User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Fren Sıvıları ve Özellikleri hk. bilgi ihtiyacım var

  1. #1
    16 FR 549 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Fren Sıvıları ve Özellikleri hk. bilgi ihtiyacım var

    Konuyu aradım ama bulamadım. Bana fren sıvıları ve özellikleri hakkında detaylı bilgiler lazım. NOT= Vize sınavımı %50 etkileyecek bir araştırma için gerekli bu bilgiler şimdiden sağolun

  2. #2
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle fren hidroliği alkoldür şişme veya kaynama olarak bilinen şey alkolün nem kapması yüzünden oluşan su ile basınç düşer
    Yani hidrolik koyarken hava nemsiz özellikle yağmursuz olmalı
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  3. #3
    16 FR 549 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler. Bana daha da detaylı bilgiler lazım DOT 3, DOT 4, DOT 5 ve DOT 5.1 sıvılarının bütün özellikleri gibi

  4. #4
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3-4-5.1 polietilenglikol bazlı polialkol bileşiğidir. Çabuk nem kapar, ısı sığası yüksektir, sıkışması çok düşüktür. 3-4-5.1 olması içindeki katkılara bağlı olarak sıcaklık dayanım sınıfını belirler. Google'a yazıp net sıcaklık dayanım aralıklarını bulabilirsin.

    Dot 5 ise polisiloksan bazlı silikon bileşiğidir. Nemden etkilenmez hatta nemi iter, ısı sığası düşüktür, sıkışması fazladır, sıcaklık dayanımı yüksektir hatta kısa süreli olmak üzere 500'C üstüne kadar dayanabilir. Hassas frenleme konusunda zayıf olduğundan(sıkışması fazla) ağır vasıta ve endüstride frenleme-güç aktarım tertibatlarında kullanılır.

  5. #5
    16 FR 549 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iki gündür google'da aramadığım yer kalmadı baya bir bilgi buldum. Hala biraz bilgiye ihtiyacım var örneğin tamircilikle uğraşan ustalarımızın da söyleyeceği şeyler benim için önemli

  6. #6
    16 FR 549 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Detaylı bilgiler lazım yok mu bu konuda bilgisi olan...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •