User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Yay ve Lastik Ebatları

  1. #1
    HONDA_CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Yay ve Lastik Ebatları

    Acil yardıma ihtiyacım var arkadaslar. 2001 1.4 ies sedan aracıma 5 cm eibach yay taktım. aracın yaylanması, yolda gidişi sanki orj inden daha yumusak ve stabil oldu. Bu yönden sıkıntım yok ama her kasiste yada ufak bir cukurda altı sürtüyor.

    Asıl sorum şu : 185 55 15 jant lastik taktım( xxr527 model , ET :20 , 8 ofset) ,
    arkalar anında sürtme yaptı önlerde 2 kişi bindimi hafif esnemede sürttü.

    Bu jant lastigi sürtmeden ve yeri geldiginde 4 kişi ailece binecek şekilde nasıl takabilrim? Gerekirse yaylardan vazgecebilirim...

    Arkaya kamber dediler, buda lastikleri bicimsiz eskiticek, cok az kanberler bu iş cözülürmü ?

    Yaylardan tamamen vazmı gecmem gerekli? millet ofsetli basık nasıl biniyor?

    Bu konuda yardım ve önerilerinizi bekliyorum...

  2. #2
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne kadarlık kısım sürtme yapıyor?
    Çamurluk kıvrımlarını içeri aldırabilirsiniz ilk çözüm olarak. Yada jantarın göbeklerinden aldırıp içeri alabilirsiniz jantları biraz daha. Kamber ile de arka tarafın sürtme problemini çözebilirsiniz, ne kadarlık bir sürtme olduğunu bilmediğimden kaç derece ile kurtarabilirsiniz onu deneyerek görmeniz gerekir. Ama genel olarak 5 derece ve yukarısında basmamaya başlıyor lastikler.

  3. #3
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yorum yapmak için en azından birkaç fotoğraf olsa iyi olur. Tutuş açısından maks. +-3 dereceler öneriliyor..

  4. #4
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İş başından yanlış olmuş öyle bir janta 55 yanak lastik olmaz.

    Hem görsel acıdan tatmin etmez jantı öldürür hem de kullanım acısından her zaman sorun yaşatır.

    Ben olsam önce lastikleri değiştirmekle, 45 yanağa düşmekle başlarım. Sonrasında gerekirse jantların göbeklerinden biraz aldırıp jantı iceri alabilirsin.

    Kamberde küçük değerler o lastikle seni kurtarmaz, camurluk icini de kesme yazık. Yayları sökmeyi de düşünmüşsün ama yayı söksen de orjinal süspansiyonda sekmelerde yine sürtersin. Zaten o jant yaysız birşeye benzemez
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  5. #5
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lasti ölçüsü talihsizlik olmuş 195 45 15 işinizi çözer kullandığınız jant zaten 8 offsetli bi jant siz daha kalın lastik tercih ermişsiniz sürtmesi gayet olağan 195-45 15 ile sorun çözülecektir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •