User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Audi A3 1.8T Quatro 1999- 2003

  1. #1
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi A3 1.8T Quatro 1999- 2003

    Audi A3 1.8T Quatro
    Üretim Yılları : 1999–2003
    Motor : 1.8 20vT , 1,781*cc I4 turbo
    Motor Kodu : AJQ/APP/ARY/AUQ
    Motor Gücü : 180*PS (132*kW; 178*hp) @5500 , 235*N·m @1950–5000
    Akselerasyo : 0-100 : 7.5 s Son Sürat : 228*km/h

    Arkadaşlar S3 dışında A3 te AGU motor'a modifiye yapılabiliyor diye biliyorum fakat önden çekiş olduğu için sıcak bakmıyorum..
    Fakat ben yukarıdaki araba 4x4 olduğu için gerekli modifiye yapılabiliyorsa S3'e yakın bir performans çıkabilir diye düşünüyorum..

    Yukarıda yazdığım arabaya gerekli modifiye yapılabiliyormu..

    Yardımlarınız için teşekkürler...

  2. #2

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t quatro a3 ülkemizde az sayıda var. gerekli modifiyede kastınzı nedir ?

    çok üstü kapalı konuşuyosunuz cidden
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  3. #3
    Met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    KARŞIYAKA
    Mesaj
    7.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s3 ün haldex sistemi ne derece basarılı

    tt 225 liklerdeki sistemle aynımıdır bu 4 ceker ?

  4. #4
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Detaylı yazmasığım için özür dilerim.. Ortalama 320 - 360 bhp benim için yeterli..

  5. #5
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ornegi var ankarada

  6. #6
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ornegi var ankarada
    hangi araç ? sarı olanımı diyorsun

  7. #7
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A3 1.8tq 4 kapı olarak bizdede var
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  8. #8
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    a3deki quattro sistemi haldex yani 4x4 demek biraz yanlış olur
    Arka teker sadece ön çekişi kaybedince belli bi miktarda giriyo
    Hee haldex controler var 50/50 yapılır ancak bu seferde aktarma kaybı yüzünden güç çok düşüyo
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  9. #9
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a3deki quattro sistemi haldex yani 4x4 demek biraz yanlış olur
    Arka teker sadece ön çekişi kaybedince belli bi miktarda giriyo
    Hee haldex controler var 50/50 yapılır ancak bu seferde aktarma kaybı yüzünden güç çok düşüyo
    4x4 ler gibi eglendirmez mi peki

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önçeker olan versiyonlar daha hafif ve LSD (kilitli diferansiyel) olduğundan hedeflenen güçlerde tercih edilebilir duruyor. aynı motor modifiyesine sahip S3 ten daha performanslı olacaktır.

    İstenilen güce ulaşmak içinde uygun manifold + büyük turbo + 3 inç downpipe + yazılım + büyük enjektör reçetesi var..

    seçenekler için aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz:

    atpturbo

  11. #11
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4x4 ler gibi eglendirmez mi peki
    Sanmıyorum çünkü haldex controler ile 50/50 olmuş arabaya bindim resmen güç %30 yok
    Zaten s3e yazılım vs 300 hp civarı bile patinaj çekmiyor yerinden kıpırdamadan ok gibi gidiyor
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  12. #12
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Audi tt quatro s3 le ayni yuruyene sahip aero dinamik olarak daha daha iti biraz faha hafif ama kaput ici dar bu biraz dez avantaj

  13. #13
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rs Cosworth lar devamlı 4x4 ve kilitli Dif. Ön %34 Arka %66 ve ben 14 yıl boyunca hiç bir sorun yaşamadım... Buna karşılık Quatro sistemi sadece önden çekiş ve gerektiğinde 4x4 oluyorsa ve arada bir arıza çıkarıyorsa herkes nasıl ve nesini beğeniyor anlamadım...Rs Cosworthlar ile aynı keyfi alırım diye düşünmüştüm yoksa yanılıyormuyum..

  14. #14
    AlpEren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shkodra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rs Cosworth lar devamlı 4x4 ve kilitli Dif. Ön %34 Arka %66 ve ben 14 yıl boyunca hiç bir sorun yaşamadım... Buna karşılık Quatro sistemi sadece önden çekiş ve gerektiğinde 4x4 oluyorsa ve arada bir arıza çıkarıyorsa herkes nasıl ve nesini beğeniyor anlamadım...Rs Cosworthlar ile aynı keyfi alırım diye düşünmüştüm yoksa yanılıyormuyum..
    Metin amca imkan varsa evo yada sti bak..

  15. #15
    ceratoniaorg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Antalya/Kıbrıs
    Mesaj
    862
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Metin amca sen rs cosworth al
    "Hayatta çok az şey iyi bir önden motorlu ve arkadan itişli otomobili kullanmak kadar eğlencelidir."

    antverse.com

  16. #16

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    metin amca quatronun amacı 4x4 olması degil arabayı stabil şekilde virajlarda götü dagıtmadan döndürmesi veya arabayı kaydırmamak yani bi nevi güvenlik önlemi olarak düşünebiliriz. yukarda da yazmışlar araç normal seyir halinde önden çeker ama önden kopma durumunda arka tekerlerde devreye girip 4x4 şeklinde araba kendini daha rahat toparlıyo. yani quatro seni cosworth kadar eğlendirmez işin özü
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  17. #17
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A4 1.8t quattro o zaman cozum
    Torsen oldugu icin 4x4 sistemi size daha uygun
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  18. #18
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Audi A3 veya S3 bu kasayı seviyorum kaliteli duruyor.. Fakat önden çekişli arabaları sevmiyorum..Mesela A3 1.8T arkadan itiş olsa hiç durmam yaklaşık 18.00 ile 22.00 arası fiyat ile her bakımdan çok ideal bir araba.. Bu yüzden kendime uygun bir araba bulamazsam son kararım A3 1.8T quatro olacak..

    Tekrar soruyorum bu Kodu : AJQ / APP / ARY / AUQ olan motorları sadece Hava Filtresi + Turbo + Egzost + Enjektör ve Yazılım ile ne kadar güç elde edebiliyoruz..

  19. #19

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shkodra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Audi A3 veya S3 bu kasayı seviyorum kaliteli duruyor.. Fakat önden çekişli arabaları sevmiyorum..Mesela A3 1.8T arkadan itiş olsa hiç durmam yaklaşık 18.00 ile 22.00 arası fiyat ile her bakımdan çok ideal bir araba.. Bu yüzden kendime uygun bir araba bulamazsam son kararım A3 1.8T quatro olacak..

    Tekrar soruyorum bu Kodu : AJQ / APP / ARY / AUQ olan motorları sadece Hava Filtresi + Turbo + Egzost + Enjektör ve Yazılım ile ne kadar güç elde edebiliyoruz..
    260~ civarı. tabi turboya bağlı bu birazda. utku abi yapmıştı kırmızı olan a3. BA typerla videoları mevcut.

    edit: ahanda

    http://www.youtube.com/watch?v=d7qykp2XVUA
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •