1.3 D sport aracıma boost saati bağlamayı düşünüyorum aklıma takılan bazı sorular var bunlarında açığa kavuşması için yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar.
1.Öncelikle turbo hortumlarım yarısı plastik yarısı kauçuktan yapılmış bunlardan T almam birazcık zor, plastikten vakum için çıkışı nasıl alabilirim aleminyum veya demir olsa rekor kaynatıp yoluma devam edebilirim.plastikte kaçak olma ihtimali nedir ne değildir hiçbir fikrim bulunmamakta.
2.vakum ölçüm çıkışını intercoolerdan sonra ve boğaza yakın almayı düşünüyorum ki borularda kaçak olduğunda basıncın düşüklüğünden anlayabilirim diye ama basıncı sağlıklı ölçebilirmiyim diyede ikilemde kaldım.
dizel aracına boost saati bağlayan arkadaşlar bi yardımcı olun hele şu garibana![]()