimdi yeni aks takıp dip kullanırken tekrar aksları kısa zamanda bozmayalım . Dip basık type r kullanan bicok arkadasımız var bu işin formulu nedir ?
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  2. #2
    Ferhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    TR.
    Mesaj
    1.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayrli olsun dostum Araban. Cemden önceki sahibiyim ben aracın. Bendeykende sorun olmuştu aksla alakali şoför tarafının aksi idi olmayacak bişe oldu yüksek hızlarda sekmeden dolayi çıkmıştı yerinden tavsiyem custom coilover da yüksek hızlarda dip şekilde kullanmamak yada kalite bi coilover la (sertlik yumuşaklık v.s ayarli) en dip sekildede gazlayabilmek

  3. #3
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin aracin akslarda problem vardi daha oncesindede arabaya bakan arkadaslar soylemisti
    Bence ilk once akslara bir cozum bul basiklikla alakasi yok
    Bu arada hayirli ugurlu olsun gule gule kullan
    .

  4. #4
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ferhat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayrli olsun dostum Araban. Cemden önceki sahibiyim ben aracın. Bendeykende sorun olmuştu aksla alakali şoför tarafının aksi idi olmayacak bişe oldu yüksek hızlarda sekmeden dolayi çıkmıştı yerinden tavsiyem custom coilover da yüksek hızlarda dip şekilde kullanmamak yada kalite bi coilover la (sertlik yumuşaklık v.s ayarli) en dip sekildede gazlayabilmek
    Valla korkumda o iyi bir coil ile custom degil , dip bassak akslarda sıkınTı olmazmı ikerleyen zamanlarda.

    Alıntı Tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin aracin akslarda problem vardi daha oncesindede arabaya bakan arkadaslar soylemisti
    Bence ilk once akslara bir cozum bul basiklikla alakasi yok
    Bu arada hayirli ugurlu olsun gule gule kullan
    Tesekkurler akslar her halukarda degisecek ama merak ettıgım su aksları degıstrdm ***** dunya para , dip basıkken yine bozarmı aksı ..
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  5. #5
    fatihGK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun aracınız , kendi aracımda XYZ coilover kullanıyordum geçmenizi tavsiye ederim hem istediğiniz basıklıkta geziyorsunuz ve kafanız rahat olur.

  6. #6
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coilover in aksi bozmicak diye bir kaidesi yok
    Cok basiklik ilaki on takima zarar verecektir
    Ben yuruyen araclarda fazla basma taraftari degilim
    Makul olculerde bir sorun cikacagini zannetmiyorum
    .

  7. #7
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatihGK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun aracınız , kendi aracımda XYZ coilover kullanıyordum geçmenizi tavsiye ederim hem istediğiniz basıklıkta geziyorsunuz ve kafanız rahat olur.
    Benim takıldıgım nokta su , aksların bozulmasının sebebi arabanın cok basık olması sebebi ile aksta fazla kasma olması degılmı . Bunda cutom coil veya xyz olmasının ne farkı olabilir ? Sertlik ayarı ve esneme derseniz o dogru ama baska bir avantajı varmı acaba.

    Tesekkurler bu arada )
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •