Eğer konsept değilse, güzel tasarım olmuş. Kadran hariç konsol tasarımına zaten diyecek bir şey yok. İlk defa bi vw hoşuma gitti, golf7R'dan sonra.
Real Cars, Real Roads.
boş-lineları görmek lazım. bu oyuncaklar olmadan
ayrıca golfer 100 lerde gezerken heralde buda 1.6tdi dsg highline falan 130-140 ları rahat zorlar
edit: jantları bir audi jantının aynısıda cıkaramadm a8 di galiba
1881 - 193∞
aynen boş lineları merak ettim ne kadar çıplak durucak acaba.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Motor seçenekleri mükemmel olmuş
Alıntıdır
Volkswagen yeni Passat ve Passat Variant'ın resimlerini resmi olarak yayınladı. Henüz resmi basın bülteni yayınlanmamış olsa da, araçla ilgili detayların pek çoğu şimdiden biliniyor.
Kozmetik değişikliklerinin ve eklenen donanımların dışında aracın temelini oluşturan şasi de yenilenmiş. Yeni şasi güçlendirilmiş çelik ve alüminyumun sıcak preslenmesi ile üretilmiş. Yeni şasinin ve 9kg hafifleyen yeni MacPherson ön süspansiyon ve bağımsız arka süspansiyon sisteminin sayesinde selefine göre 85 kilograma varan ağırlık tasarrufu sağlanmış.
Yenilenen şasinin yanı sıra yenilenen motor gamı geniş bir benzinli ve dizel motor seçeneği sunuyor. Benzinli cephesinde: 1.4 TSI 125 PS ve 150 PS (aktif silindir yönetimli) , 1.8 TSI 180 PS, 2.0 TSI 220 PS ve 280 PS gücünde seçenekler mevcut. Dizel motor gamında ise 1.6 TDI 120 PS, 2.0 TDI 150 PS, 190 PS ve 240 PS olmak üzere 4 farklı seçenek mevcut.
Yerini aldığı modele göre 2 milimetre daha kısa olmasına karşın, ön tekerleklerin 29 milimetre öne taşınması ve arka tekerleklerin 17 milimetre geriye konumlandırılması ile birlikte aracın aks aralığı 2,79 metreye çıkmış. Ayrıca 14 milimetre daha alçak ve 12 milimetre daha geniş olan araç, sedan versiyonda 21 litre daha fazla bagaj hacmi sunarak 586 litre toplam bagaj hacmine ulaşırken, bu rakam Variant versiyonda 47 litre artışla 650 litreye ulaşmış.
Ağırlık tasarrufunun yanı sıra, daha verimli motor seçenekleri içeren yeni Passat, önceki nesile göre %20'ye kadar daha ekonomik olabiliyor. Ayrıca aracın birde 211 PS gücünde plug-in hibrit versiyonu da bulunacak. Bu seçenek hibrit modunda 966 kilometre menzil sunarken, sadece elektrik destekli sürüş menzili ise 50 kilometre olacak.
2015 model yılında satışa sunulacak aracın listesinde, uzun farların karşıdan gelen araca vurmasını engelleyen dinamik aydınlatma yardımcılı LED farlar, yeni nesil Audi TT'den alınan 12.3'' dijital gösterge paneli, head-up display gibi seçeneklerin yanı sıra, romörk asistanı, sıkışık trafik asistanı, şerit takip asistanı, arka trafik uyarısı, acil şehir fren sistemi, park asistanı gibi yardımcı sistemler uzun opsiyon listesinin sadece bir kısmı.
Temmuzun 10'undan itibaren ön siparişleri başlayacak olan yeni Passat'ın baz versiyonlarının Almanya fiyatı sedan için 25,875 Euro, Variant için ise 25,950 Euro olarak belirlenmiş.
O kadran-ekranı tüm linelarda standart sunacaklarsa baya çekici olur
kaput konumlandırması f30 kasa bmw gibi duruyo.o gözle baktıgımda ön taraf biraz daha sportif ve agrasifken passat ağırlığı da yansıtıyo.ben açıkcası beğendim.
Arka stopların ledli olması da zaten beklenen birşeydi pek bi değişiklik yok ince bir makyaj olmuş arkada..
kokpite gelecek olursak o hava ızgarasının komple aynı şekilde uzayıp gitmesi bence pek hoş olmamış.şahsi görüşüm diğer fotoğraflarda, video da detaylı bakınca biraz enteresan kaçmış sanki![]()
#NeMutluTÜRKÜMDiyene!
B5 ve b5.5 tan sonra kasa artık dikkatimi çekmiyor ama 2.0 TDI 240 hp çook iyi bi değer bence. Yazılımla felan bildiğin 300 hp ye yaklaşacak. Efsane cidden..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)