User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: SAROCCO @ İstanbulpark İlk İst Park deneyimi Süre:2.38

  1. #1
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    SAROCCO @ İstanbulpark İlk İst Park deneyimi Süre:2.38

    Arkadaşlar ilk çıkışım gibi düşünebilirsiniz. GEçen sefer çıktığımda ilk tur sonunda turbo hortumum koptu ve bıraktım. Bu sefer bir aksilik çıkartmadı.

    Lastiklerim 25000 e yakındır kullandığım ku39.
    Frenlerim tamamen stok ve bakım zamanı yaklaşmıştı (artık yoklar )

    Benim bildiğim eksikliklerim ;
    1. Frenlere çok güvendiğim için hep geç frenaja kalıyorum dolayısı ile içten alıp apexi tam oturtamıyorum.
    2. Aracın lastikleri inanılmaz kötüydü. 10. viraj sonrasındaki düzlük sonrası gelen dönemeçte bile araba 4 lastik dışa kayıyor. 8. virajda gaz kese kese gitmek zorunda kalıyorum çünkü tutuyor ardında tamamen bırakmaya başlıyor.
    3. Seans sonrasında frenlerim tamamen bitti hatta lastikler simsiyah olmuş balata ve lastik tozları arabanın yanlarını bile kirletmişti.

    Deneyimli arkadaşlardan ricam, gördüğünüz hataları söylerseniz sevinirim. İlk deneyimim diyebilirim ve zamanla iyi olacağına inanıyorum.
    Videoyu eşim yanımdan çekti biraz sallanması bu yüzden. 21. dk da bitiyor ve burada frenler hiç tutmadı el freni ile durdum. Spin atarken kapanmış video.

    Beklentim ilk deneyim için 2.35 leri görmekti fakat en iyi sürem 2.38 oldu.

    bir sonraki girişimde frenlerim düzelmiş, lastiklerimde yarışa elverişli hale gelmiş olacak. Ondan sonra süre bir mitar düşecektir diye düşünüyorum.

    Bir sonraki video daha kaliteli olacak.

    Teşekkürler.

    BORKED

    Scirocco 1.4 tsi (SAROCCO@K04) İstanbul Park first Racing Experience - YouTube
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  2. #2
    murat çelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bol bol pist günlerine kardes arabanın canını okumuşsun yine
    Özen Volkswagen

    RACE WERKS

    Ibiza 1.8t fully built drag car project

  3. #3
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayatımda en çok gerilerek izlediğim pist vidyosu :/

  4. #4
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok deneyimliyim diyemem ancak, neden bu kadar agresif kullanıyorsunuz? Viraj giriş hızlarınız fazla yüksek, lastikleriniz bunu size sık sık söylüyor zaten. Birde kilit mevcut mu aracınızda, viraj içinde-çıkışta güç biraz fazla geliyor sanki.
    .

  5. #5
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca kibarlığından dolayı(kaç kere yol verdi) Octavia RS sürücüsünü tebrik ediyorum

  6. #6
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok deneyimliyim diyemem ancak, neden bu kadar agresif kullanıyorsunuz? Viraj giriş hızlarınız fazla yüksek, lastikleriniz bunu size sık sık söylüyor zaten. Birde kilit mevcut mu aracınızda, viraj içinde-çıkışta güç biraz fazla geliyor sanki.
    Kilit yok araçta. ben bunu güçten ziyade lastiklerin durumuna bağladım açıkcası. o pistte 2den 3 e atınca bile ciyakladı kaç kere. Sarmaması gerekiyor bence 300 hpler de bir aracın o asfaltta düz giderken.

    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca kibarlığından dolayı(kaç kere yol verdi) Octavia RS sürücüsünü tebrik ediyorum
    Kubilay abi saolsun yol verdi evet çoğu kez o şekilde davranmak istemedim hatta o önümde fren yapmadan önce dip fren yapmaya başlıyorum ama frenler çok enteresan bir şekilde ben bastıktan 1 2 sn sonra tutmaya başlıyor yinede yeterince geri basınç uygulamıyor. Bende dolayısı ile içten geçmek ve virajda yolunu almak zorunda kalıyorum. Bir sonraki sefere daha mantıklı çıkacağım inşallah
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  7. #7
    Berkerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Mesaj
    338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat allah kaza bela vermesin araban çok güzel de aman lastikleri en yakın zamanda değiştir.

    İstanbul'a gelicek olursan da haber ver
    06 Toyota Hilux 2.5 4x4

  8. #8
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kilit yok araçta. ben bunu güçten ziyade lastiklerin durumuna bağladım açıkcası. o pistte 2den 3 e atınca bile ciyakladı kaç kere. Sarmaması gerekiyor bence 300 hpler de bir aracın o asfaltta düz giderken.


    Yok benim aracım da agresifleşine saçmalıyor. Ki 250hp yoktur kendisi. Kilit edinin bence. Birde fren sorununuz hidrolik yüzünden olabilir onu da değiştirin isterseniz.
    .

  9. #9
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkerr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat allah kaza bela vermesin araban çok güzel de aman lastikleri en yakın zamanda değiştir.

    İstanbul'a gelicek olursan da haber ver
    Tamamdır KArdeşim tanıştığımada çok memnun oldum. Keyifli bir sohbetti.

    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok benim aracım da agresifleşine saçmalıyor. Ki 250hp yoktur kendisi. Kilit edinin bence. Birde fren sorununuz hidrolik yüzünden olabilir onu da değiştirin isterseniz.
    Fren hidroliğini alıyorum ate superblue racing seçicem büyük ihtimalle.
    Çelik fren hortumu kiti alıyorum.
    Disklerimi brembo racing modeli balatalarımıda muhtemelen ya brembo yada ebc yellow stuff alıyorum.
    Başlangıç olarak maddiyattan ötürü ku36 ile devam etmeyi planlıyorum. Aklım trofeo R 'da ama

    Bunlardan sonra hem frenajda hemde virajlarda eğey hızlanacağım gibime geliyor. Teşekkür ederim öneriniz için.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  10. #10
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    Fren hidroliğini alıyorum ate superblue racing seçicem büyük ihtimalle.
    Çelik fren hortumu kiti alıyorum.
    Disklerimi brembo racing modeli balatalarımıda muhtemelen ya brembo yada ebc yellow stuff alıyorum.
    Başlangıç olarak maddiyattan ötürü ku36 ile devam etmeyi planlıyorum. Aklım trofeo R 'da ama

    Bunlardan sonra hem frenajda hemde virajlarda eğey hızlanacağım gibime geliyor. Teşekkür ederim öneriniz için.

    Nankang ns2-r daha pist odaklı, alternatif olarak değerlendirebilirsiniz. Fren hidroliği de alternatif olarak Motul önerebilirim. Bir dahaki pist gününe gelmeden önce pm atın da muhabbet ederiz
    .

  11. #11
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eylül olamayacak büyük ihtimalle ancak ekimde ordayım allahın izniyle. Mutlaka yazarım.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  12. #12
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardooooo kızcagız kalpden gıdıcek ne manyak adamsın yaaa

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende pek bilmiş gibi konuşmıyım ama önden çekişli ve bi hayli yüklü araç için pistte kilit şart.Asfalt istediği kadar iyi olsun viraj çıkışlarında gücün yola aktarımında çok kayıp yaşarsınız.Araç düzde iyi gidiyo ama vites geçişinde (3-4) aracın deviri düşüyo tekrar artıyo gibi geldi.Fren içinse kaliper şart bizde çelik hortum,disk,ebc yellow balatalar var ama 4 piston kaliper olmadan öyle çok abartı bi fark olmadı.Yarın İstanbula döneceğim bu seansın in car videosu bizdede var en kısa zamanda yüklemeye çalışıcam.İyi akşamlar

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamdır KArdeşim tanıştığımada çok memnun oldum. Keyifli bir sohbetti.



    Fren hidroliğini alıyorum ate superblue racing seçicem büyük ihtimalle.
    Çelik fren hortumu kiti alıyorum.
    Disklerimi brembo racing modeli balatalarımıda muhtemelen ya brembo yada ebc yellow stuff alıyorum.
    Başlangıç olarak maddiyattan ötürü ku36 ile devam etmeyi planlıyorum. Aklım trofeo R 'da ama

    Bunlardan sonra hem frenajda hemde virajlarda eğey hızlanacağım gibime geliyor. Teşekkür ederim öneriniz için.

    Murat abi celik fren hortumu da taksan... baska marka disk balata vs de denesen.. hepsi hava civa olacak ... cok denedim .. en fazla yarım tur 1 tur fazla tutar..

    kaliper değiştirip cap ve kalınlık büyütmedikden sonra oem disk balata grubuna göre cok birşey degişmicek araban 240 hp lerde olsa rahat edersin ama bahsettiğin güclerde cok amiyane tabir olacak ama haybeye para harcarsın cacık olmaz.... olmuyor da ... celik fren hortumu al mutlaka ama sonrasında farklı disk balataya para harcama.. biraz daha fazlasına büyüt disklerini kaliperlerle işte o zaman farkı yasarsın..

    kilit için de bildiğim 7 ileride görmedim henüz.. 6 manuel de de yoktu diye hatırlıyorum ( 1 sene kadar once arastırırken durum buydu)

  15. #15
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı seanstaydık.Benimde ilk cıkısımdı.3. tura dogru fren tutunma vs kalmadı 4. turdan sonra bende koltukta tutunma sorunu yasadım fren lastık yanında duz vites olması bazı virajlarda direksiyon turu fazla bide yarıs koltuk olmamasıda sureyi etkiliyor sanki.
    basarılar
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  16. #16
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oncelikle daha cikar cikmaz basmayin,lastiginiz isinsin ve diger sivilar ideal calisma sicakligina gelsin(skoda dahil)
    Arkadan hizli bir arac geliyorsa yol verme ideal cizgiden yapilmaz,sola kacarak yapilir(Z4)
    Yaris degil pist gunu
    Cok hizli giriyorsun,gaza gec yada erken oturuyorsun,cizgin surekli degisiyor,fren dozajin stabil degil,lastik kontrolun(basinci-asinmasi-koruman) yok,fazla heyecanlanmissin,vs vs...
    Fast in fast out cok zor
    Fast in slow out olmasi gereken.
    slow in fast out yapman gereken
    Tebrik ederim,zamanla cok daha iyi olucaksin umarim...

  17. #17
    TolgaEsentepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla octavia ya tebrikler, size de tebrikler bende piste çıksam heralde bu modda sürerdim pek doğru olmasada keyifli olmuş
    .

  18. #18
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardooooo kızcagız kalpden gıdıcek ne manyak adamsın yaaa
    Yok be seviyor oda. Gerçi 1 gün sırtı omzu ağrıdı ama

    Alıntı Octavia RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende pek bilmiş gibi konuşmıyım ama önden çekişli ve bi hayli yüklü araç için pistte kilit şart.Asfalt istediği kadar iyi olsun viraj çıkışlarında gücün yola aktarımında çok kayıp yaşarsınız.Araç düzde iyi gidiyo ama vites geçişinde (3-4) aracın deviri düşüyo tekrar artıyo gibi geldi.Fren içinse kaliper şart bizde çelik hortum,disk,ebc yellow balatalar var ama 4 piston kaliper olmadan öyle çok abartı bi fark olmadı.Yarın İstanbula döneceğim bu seansın in car videosu bizdede var en kısa zamanda yüklemeye çalışıcam.İyi akşamlar
    Sanıyorum Kubilay abinin oğlusun. 4 piston kalipere geçmeyi bende çok istiyorum fakat tüm balata sıvı hortum disk değiştirme maliiyetinin 2.5 katı sadece kaliper büyütmeye harcıycam. Ona ayırcak bütçem yok malesef.

    Alıntı pasha34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat abi celik fren hortumu da taksan... baska marka disk balata vs de denesen.. hepsi hava civa olacak ... cok denedim .. en fazla yarım tur 1 tur fazla tutar..

    kaliper değiştirip cap ve kalınlık büyütmedikden sonra oem disk balata grubuna göre cok birşey degişmicek araban 240 hp lerde olsa rahat edersin ama bahsettiğin güclerde cok amiyane tabir olacak ama haybeye para harcarsın cacık olmaz.... olmuyor da ... celik fren hortumu al mutlaka ama sonrasında farklı disk balataya para harcama.. biraz daha fazlasına büyüt disklerini kaliperlerle işte o zaman farkı yasarsın..

    kilit için de bildiğim 7 ileride görmedim henüz.. 6 manuel de de yoktu diye hatırlıyorum ( 1 sene kadar once arastırırken durum buydu)
    Abi Sanırım var benim araca kilit. Hepkem nickli arkadaşta vardı diye hatırlıyorum. 4. piston kalipere geçmeyi çok istiyorum. Kitleri araştırdım. Tarox'a baktım bremboya baktım ancak çook aşırı pahalı geldi. Sadece kaliperler 2000 civarı tutsa girişicem ama sadece kaliperler 4000 den fazlaya geliyor Biraz daha araştırayım.

    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı seanstaydık.Benimde ilk cıkısımdı.3. tura dogru fren tutunma vs kalmadı 4. turdan sonra bende koltukta tutunma sorunu yasadım fren lastık yanında duz vites olması bazı virajlarda direksiyon turu fazla bide yarıs koltuk olmamasıda sureyi etkiliyor sanki.
    basarılar
    Sende bide önde küçük ebatta tenekeler falan vardı yanlış görmediysem ve değerlendirmediysen. Oda epey yoracaktır seni diye düşünüyorum.

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle daha cikar cikmaz basmayin,lastiginiz isinsin ve diger sivilar ideal calisma sicakligina gelsin(skoda dahil)
    Arkadan hizli bir arac geliyorsa yol verme ideal cizgiden yapilmaz,sola kacarak yapilir(Z4)
    Yaris degil pist gunu
    Cok hizli giriyorsun,gaza gec yada erken oturuyorsun,cizgin surekli degisiyor,fren dozajin stabil degil,lastik kontrolun(basinci-asinmasi-koruman) yok,fazla heyecanlanmissin,vs vs...
    Fast in fast out cok zor
    Fast in slow out olmasi gereken.
    slow in fast out yapman gereken
    Tebrik ederim,zamanla cok daha iyi olucaksin umarim...
    " slow in fast out " benim teoride bildiğim uygulayım diye girdiğim bir yarış oldu ama yanından bile geçemedim malesef Dediğin gibi abi, lastikleri doğradım ama onlarda hak etti lastik dediğin biraz tutar

    Çok hızlı girmekten öte duramıyorum, durabilme kabiliyetime gibi sürsemde çok yavaş kalıcamışım gibi geliyor.
    Çizgim sürekli değişiyor haklısın abi. Bir sonrakinde daha stabil olmaya çalışacağım. Herşeyide lastiğe frene bağlamamak lazım. Onların o kadar zorlanmasına sebep olanda benim sürüş tarzım aslında bununda farkındayım. Sanki çok düzgün lastik ve fren varmış gibi davranınca varolanıda sapıtıyor çizgin bozuluyor daha fazla çizgin bozuluyor daha fazla lastik zımparalıyorsun.
    Bir sonraki yarışta ilk tur ısıtmayı, sonraki 3 tur hot lap yapmayı sonra pite girip lastikleri 32 ye sabitlemeyi sonra çıkıp 3 tur hotlop yapmayı düşünüyorum. Hem 3dk aracı soğutmuş olacağım, hemde lastikleri maksimum performansta kullanabileceğim diye planlıyorum.

    Alıntı TolgaEsentepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla octavia ya tebrikler, size de tebrikler bende piste çıksam heralde bu modda sürerdim pek doğru olmasada keyifli olmuş
    Teşekkür ediyorum. İlk olunca fazla heyecanlanıyorsun açıkcası hataya zorluyor bide hırs varsa hepsi birleşiyor araba canavarı oluyorsun
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  19. #19

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kemal aracina lsd aldi ama olmadı takamadi diye aklimda kaldiydi benim..
    Belki yeni bisiler cikmistir.. Forge da 330 ve 350 caplards bbk kit var fiyat digerlerine gore daha uygun..
    Ya da kendin uydurracak tarzda bir kit yapacaksin..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •