s.a herkese iyi forumlar elimde önceden üst kapak piston kol krank ve eksantriği turboya göre ayarlı ve turbolanmış sonrada turbo sökülmüş bi şahin var
aracın motorundan yatak sesi gelmekte ve okudugum bilgilerde sıkıştırma oranının 9.2 oldugunu gördüm (orjinal motorun) şimdi ben sıfır kol,piston,ana yatak,kol yatak alsam krank ve eksantrik aynı kalsa bi problem olusurmu olusursa neden ?
2. sorum aracı lpgde yurutmeyi planlıyorum 0.5-0.8 arasında önceden yürütmeye çalıştıgım şahinimi lpg mikserini turbo emişinden vermiştim fakat tecrübe ettiğim kadarıyla aracın içinde müthiş bi lpg kokusu yakıtta aşırı sarfiyat (km.de 1 tl gibi) ve çekiş düşüklüğü gördüm bunun üzerine bi arkadaşımla lpgyi emme manifolduna delikler delerek rekorlar yardımıyla silindirlere ayrı ayrı vermeyi planlıyoruz bunun için nelere gerekli (lpg beyni, hortum vs.) cevaplarınızı bekliyorum yardımlarınız için teşekkürler. NOT:ARAÇ karbüratörlüdür.