arkadaşlar yukarıdada dediğim gibi ıntercoolersız dızele blow of takan varmı daha once takılıyorsa nasıl oluyor bu iş
arkadaşlar yukarıdada dediğim gibi ıntercoolersız dızele blow of takan varmı daha once takılıyorsa nasıl oluyor bu iş
Mustafa Kemal Atatürk
turbo ile emme arasında uygun bir yere takmak lazım, vakumu sağlamak içinse vakum merkezinden vakum almak gerek. Dizelde blow off işi gerçekten sıktını, bizzat kendim kullandım ve belirli bir süre sonra söküp attım![]()
Hirdavatcilarda sari malzemeden hortum nipelleri var t seklinde olani var 2-3 tl ye satarlar, tornaciyla ugrasmaya gerek yok..
şimdi sanayiden geldim clionun turbo borusu motortun arkasnda kalıyor blow ofu takmak çok zahmetli ve tuzlu bir iş 400 tl gibi bir rakam çıkarıyo ustalar bende onun yerine intercooler taktırırım daha iyi
Mustafa Kemal Atatürk
herşeyden önce blow offun etrafı yağ oluyor, ne kadar dikkatli montaj olursa olsun yağlanıyor.
Vakum merkezinden ayrı bir vakum alındığı için çokta nadir olsa frende bi azlık hissettim.
Dizellerde basınç yüksek olduğu için, blow offun diyaframı yırtılıyor ve basınç kaçırıyosun.
Diyafram yırtılmasa bile yine basınç kaçırıyor, blowu söktüğümde araç sanki yazılım yapılmış gibi olmuştu![]()
gaz kelebeği yok. ayağını kaldırdığını nasıl anlayacak? tps tarzı bişey gerekiyor olmalı..
O zaman debriyajla gaza aynı anda bastığında çufçufçufçuf diye ötüyor yani? bi switch olmadan bowun selenoidini oynatamazsın. fazla basınca ihtiyaç olmadığını nasıl anlayıp geri itecek açılıp kapanan bir kelebek yokki.
her ne sebeple olursa olsun konu o değilde verim almak çok zor iş dizelde. her köşe bucak yağ attığı yetmez gibi defalarca yırtan gördüm. tabi malzeme kalitesi de etkili bu hususta.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)