User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: R50 Mini Cooper için Egzoz sistemi önerileriniz.

  1. #1

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    R50 Mini Cooper için Egzoz sistemi önerileriniz.

    R50 kasa Mini Cooper Otomatik aracım için egzoz sistemi konusunda bilgisi olan önerilerisi olan ?

  2. #2
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headers alabilirsiniz r53 ile aynidir headersi fiyati uygun olan megan racing var tabi ebayden almaniz gerekiyo

  3. #3

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabriolet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Headers alabilirsiniz r53 ile aynidir headersi fiyati uygun olan megan racing var tabi ebayden almaniz gerekiyo
    Öncelikle cevap verdiğin için teşekkür ederim Mini cooper için çok yazı bulamadım forumda genelde Honda ve BMW üzerine gidiyor

    GP alıcaktım standart bir araç almak zorunda kaldım sattıgım araç ile hız yüzünden ölümden dönünce şimdide elimde r50 var ufakta olsa bir egzoz sistemi düşünüyorum .

    1.6 120 bg otomatik elimde orginal Remus mevcut ama aracın altına sıgmadı sağ köşeye oratayada alamıyorum tüp takılı araçta ortada lastiği sabitlemişler hem eko hemde idare ederi bir araç anlıcağın

    Sadece son Remusu ayarlasam alta başka işlem yapmadan acaba iş yaparmı ses alırım lakin araca sıkıntı olurmu onu bilmiyorum ,

  4. #4
    Eray35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence egsozdan vazgecin cvt sanzuman olduğuğ için pek keyifli olmayabilir sonucu.

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Eray35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence egsozdan vazgecin cvt sanzuman olduğuğ için pek keyifli olmayabilir sonucu.
    Ne alaka CVT şanzıman ile egzoz?

  6. #6
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence egsozdan vazgecin cvt sanzuman olduğuğ için pek keyifli olmayabilir sonucu.
    Sonuna kadar katılıyorum cvt şanzımanlı arabaya egzoz

    Durmadan bööööö diye ses çıkacak arkadan
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  7. #7
    Eray35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuna kadar katılıyorum cvt şanzımanlı arabaya egzoz

    Durmadan bööööö diye ses çıkacak arkadan
    Aynı şeyi düşünüyorum.R50 otomatik aracıma filtre takıp hemen sökmüştüm rahatsız olup.Tabi zevk renk meselesi.

  8. #8

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzoz ucu takmak en mantıklısı görüntü itibariyle olsun die o da teşekkür ederim arkadaşlar cevap verdiğiniz için

  9. #9

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cvt şanzımanda turbo yok kompressör de yok peki arkadaşlar birden gaza yüklenince hızlanması devir uzatıp vites atması çok yavaş gibi geliyor acaba bir ayarımı kaçık benim Mini cooper aracımın yoksa standart bumudur ? bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

  10. #10
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DVR_VTS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cvt şanzımanda turbo yok kompressör de yok peki arkadaşlar birden gaza yüklenince hızlanması devir uzatıp vites atması çok yavaş gibi geliyor acaba bir ayarımı kaçık benim Mini cooper aracımın yoksa standart bumudur ? bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
    Cvt sanzimanin olayi budur aslinda
    Disli yoktur iki gergi arasindaki kayis ile vites orani olusur
    Yani siz dip gaz yapin araba maksimum gucu 5000 devirde veriyosa o devirde sabit kalir araba hizlanir
    Dolayisiyla vites hizi diyede birsey yok sinirsiz disli oranina sahip
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #11

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cvt sanzimanin olayi budur aslinda
    Disli yoktur iki gergi arasindaki kayis ile vites orani olusur
    Yani siz dip gaz yapin araba maksimum gucu 5000 devirde veriyosa o devirde sabit kalir araba hizlanir
    Dolayisiyla vites hizi diyede birsey yok sinirsiz disli oranina sahip
    Sağolasın sertaç bilgilendirdiğin için ,

    Bende biraz güçlendirmek için düşündüm ;

    R50 kasanın Mini cooper S in headers alıyım ,
    Son susturucuyu değişiyim elimde Remus var ,
    Cold Air İntake ile Hks Apollo serisi spor filtre ,
    Bize aracıma uygun yazılım ,

    Kafamda bunlar vardı aracım için çünkü aracım otomatik ama manuel modda fena değil kullanımı bu ext. sonrasında 120 bg olan aracım canlanır die düşünmekteydim ama sanırım bu masrafada değicek bir güç alamam gibi geliyor Cvt sanzimandan ötürü

  12. #12
    -Günalp- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence headers ve sonrasında orj egsoz sistemi güzel olur. hem performans hem keyif için.

  13. #13
    -Günalp- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonrasında filtre ve yazılım ile tamamlanabilir. gayette güzel olur. headers düşünürseniz elimde mevcut.

  14. #14
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -Günalp- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonrasında filtre ve yazılım ile tamamlanabilir. gayette güzel olur. headers düşünürseniz elimde mevcut.
    Filtrenin ses dışında herhangi bir artısı yok dimi

  15. #15
    -Günalp- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlıklı bir filtre sistemi olursa tabiki faydası olur. ama o faydasını hissetmeniz zor olur=)

  16. #16

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sezgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtrenin ses dışında herhangi bir artısı yok dimi
    Soguk havayı alıcak şekilde konumlandırıp marka bir filtre takarsan aracına aracın çekişinde farkı hissedebiliyosun araç daha rahat nefes alıyor sesin yanında .

  17. #17

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -Günalp- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonrasında filtre ve yazılım ile tamamlanabilir. gayette güzel olur. headers düşünürseniz elimde mevcut.
    Headers marka ve fiyat ne düşünüyorsun orginal son susturucu ile seste fark bariz belli edermi diyosun yani ,

  18. #18
    -Günalp- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pm attım. ses tabiki farkedecek. daha agresif bir ses çıkacak araçtan. minilerde katalizatör sesi cok keser ve orj manifoldu cok kötü maalesef. headersla aracın resmen kaderi değişiyor.

  19. #19
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallahi ben bu filtre işi işle ilgili R34 testi izledim. Aracın dynoda verim aldığı extra hp alabildiği tek durum ön tamponu söküp filtreyi tamamen dışarıda bırakma durumu. Onun dışında bizim semt gençlerinin ses alma çabalarından ötesini göremedim TR'de. yani diyeceğim şudur ki istediği kadar sağlıklı ve kaliteli malzemeler kullanılsın, işe yarayan bir sistem değil ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •