User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Civic 1.6 ies Headers,Kat-Orta İptali ve CAI önerisi

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic 1.6 ies Headers,Kat-Orta İptali ve CAI önerisi

    arkadasşlar ies ime header ve son susturucuya kadar düz boru düşünüyorum. Birde caı. Son susturucu oem yada ses alabilecegim bir eksoz düşünüyorum. Boru kaç mm olmalı? güç alır mıyım ? iridyum buji de düşünüyorum o konuda fikri olanları bekliyorum. Forumda yeniyim hatam varsa söyleyein düzelteyim
    2016-2017 Bravo Mjet 120 (HB)
    2015-2016 Civic 1.6 İes (UM)
    2013-2014 Civic 1.6 İes (KL)

  2. #2
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hedır + kat iptali + 51'lik düz boru sonda oem kullanırsan cızırltılı bir ses elde edersin polisle pek uğraşmassın onun dışında takacağın tüm egzozlar ses konusunda sıkıntı çıkartabilir... performans olarak baya fark edilir bir artış görebilirisn alt devirlerde serilik olur araç rahatlar biraz... imkanın varsa sona varex tarzı bişey tak hem istediğinde açar gezersin polisle pek uğraşmassın
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  3. #3
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 headers, sonra kadar 51'lik veya 48'lik düz boru, sona da oem yada s2k, ep3 gibi bir egzoz takarsanız güç kazanabilirsiniz özellikle üst devirlerde. İridyum bujilerin aman aman bir etkisi olduğu söylenemez, değiştirmeniz gerekmiyorsa bujilerinizi bence gerek yok.

  4. #4
    sarıyerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye ıstanbul
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu dediklerin bende aynı şekil var kardeşim ben 54 mm boruyla yaptım iç açısı 50 mm dümdüz headersten hemen sonra ufak bi tüp koydum alt devir için üstlerde coştu tabi kesinlikle yap arabanı tanıyamıcaksın
    16 ies

  5. #5

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik düz boru orta susturucu ve son susturucu yakın olarak ne kadar bi artıs olur.

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bende warex var orjinal 51 düz boru var şuan 4 2 1 aldım ve oksijen sönsörünü 4 2 1 bitimine koy dediler bununla ilgili bilgisi olan varmı 4 gözü birden okuması için dediler fikir olan varmı ?

  7. #7
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crx headers 48mm duz boru sona ep3 susturucu tavsiye ederim

    İlker G.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •